Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: katusser
Indlæg: 02 okt 2018 16:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Hej derude :rocking:

Har tænkt at på at prøve meskalin af mange gange for at se hvad det har at byde på ift andet psy. Nu er mugeligheden så endelig kommet.

Mine spørgsmål er så: Hvilken kaktus er lettest at have med at gøre? Hvordan nedsættes mave problemer bedst? Og hvilken dose vil være nogenlunde moderat? Der må gerne være lidt knald på men ikke noget helt vanvittigt har prøvet psy før som 2c-b syre og svampe så det behøves ikke at være micro doser.

Håber i kan hjælpe :peace: det nemlig meget forskelligt info om meskalin på internettet

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: katusser
Indlæg: 28 feb 2019 16:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2018 08:17
Indlæg: 7
hej Kikseklapperen, helt klar så er Lophophora williamsii der skal bare ca 4 små på størrelse med en 5kr vis de komme fra de rigtig steder, men de er så truet at jeg vil sige du skal dyrke dem i sted for, der bliver minder i minder, nu har jeg 2 fb gruppe med ca 2000 i hver fra amarica og de siger de her til mig, mens san pedro er et større arbejde så er det jo
i bund og grund det samme stof. og fader mescalin passe på en, men er ikke noget man bare skal tag for at " prøve noget " men skal gå til det med et spørgsmål, og ihverfald uge op til faste og mediter,,,og huske en der passe på dig og trykke omgivelser


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: katusser
Indlæg: 28 feb 2019 19:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
En kakti, flere kaktusser

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: katusser
Indlæg: 01 mar 2019 17:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2018 08:17
Indlæg: 7
med den holdning du har kan jeg oplyse dig at rigtig l.w peyote næsten er udryde i mixico og dem som har lov af have den skal have den bag 3 lås og slå :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team