Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2019 16:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2019 16:15
Indlæg: 1
Hej, jeg ved ikke om jeg skriver det rigtige sted. Men anyways, jeg har fodlænke på. Og sidder og leger med tanken om at stikke kriminalforsorgen en kammerats urin til deres test da den er ren. Kan de på nogen måde finde ud af om det er mit urin eller ej. De har fået en urin prøve af mit eget før, har lidt nøjer da de beder mig skrive under på det er mit urin hver gang. Jeg ved de sender den til et laboratorie og blive testet, men tester de virkeligt dna der? Hvis nogen kan hjælpe med et svar ville jeg blive MEGET glad. På forhånd tak :) .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2019 21:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Det lyder højst usandsynligt at de laver analyser af dna på dine urinprøver. Selvfølgelig beder de dig love på spejderære at det er din egen, og da især hvis de netop ikke analyserer for at finde ud af det.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2019 00:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg tænker at du skal overveje om urin test der er er "ren" er en stor nok fordel til at det står mål med besværet ved at finde en kammerats urin og give dem og så finde ud af om straffen står mål med forbrydelsen dvs du bør finde ud af hvad straffen er for at forfalske urinprøver .


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team