Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 mar 2019 15:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
Endorfiner skrev:
AtomAlf - Nej du bør ikke "koge det ind". Du kan evt koge det ind efter du har fråsset de første krystaller ud, for at få de sidste meget få procenter med. Det er mærkeligt du ingen krystaller har. Det kan være dit start materiale er uden alkaloider, men det skulle også været ret usansynligt. Husker du at bevæge rensebenzinen godt rundt i dit mimosa? Husk og brug tørre glas også, med små mængder som f.eks 150ML rensebenzin, så skal det ikke meget overskydende vand i glasset til at ødelægge krystal dannelse.


Jeg syntes jeg har været meget omhyggelig med rengøring - og jeg har som beskrevet ovenfor af 3 intervaller med 20 min mellemrum bevæget rensebenzinen rundt i mimosaen. Kan det skyldes at jeg skal skal køre med højere temperature når jeg ikke bruger en cirkulator? arbejdede i 43-48 grader


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 18:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Atomalf skrev:
Jeg syntes jeg har været meget omhyggelig med rengøring - og jeg har som beskrevet ovenfor af 3 intervaller med 20 min mellemrum bevæget rensebenzinen rundt i mimosaen. Kan det skyldes at jeg skal skal køre med højere temperature når jeg ikke bruger en cirkulator? arbejdede i 43-48 grader
nej, som udgangspunkt vil varmen bare gøre olier og plante fedt mere flygtige, så du ender med en smule urenere produkt. Jeg bruger selv under stuetemperatur. Varme bør ikke nedbryde eller ændrer noget som helst (har selv afprøvet det).
Det lyder mærkeligt, for selv ved pulls jeg har glemt at røre det rundt (lavet flere på en gang og blevet forvirret) så har det stadigvæk været lidt dmt på trods af det kun lige har været dyppet i mimosa opløsningen.. Prøv igen. :?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2019 21:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Altså jeg læste et sted at grunden til man varmer rensebenzinen er at krystallerne så sætter sig bedre.

Atomalf: Det lyder som mit startop, jeg tror du har glemt at lade din blanding stå en time eller mere inden du fylder benzin på.

Når jeg suger op tager det under 30 sekunder at få det hele op.

Men jeg skal helt sikkert have en ny sprøjte ;) Tak for rådet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2019 03:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
killmyday skrev:
Altså jeg læste et sted at grunden til man varmer rensebenzinen er at krystallerne så sætter sig bedre.

Atomalf: Det lyder som mit startop, jeg tror du har glemt at lade din blanding stå en time eller mere inden du fylder benzin på.

Når jeg suger op tager det under 30 sekunder at få det hele op.

Men jeg skal helt sikkert have en ny sprøjte ;) Tak for rådet.


Nu har jeg prøvet at tage endnu et pull og den her gang var der tegn af få krystaller, begge gange har jeg kunne skrabe et helt klart lag krystaller sammen fra bunden, men ender ud med noget der minder om ørevoks - tænker at kunne rekrystallisere det

Jeg lod det stå omkring 1,5 time før første pull og det blev rystet kraftigt over flere gange
Og jeg arbejder benzinen stille og roligt rundt også over flere omgange - har læst det samme med temperaturen, men 2. Pull var ved stuetemperatur og det gav mest indtil nu

Nu prøver jeg et 3. Pull på samme blanding


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2019 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Atomalf skrev:
killmyday skrev:
Altså jeg læste et sted at grunden til man varmer rensebenzinen er at krystallerne så sætter sig bedre.

Atomalf: Det lyder som mit startop, jeg tror du har glemt at lade din blanding stå en time eller mere inden du fylder benzin på.

Når jeg suger op tager det under 30 sekunder at få det hele op.

Men jeg skal helt sikkert have en ny sprøjte ;) Tak for rådet.


Nu har jeg prøvet at tage endnu et pull og den her gang var der tegn af få krystaller, begge gange har jeg kunne skrabe et helt klart lag krystaller sammen fra bunden, men ender ud med noget der minder om ørevoks - tænker at kunne rekrystallisere det

Jeg lod det stå omkring 1,5 time før første pull og det blev rystet kraftigt over flere gange
Og jeg arbejder benzinen stille og roligt rundt også over flere omgange - har læst det samme med temperaturen, men 2. Pull var ved stuetemperatur og det gav mest indtil nu

Nu prøver jeg et 3. Pull på samme blanding



Altså har du nået at lave endnu et pull og have det stået i fryseren i 24 timer ???


Top
 Profil  
 
 Titel: Mit DMT setup
Indlæg: 14 mar 2019 07:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Fejl


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2019 18:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvor meget plejer dit yield at være på?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2019 14:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Atomalf skrev:
Nu har jeg fulgt denne opskrift til punkt og prikke, det eneste sted jeg har afveget er den her Sous Circulator, brugte i stedet en gryde og thermometer, men efter at det har stået 24 timer i fryseren er der stort set ikke kommet så meget som en krystal =(

Efter 3. ekstrahering står man tilbage med ca. 150ml. rensebenzin, burde man koge det ind for nemmere at kunne danne krystaller?

Hvad kan jeg gøre galt?


Nu er det samme sket for mig! Har altid brugt Normans tek og det har fungeret helt fint, men denne her gang er der næsten ingen krystaller. Der er lidt, men ikke meget. Det er samme batch bark som jeg har brugt af førhen, så forstår det ikke helt.

EDIT:
nu har jeg lige vejet det og der var 1.6g, det er godt nok et dårligt yield fra 500g mimosa hostilis...

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2019 10:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
:arrow:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2019 23:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Jeg får vel i snit 2 til 2.3 - 2.5 stykker


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team