Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 apr 2019 15:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Hej guys. Har i skrivende stund fået en omgang Kratom pulver hjem. Mine spørgsmål lyder:

Skal man putte kratom i en te-pose eller skal det direkte ned i vandet. Og skal det “trække” i vand som man gør med te. Eller skal kratom være med i opkoget. og hvor længe skal det koge/trække

Eller kan man bare smide det i koldt juice etc?

På forhånd tak. god mandag til jer alle sammen :hjerte:

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Senest rettet af linø 01 apr 2019 16:26, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2019 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
I en kop varm vand og så ned med skidtet.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2019 16:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det er bedst at indtage hele molevitten, kan ikke betale sig at trække de aktive alkaloider ud i en vandig opløsning på den tid det tager at trække i en kop te.

Hvis det ikke smager dig, hvilket de færreste egentlig gør, så prøv at stop dem i kapsler, evt. køb en kapselpresser, eller tag et tyndt stykke toilet/køkkenrulle papir og form en mindre kugle og nip resten af, og læg den bagerst på tungen og synk derefter med et stort glas vand, så glider den ofte lige ned og med øvelse kan man indtage store doser den vej. Du kan også tage en smoothie eller en drikkeyougurt og blande det i, eller noget appelsinjuice.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2019 16:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Mægtigt! 1000 mange tak for det hurtige svar :D

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2019 16:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
No problemos! Husk Kratom også er stærkt vanedannende, så det er bedst at have 4-6 strains du skifter imellem konstant for ikke at udvikle for hurtigt tolerance. Er det for smertelindring, opiat-nedtrapning eller bare rekreationelt du vil bruge det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Det er for at få en relaxing feeling... er stoppet med benzoer for en uges tid siden, efter flere års misbrug.

Har i samme anledning skaffet mig noget 5htp, L-theanine, phenibut, skullcap ekstrakt, baldrian&humle, melatonin, tryptofan samt citronmelisse-passionsblomst-te (Takker mates. Jeg ved godt at man skal passe på med phenibut og kratom, så jeg ikke udvikler en ny afhængighed )

Jeg har også i min “ angst “ helgarderet mig med Baklofen, Phenergan og Gabapentin, i frygt for de værst tænkelige abstinenser og søvnbesvær.
Men det har heldigvis været unødvendigt med kemiske hjælpemidler ( kun phenibut 250mg dagligt )

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2019 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Update : det er en mirakel-urt!!

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 12:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ja :) Vil du være sød at uddybe lidt om hvordan effekten fungerer i forhold til det du søger? (craving,rus,ro,m.m.) -og strain, dosis og sårn?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 22:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Jeg synes, at det fungerede bedst, når jeg hældte 2,5 til 3,75 (afhængigt af kvaliteten) i en kop, hældte en sjat kogende vand i, rørte det rundt som så det blev sådan lidt "paste" agtigt. For så at hælde appelsin eller grapefrugt juice i, røre godt rundt og ned med det. Appelsin og grape neutraliserer den forfærdelige smag og grapefrugt juice kan sågar booste effekten pga. Det hæmmer et enzym i at nedbryde stoffet.

Håber du vil tage lidt HR til dig. Måske har du gjort dig den tanke allerede, men kratom er Vanvittig afhængighedsskabende, vanvittig meget. Og abstinenser er på ligfod med Morfin, er min erfaring.
Kratom lærte mig hvad rigtig afhængighed handler om, og hvis man ikke respekterer den plante, så får man virkelig at lære hvor meget man i så fald ha skullet respektere den enorme kraft. Hvis det en dag kommer til, at du mister kontrollen, så please gør dig selv den enormt store tjeneste og smid det lort ud og glem at det eksisterer for en tid. Abstinenserne er helt igennem forfærdelige. Omkring 4 dages mellemrum. I mellem brug er et MUST.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team