Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Coke
Indlæg: 02 sep 2019 12:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
De sidste 3-4 gange jeg har taget coke er jeg blevet i super dårligt humør af det. Jeg har taget coke ved forskellige lejligheder i mange år, ca 25, og har meget sjældent oplevet at blive deprimeret af det...er der noget i det der er fremme pt der gør det, eller er det mit hoved den er gal med? Det har været forskellige steder fra, det ene meget rent fra Kbh inden omdeling til salg.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Coke
Indlæg: 02 sep 2019 14:15 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Er det under eller efter du har taget det, du bliver i dårligt humør?
Jeg tænker umiddelbart noget med dine forventninger og selskabet. Er du påvirket af andre ting, når du tager det? Alkohol eller medicin fx?
Hvordan ved du noget om renhedsgraden?
Det umiddelbart paradoksale er, at det måske kan være, at det er et renere batch der giver nogle andre virkninger end du forventer. Det europæiske kokain er skønnet til det reneste, det har været i 10 år. Så hvis du tidligere har været vant til en bestemt virkning, kan det måske have været et cut-stof, der har givet den effekt. Men det er ren spekulation.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Coke
Indlæg: 03 sep 2019 21:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Det er mens, man bliver vel altid lidt halvdepri når man ligger og prøver på at sove og det er på vej ud af kroppen...men det har faktisk været lidt en kedelig oplevelse fordi jeg er gået fra at være i dejligt humør i godt selskab, til at blive halvtrist og sløv efter indtag...Det har jeg sgu aldrig prøvet :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Coke
Indlæg: 03 sep 2019 23:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det er lidt svært at afkode om du har "taget coke ved forskellige lejligheder, i ca. 25 år" eller "har taget coke i flere år, ca. 25 gange".

Hvis det er førstnævnte, hvor ofte tager du så coke?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Coke
Indlæg: 06 sep 2019 07:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Ja det står lidt funny, det er det første...da jeg var yngre var det hver weekend, har solgt det mens jeg boede i udlandet. Men de sidste mange år snakker vi vel 3-4 gange om året...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team