Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 mar 2019 23:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 mar 2019 23:23
Indlæg: 6
Hej blev igår onsdags kl 23:30 testet postitiv for Kokain
Blev taget med på Stationen og fik taget blodprøver
Sidst jeg tog noget var om Fredagen spørgsmålet er så om blodprøven er negativ
Håber nogle herinde kan hjælpe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2019 00:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du må vente på resultatet af blodprøven - men til en midlertidig trøst, har jeg flere gange hørt om positive spytprøver der blir til negative blodprøver - det har dog været i forbindelse med cannabis, der jo har en lille tollerencegrænse, hvorimod kokain er nultollerence.. Giv gerne en opdatering når du ved besked =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2019 00:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 mar 2019 23:23
Indlæg: 6
Tak for svar, ja det noget øv 6 timer efter man får kortet... skal nok gi besked når jeg for svar på prøverne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2019 00:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det burde bestemt ikke kunne påvises i dit blod efter 6-7 dage. Urinen måske hvis du virkelig har binget og haft et stort forbrug i ugerne op til du blev testet. Men typisk er det ude af urinen efter 2-4 dage og blodet 24-48 timer.

Har flere gange set at den er testet positiv for kokain ved fejl, bl.a. på et af de der politiprogrammer i tv. Tænker testen er ustabil ved de metabolitter som skal påvise kokain. Det ellers er der endelig blevet snuset så meget dieseldrys i DK at det er begyndt at dukke op i vandforsyningen og kloaksystemet ligesom ala UK.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2019 03:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 mar 2019 23:23
Indlæg: 6
Tog en 2 streger i Fredags så håber da det går har hellere ik taget noget ca 2 uger før det
Er bare lidt i tvivl om den måske kunne slå ud på THC
Tog et par enkelte hvæs af en joint i mandags men testet mig selv med urin test tidligere idag der var den negativ på det hele så må vel håbe men tak for svar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 13:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 mar 2019 23:23
Indlæg: 6
Blodprøverne var negative


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 17:07 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Godt med en tilbagemelding, og 'tillykke' med at du ikke mistede kortet kun 6 timer efter du fik det

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 00:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 02:01
Indlæg: 5
Hej med jer...

Jeg er også blevet testet positv i spytprøve for kokain...... har du flere erfaringer eller kender nogen som er sluppet efter som jeg at have taget cirka et 1 g og blevet stoppet 3 4 dage efter ? (Lørdag indtog onsdag aften stoppet....

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 10:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Gearman skrev:
Hej med jer...

Jeg er også blevet testet positv i spytprøve for kokain...... har du flere erfaringer eller kender nogen som er sluppet efter som jeg at have taget cirka et 1 g og blevet stoppet 3 4 dage efter ? (Lørdag indtog onsdag aften stoppet....

Mvh



Der er nogle andre tråde her på sitet du kan læse igennem, hvor folk også er blevet testet positive for kokain på spytprøven. Det er svært for os at komme med et definitivt svar, da der er mange variabler der spiller ind i det her tests. :)

Off topic: Er der nogen der ved noget om, om der er en større indsats i gang mod narkokørsel? Der har været en del indlæg de seneste dage, hvor folk er blevet stoppet i deres bil af politiet og testet for narko.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2020 12:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg blev stoppet af politiet forleden og de virkede lidt til at være på "feriemode" og kiggede i mine lommer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team