Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2019 13:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 12:49
Indlæg: 4
Hey læsere..
Nu blev det min tur til at høre hvad i mener om den tilstand jeg er i pt.

Har et lille årstid indtaget oxycontin kapsler 30-50 mg om dagen, i periodere ekspermenteret med fentanylplastre for at holde abstierne væk når jeg ikke kunne få fat i kapslerne.

Jeg ønskede længe at komme ud af misbruget, men abstineserne holdte mig fanget.
Så jeg måtte en tur igennem centeret.

Har nu været igennem et 3-4 mdr udtrapning forbløb af suboxone hvor jeg startede på 34 mg og så ellers er gået 2 mg ned 2 gange i ugen.
Udtrapningen gik over alle forventninger, det var nemt og jeg oplevede ingen abstineser. Først 2 dage efter mit allersidste indtag...
Der brød verden sammen helt uforvæntet, jeg lagede mig med den ondeste influenza 7-8 dage frem. Nu er jeg på den 15 dag og jeg har kroniske smerter i hele min krop, føker jeg rander rundt med en betonklods på hovedet, og er ikke istand til at samle mig om st være der for familie eller arbejde stadigvæk. Jeg rander rundt i et ondt maridt.

Jeg har spurgt centeret om de kan hjælpe mig, og alternativet de giver mig er at starte op på medicinen igen, hvilket jeg også føler jeg er for langt henne til at gøre..

Jeg vil høre jer, er det normalt snart 3 uger efter sidste indtag og have det så dårligt som jeg har stadig?
Vil det være en fordel for mig at opstarte på medicin igen?
Og findes der nogen måder at dulme det på, kan jeg gøre noget selv for det bliver bedere?

Hilsen en person der bare ønsker at have det lidt godt igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2019 22:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 mar 2019 20:19
Indlæg: 59
Det var en meget høj suboxone dosis, har selv været afhængig af heroin, fik 16 mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2019 09:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Har selv indtaget 50mg oxycontin, dog kun i 6-7 mdr (nogle gange indtog jeg også 60-70mg pr dag).
Mit lokale misbrug center foreslog jeg startede på 0.4mg subutex 1-2 gange om dagen. (det samme foreslog en sygeplejske jeg kender med speciale i sådan noget)

Hvis de har givet dig 34mg er der seriøst noget der er gået galt. Jeg kan desværre ikke svarer dig på om subuxone abstinenser er realistisk 3 uger efter sidste indtag, men hvis du har startet på 34mg så vil jeg umiddelbart tro det helt normalt. Du skal have fat i den person du har givet dig det, og sørge for vedkommende fatter hvad han/hun laver, fordi det er fandme fucked up.

Hold ud - du har smidt lortet, og det skal nok blive bedre! Inden så længe så har du det sku helt godt igen (:

Edit: 34mg?? er du sikker eller hva? Det er 4 af de store 8 mg og så en 2ér eller 5x 0.4 dagligt? Det fandme godt nok meget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team