Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2019 22:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Har i oplevet kraftig ændring i styrkeforhold fra frimærke til frimærke, selvom det er samme ark i har taget fra? Har et ark bestående af 10 mærker.(300ug)
Første gang jeg prøvede mærket for en månede siden passede det fint med det anslåede ug.
Forleden spiste jeg et frimærke fra samme ark, men denne gang tog det længere tid om at virke, men hele optakten til peaket var nornalt. men pludselig gik det HELT AMOK.( skal lige siges jeg Har spist LSD, svampe, dmt, 2cb osv utallige af gange)
Er det normalt at man bare kan få “Bad-trip” ud af det blå, selvom set&setting var som det skulle være?( har i prøvet det) ( er det tegn på at man skal holde op?)
-Kunne muligheden være at frimærket var stærkere end de sidste par gange, og jeg ikke var forberedt?
- eller har mit “sind måske taget skade” af de psykedeliske stoffer( tripper 6-10 gange om året)
- kan MAO hæmmere gøre noget ved oplevelsen.

Ved ikke om der er MAO Hæmmere i mine kosttilskud eller andre stoffer har påvirket oplevelsen.

Spist 80-100mg Ritalin ( hvilket jeg ikke plejer at gøre )

Og så røg jeg en joint

Indtager dagligt

250mg Phenibut +500mg Kava kava (140kavalactones) Samt 40mg pinebark ekstrakt / bio pycnogenol

Frygter lidt at prøve igen, hvis mit hovede bare ikke kan klare det mere? Hvilket jeg ikke kan forstille mig, da jeg er ret modstandsdygtig.

Tror i bare hovedet skal have ro? Uheldig aften? Eller bare lave være med at blande uppers(Rita) og d) på LSD

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Senest rettet af linø 11 maj 2019 00:41, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 23:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Ehm.. At give din LSD skylden er vist ikke passende, når der er indtaget en håndfuld mere eller mindre psykoaktive substanser.

En pause vil sikkert være positivt for din oplevelse. LSD trips en gang hver eller hver anden måned lyder for mig i overkanten. På den måde får du mulighed for bedre at få integreret tidligere oplevelser.
Hvad var set og setting? Du skriver, det var som det skulle, men helt konkret?

Muligheden for forskellig koncentration på mærker til stede, men sandsynligheden er imo relativt lille

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 23:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2019 20:27
Indlæg: 15
du havde dolol i blodet plus ritalin... plus alt andet, som du selv nævner også kan have indvirkning. Udover det er det også næsten en umulighed at alle mærke er af samme styrke, selvom de sku have samme styrke ville der være en forskel. for mig lyder det som om du har været træt/søvnig, uden at være det pga. ritalinen. Mange ting kan have haft en indvirkning...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2019 00:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu kan jeg kun snakke for mig selv. Men da jeg havde en lignende oplevelse, var det begyndelsen på min personlige katastrofe. Oplevelser som den du beskriver begyndte at fylde mere og mere hver gang jeg tog stoffer. Pludselig var det ikke kun psykedeliske stoffer der udløste det og til sidst var det stort set lige meget hvilken slags stof jeg indtog. Selv på hvad de fleste vil betegne som ekstremt store mængder benzoer alene og benzoer blandet med opioider blev jeg mere og mere forstyrret i hovedet. Til sidst led jeg af decideret tvangstanker og vrangsforestillinger.

Jeg ønsker bestemt ikke at male fanden på væggen og dømme dit sind skadet. Men det var lige præcis sådan en oplevelse, som du beskriver som blev startskudet på mit forfald.
Pas på dig selv og lyt til din krop og dit sind. Er du der i dit liv du ønsker at være? Er der noget du risikerer at miste, som du holder nært i tilfælde af du får samme oplevelse igen?
Kort sagt, gør op med dig selv om det er det værd at forsøge igen indenfor den nærmeste fremtid eller om du lige trænger til en længere pause som Frugthat også er inde på.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2019 12:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Edit: kom lige i tanke om jeg drak te med passionflower( passionsblomst ekstrakt og citronmelisse )

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2019 13:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Frugthat: set og setting var med min sædvanlige tripbuddy, udenfor under halvtaget på terrassen med hyggelig belysning og bål. Og slukket tlf og massere af proviant. Han havde dog ikke taget Ritalin og ville i seng og jeg var self ikke træt og først dér skete det... da jeg lå i sengen for at prøvet sove...Det er måske en del af forklaringen. Jeg har også aftalt med mig selv og min buddy at vi skal skrue ned for “volumen” og jeg skal ikke blande flere stoffer på samme tid

Æman: ja du har sikkert ret, kunne ikke mærke trætheden i mit hovede og havde været i gang længe og jeg var overgearet. Men havde et helt ark, med 10 stk, hvor jeg spiste “hjørnestykket” og han spiste stykket ved siden af. ( bare for at skære det ud i pap

Obama : tak for at dele din historie og at du forstår hvad jeg mener...Det er også det jeg frygter lidt. Har du holdt dig totalt fra alle stoffer lige siden?
Men jeg giver mit hovede ro i meget lang tid nu.

Takker alle sammen for jeres visdomsord, virkelig meget. Jer og denne side er GULD Værd

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2019 14:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Fra at jeg ramte min personlige bund, hvor jeg var ved at dø af en OD og blev transporteret direkte i behandling fra sygehuset af, har jeg holdt mig fuldstændig clean og ædru fra den dag jeg blev trappet ud af benzoer og metadon.
Der gik dog et par år, fra jeg havde den første oplevelse som du også beskriver der, indtil at jeg til sidst indså at jeg vil dø hvis jeg fortsatte med at tage stoffer.
Jeg havde de vildeste vrangforestillinger igennem rigtig lang tid hvor jeg i perioder ikke vidste hvad der var virkelig og hvad der ikke var. Det hele blev blandet fuldstændig sammen. Dengang håbede jeg jo at det var et enkelt "bad trip". Men hyppigheden blev bare større og større. Man kunne sagtens argumentere for at jeg til sidst blev dybt dybt psykotisk og skulle gøre alverdens ting for at verden ikke gik under og jeg ved ikke hvad. Min historie er desværre en af de historier om personer der tror de har fuldstændig styr på livet, deres psyke og indtag af stoffer, men som endte med at brænde nallerne noget så grusomt at jeg nær havde mistet livet.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2019 09:30 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Høj dosis LSD + høj dosis Ritalin + cannabis ville være en sikker vej til et dårligt trip for mig.

Desuden virker Kava Kava tilsyneladende som en MAOI - https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9832350

Giv dit hoved en pause, skru ned for dosis og hold dig til ét stof af gangen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team