Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2019 23:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej. Jeg kan lige købt noget ketamin i dag, som jeg lige har testet. Det slår ikke ud som ketamin, og slår gradvist ud som sukker, og har en bittersødlig smag, så har mistanke om det er cuttet med sukker, som såvel er okay, da det bedre end noget farligt. Men er lidt i tvivl om det også kunne være cuttet med methylone, da en af de kits slår semi ud omkring det. Ved ikke om jeg tager det, da jeg jo ikke kan være sikker. Men det er lidt trist at give 450kr for noget lort. Kunne man evt. teste det på egen selv, for at se om virkning er den samme? Altså i en low dose.

Skal siges mine testkits er købt for 2 år siden, på en canadisk hjemmeside som kun sælger kits, af alle arter. En af min kits har også været utæt og virker ikke mere på grund af det.

Så er der nogle der har erfaring og viden omkring hvad ketamin typisk bliver cuttet med?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2019 23:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
SoberMind skrev:
Men det er lidt trist at give 450kr for noget lort.

Næste gang siger du bare til pusheren at du gerne vil have lov at teste stofferne inden du køber dem

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2019 23:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Har du selvfølgelig ret i, men lidt svært nå man mødes på åben gade..

Tror faktisk mit kits er blevet fucked. Kan ikke finde en udløbs dato på dem, men der har været hul på en af dem og det har muligvis kontamineret de andre kits.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 00:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvilke kits er der tale om?
Jeg mener at have læst at de tests der kan købes på https://www.reagent-tests.uk/ holder et halvt år cirka, men synes ikke lige jeg kan finde det

EDIT:
Fandt frem til det her:

Citat:
It depends on temperature, light exposure and frequency of use (this impacts how much oxygen gets in and how much moisture gets in. The moisture that gets in is affected by the humidity when the bottle is opened) so there’s no one exact answer but the reagents will still last many months. If they are kept refrigerated and cared for well, they last 11-24 months. If they are kept out of the fridge then they last 6-18 months (depending on the reagent).

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 12:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Jeg har ingen anelse om hvad ketamin sædvanligvis bliver cuttet med, men jeg fik på et tidspunkt fingrene i noget virkeligt lorte keta der seriøst var cuttet med benzoer. Føj for satan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 14:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
T-1337 skrev:
Jeg har ingen anelse om hvad ketamin sædvanligvis bliver cuttet med, men jeg fik på et tidspunkt fingrene i noget virkeligt lorte keta der seriøst var cuttet med benzoer. Føj for satan.


Shit mand lyder da som en helt fucked kombi :shock:
Hvordan fandt du ud af at der var benzoer indblandet?
Og fandt du ud af hvilke?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 14:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Der findes noget som hedder "MSG" som er en form for salt man bruger i nogle forarbejdede fødevarer.
Her er et link, hvor det kan ses hvor meget det ligner ketamin: https://www.ajinomoto.com/umami/what-is-msg/

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 18:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Dengang jeg tog en del keta var der sgu aldrig cuttet i det men ja det kunne svinge i kvalitet grundet dårlige batch ifth. ampuller.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 21:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
@WubbaDubDub
MSG smager bare ikke af sukker/sødt, det smager af umami (i retningen af parmasanost).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 01:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Yea jeg har sgu brugt meget af MSG, i madlavning, og som sagt smager det mere salt/umani, da umami ikke er en smag i sig selv. Mit ketamin smager bittert, med en lille snert af sukker, så det er mulighvis cuttet med det.
Grunden til mistanke er også fordi der er kun få aflange krystaler, og en del pulver, som om nogle har knust det, da ketamin kommer, i firkantet krystaller eller aflange. R og S.

Til buttkraken: Jeg har købt fra https://testkitplus.com/
Kunne ikke lige finde frem til udløbsdato men der står på kittene at de skal opbevares mørkt og koldt, dvs køleskabet er ideelt. Har prøvet at skrive til dem, så jeg afventer pt et svar.

Jeg brugte 3 kits til at teste med, 2 af dem testede for sukker og det tredje for ketamin. Ingen af dem gav noget ordentlig svar, og da en af dem har været utæt mistænker jeg mine kits for at være kontamineret, som kan være en indikator for forkert analyse.

Tænker jeg bare køber nogle nye kits, og prøver at opbevar dem 100 procent korrekt denne gang. De kan forresten også anbefales. De har også mdma purity tests, og diverse andre ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 03:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
WubbaDubDub skrev:
Shit mand lyder da som en helt fucked kombi :shock:
Hvordan fandt du ud af at der var benzoer indblandet?
Og fandt du ud af hvilke?


Jeg ville ønske jeg kunne sige at jeg fandt ud af det var benzoer fordi jeg testede det før jeg tog det. Det gjorde jeg ikke. Kan huske hvor super beskidt den rus føltes. Var anden gang jeg prøvede ketamin så det gik ikke op for mig lige med det samme at der var noget galt. Jeg blev meget bedøvet meget hurtigt og det snurrede rundt. Jeg kan huske jeg syntes det var mærkeligt at jeg var sådan ret bombet i lang tid efter ketaminen skulle være ophørt. Dog tænkte jeg ikke videre over det, af en eller anden grund strejfede tanken mig overhovedet ikke at det var cuttet med sådan noget forbandet lort.
Dagen efter da jeg vågnede følte jeg mig stadig ret bombet. Jeg havde stadig en smule opioid abstinenser så troede bare det var derfor.
Det var en god dag og følte ikke jeg havde fået min 'psykedeliske udløsning' af den vattede beskidte ketamin tur dagen før. Selvom keta turen var noget lort hjalp den faktisk på abstinenserne.

Jeg kunne ikke vente, havde savnet en ordenlig psykedelisk rejse så jeg valgte at indtage LSD. Og hold nu kæft for en mærkelig, ubehagelig og kedelig oplevelse. Jeg undrede mig over at under come-up var det som om at der manglede noget mentalt. Kunne overhovedet ikke mærke at mit sind blev speedet up. Faktisk kunne jeg nærmest ikke mærke en skid rent mentalt, og det jeg mærkede kunne bare have været placebo. Min krop blev derimod super påvirket, klassisk LSD bodyload dog med et lidt mærkeligt semi-ubehageligt twist. Da jeg ramte peak var der satan galme drøn på! Der var et voldsomt trip kørende, problemet var bare at jeg ikke var tilstede. Kunne føle at jeg var ekstremt påvirket, min krop havde ubehageligt meget energi og det var som om min hjerne arbejde på højtryk. Dog var jeg kognitivt nærmest helt "ædru" (havde dog røget en pind). Det var som om der var en snert af noget der kunne minde om at være psykedelisk, men føltes som om jeg havde helt normale kognitive egenskaber. Min perception var også næsten upåvirket udover de kropslige sensationer samt auditive perceptioner (musik lød lidt bedre end normalt).
Dog kan jeg huske at når jeg lukkede øjnene EKSPLODEREDE det med CEVs! Det var så surrealistisk at sidde med øjnene åbne og opleve en næsten helt normal virkelighed, og så når jeg lukkede øjnene sprang der et virvar af meget dynamiske farver former og figurer frem. Det var egentligt meget flot, men det var stadig mærkeligt for jeg havde INGEN følelsesmæssig eller kognitiv forbindelse til det visuelle. Det var som at sidde og se et crazy psykedelisk show på en youtube video. Jeg var slet ikke involveret i det der skete, jeg kunne bare observere en masse crazy shit der foregik uden at være istand til at opleve det. Jeg trippede hårdt uden at kunne mærke det.

Det var skide kedeligt og bodyload var fucking irriterende grænsende til det ubehagelige.

Det gik meget hurtigt op for mig hvorfor jeg havde sådan et lorte trip, det kunne kun have været et aktivt cutmiddel i den skod keta der var skyld i det. Det var skide irriterende at jeg havde fået mit trip ødelagt, men det er faktisk også ret betryggende at føle på egen krop og sind hvor overvældende effektivt benzoer er til at slukke et trip hvis man en dag virkelig skulle få brug for det.

Det var noget ketamin jeg havde fået gratis for at hjælpe en person, nok den mest usle person jeg nogensinde har mødt. En ung backstabbing selvisk ussel uforskammet langfingret manipulerende bundkriminel skodjunkie der levede et lorte liv og har erhvervet sig et utal fjender pga hans forfærdelige opførsel. Jeg ved at manden lagde inde med et stort lager af Diazepam som jeg næsten er sikker på er blevet brugt til at cutte det op med. Det var et rent tilfælde han havde fået fat på en forholdsvis stor mængde ketamin og han var ikke så meget til psykedeliske stoffer. Hans stoffer skulle bare gøre ham så lam og fjern som muligt, han var totalt ignorant overfor psykedeliske substanser. DOC var heroin og kriteriet der blev brugt til at vurdere om et rusmiddel var godt var hvor hårdt man slog panden i bordet. Så giver det pludseligt mening at cutte sin ketamin med en benzo for at føle sin krop bliver blæst væk af tung bedøvelse. Manden er kort sagt en nederen idiot der fortjener alt det lort han går igennem, typen der 100% kunne finde på at cutte ketamin med benzodiazepiner.

Så jeg fortalte egentligt ikke hele sandheden da jeg sagde at jeg fik fingre i ketamin der var cuttet med benzoer. Er jo ikke 100% sikker på at en benzo har været brugt til at cutte det op med, men tingene taget i betragtning er jeg næsten sikker på at det er tilfældet. Lortet røg lige lurk ned i lokummet efter den tur - beskidt rus og endnu værre er det en farlig kombination!

Undskyld for semi off-topic.

PS: God stil at teste dine stoffer SoberMind, det har jeg sgu stor respekt for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 06:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
"DOC var heroin og kriteriet der blev brugt til at vurdere om et rusmiddel var godt var hvor hårdt man slog panden i bordet." Hahaha, typen... Gal et usselt "trick" at erhverve sig ligeså ussel mammon ellers...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 13:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Okay det lyder da som en fair forklaring. Jaaa hold nu kæft en type! :eyes:

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 14:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Diazepam optages meget ringe gennem næsevæggen - det er fedtopløseligt.. Si'r det bare..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 14:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
HopIFjordeN skrev:
Diazepam optages meget ringe gennem næsevæggen - det er fedtopløseligt.. Si'r det bare..


Hmm når jeg googler diazepams biotilgængelighed ser det da ud til at det er en ganske effektiv måde at administrere det intranasalt. Kan godt være jeg tager totalt fejl og ikke forstår det jeg læser haha. Har heller aldrig rigtigt lammet mig i benzoer før så har heller ingen personlig erfaring at trække fra.
Kan bare huske at jeg var træt, sløv og dum i hovedet i ~24 timer. Og jeg mindedes at jeg ikke følte mig helt tilbage til baseline før efter nogle døgn, men det er et stykke tid siden så jeg kan ikke helt huske det. Kan bare huske at jeg havde dobbeltsyn længe efter ketamin rusen var overstået. Det hele snurrede og havde lidt svært ved at gå. Jeg brugte ikke en vægt men der skulle satme store streger til før det blev lidt psykedelisk men blev tilgengæld bare hammer fucked up af det aktive cutmiddel. Det var en seriøs beskidt rus jeg havde rigtigt svært ved at nyde det.

Edit: Ej kan selvfølgelig overhovedet ikke bekræfte eller afkræfte at det var en benzo (og nærmere at det var Diazepam), men tingene taget i betragtning så peger det bare lidt på det. Men igen, jeg ved det sgu egentligt ikke. Det er nok svært at sige hvad det var, men det havde en lang halveringstid, var sløvende og fungerede som en meget effektiv trip killer. Alt i alt noget man absolut IKKE vil have i sin ketamin!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team