Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 maj 2019 21:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Halløj.

Sagen er den, at jeg et kommet i besiddelse af 2g meskalin HCL, som jeg skal indtage med en kammerat en gang til sommer.
Ikke det hele på en gang selvfølgelig :roll:

Da der går lang tid mellem mine ture er jeg altid hamrende nervøs lige inden indtagelse, og ender altid ud med mindre dosis, hvilket ender ud i et let håndterligt trip. Dette er i sig selv jo en positiv ting, men jeg ærgrer mig altid lidt over det, da følelsen af at kunne håndtere mere er tilstæde. (LSD, svampe etc).

Hvordan forholder i jer til jeres trip-dosis, når der går længe mellem indtagelse?
Køre i den bare på gefylen og tænker i har prøve tilsvarende tidligere eller hvordan holder i nerverne i ro op mod tripper?

PS. Det et ikke første gang vi skal prøve meskalin og dosis ligger Ca på 400-450mg/person.

Edit. Beklager post i forkert kategori.. :oops:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2019 00:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2018 23:13
Indlæg: 28
Jeg kender følelsen Xeno!

Jeg har ofte massiv angst dagene inden et trip.

Ift. dosis har jeg været så heldig at blive kastet ud i den dybe ende første gang jeg prøvede de stoffer jeg arbejder med, Ayahuasca og Psilohuasca. Begge gange kom jeg ad omveje til at tage en langt højere dosis end planlagt, hvilket udløste livsændrende oplevelser begge gange. Den dosis er så blevet mit udgangspunkt, og så har jeg hævet den gradvist. Jeg tager som regel hvad jeg vurderer til at være min max dosis, hvilket er relativt til setting.

Jeg kan sagtens følge dig ift. ønsket om at kunne overkomme trippet vs. komme dybere med risiko for frit fald.

For mig er svaret: DMT. Med en mao hæmmer allerede i spil kan et gennembrud virkelig markant hæve trippet i flere timer efter, fordi gennembruddet accelererer hele trippet, og DMTen klinger langsomt af. Samtidigt er det ikke ligesom at eksempelvis fordoble dosis af det oprindelige stof, med exponentiel virkning og længere varighed.
Psilohuasca med et DMT gennembrud lige inden peak er the Gold Standard for mig! Pgra den sublime synergi mellem de tre komponenter på kryds og tværs, men jeg har bestemt tænkt mig at medbringe min GVG til næste kaktus trip.

Så en mulighed kunne være: tag en sikker dosis og giv den så et los i røven med din DMT pibe hvis det bliver fesent. Selv uden mao hæmmer vil et DMT gennembrud 100% påvirke trippet som helhed. Og fuck en visuel effekt af de to sammen! :shock: :shock: :shock: (Forestiller jeg mig, ikke prøvet kombien endnu)
Og så er lige mescalin jo ret tilgivende ift. dosering i forhold til psilocybin og LSD, det har i hvert fald været min oplevelse. På den anden side kan der være lang vej hjem hvis trippet først stikker af... (Det skete vist for Sartre. Han blev humpet af kæmpehummere under et mescalintrip ved en fransk kystby engang i 1930'erne. Kan ske for selv den bedste, men lige Sartre konkluderede åbenbart dagen derpå, at eksistensen var grundlæggende meningsløs og mennesket hjælpeløst kastet ind i et fremmed univers med eksistentielle valg og kæmpehummere, og skrev nogle bøger om det. But I digress...

God Rejse!

_________________
He not busy being born is busy dying
Dylan
[/i]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2019 19:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Hej Xenofanes
jeg er jaloux på dine 2g!
Jeg er også altid hamrende nervøs inden jeg skal på en tur. Men lige med meskalinen har jeg en dyb tillid til stoffet.

Har du en baseline dose ? Hvis du har følt at du endte ud i en for lille dose hvad så med at tage 0,25% mere i den næste ?
Jeg synes personligt at en dosis på 400-450 mg lyder som en rigtig fin dose, hvor i kommer til at opleve meskalinen, på en meget intens måde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2019 21:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Psilohuasca: jeg tænker som sådan ikke at jeg vil ud i at blande flere ting sammen. Muligvis en pind efter peaket er forekommet, men ellers prøve meskalin på fuld skrue.
Som du selv et inde på så er meskalin meget tilgivende og har da endnu ikke haft et badtrip på denne endnu.

Schrooms: jeg har desværre ikke en baseline at gå efter. Sidste gang indtog vi 250 mg meskalin og 175 microgram LSD, hvilket var en super fed tur! Derfor tænker jeg også de doser jeg har forslået var "overkommelige".

Tror min nervøsitet forekommer af et badtrip jeg havde for få år tilbage, hvor jeg midstede synet i visualer og fik mig overbevist om jeg havde kradset mine øjne ud.. har da sidenhen fundet frem til at jeg ikke kan styre hash og psychedelic før peaket er over.

Tænker jeg hen over weekenden skal prøve en mindre dosis af på 300 mg og se hvordan aftenen løber afsted .

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2019 09:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Hold da op 250 mg meskalin og 175 Ug LSD!
Lyder slemt med badtrip og kan godt forstå at det rumsterer i baghovedet når du skal indtage igen? Hvad var substansen og dosen der?

Synes det lyder rigtig fint med 300 mg.
Have en smuk dag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2019 13:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Jeg ved ikke om det skal betegnes som en hård dosis. Meskalinen tog en masse af kanten fra LSDen, så det var meget blødt ift tankemylder.

Badtrippet var på 300-350 uG LSD og dab (hasholie?)
Og det blev først slemt 15 minutter efter dab'en. Så skal muligvis bare holde igen der.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2019 16:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Okay interessant at de gik i synergi på den måde, det må næsten have været den bedste måde de kunne have suppleret hinanden.
Ja Cannabis har en tendens til at forstærke tankemylder, paranoia etc. Jeg er også helt holdt op med at blande cannabis med psykedlika, ud fra erfaring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2019 21:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Så fik jeg prøvet omkring 280 mg.
Meget begrænset med visualer og tanker mylder. Eftersom jeg ikke havde fastet inden (spiste 2-3 timer forinden), tænker jeg det er grunden til det var så roligt.
Tror jeg opper dosen til 500 mg, når jeg skal afsted med min kammerat.

Tak for hjælpen herinde

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2019 07:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Okayl helt fint Skriv gerne hvordan 500 mg oplevelsen er !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2019 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Første gang jeg rejste sådan rigtigt på psilocybin svampe tog jeg 8g og det var en virklig fantastisk tur.
Jeg har hørt og læst en del om Kilindi Iyi som rejser på 30, 40, 50g af gangen og hans filosofi er at øge med 2 gram pr trip.
Til efteråret er planen at rejse afsted hver 14 dag i en periode og der igennem se hvor højt man kan komme.
Vi er et par stykker der passer på hinanden og i det omfang det er muligt har vi Sitter med på turen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2019 23:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det lyder godt nok som en voldsom dosis, det ville jeg ikke have lyst til, når det gælder spidsnøgenhatte er min oplevelse ikke jo flere desto bedre, men sådan er folk vel så forskellige mht hvad de tør udsætte deres sind for.
Godt i passer på hinanden sørg for at ha sitter med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2019 23:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
maxer ud. totalt

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team