Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 dec 2018 23:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2018 23:23
Indlæg: 6
Hej allesammen

Jeg er ny på siden her og har lige nogle spørgsmål omkring nogle ting
Her for nyligt blev jeg tilbudt at prøve LSD med en god ven. Jeg har selv i længere tid gået og spekuleret på hvordan det ville være hvis man tog det men jeg takkede nej denne her gang.

Jeg har selv prøvet mig med hash mine gange hvor der både har været gange hvor jeg intet kunne mærke men også gange hvor det har været vildt slemt. Hvor jeg næsten ikke kunne bevæge mig og da jeg endelig kom op kastede jeg bare vildt meget op.
Jeg blev først introduceret til hash på en skoletur til Holland hvor vi var dernede som udvekslingsstudenter og der mødte jeg så nogle ret chill gutter som gav mig noget skunk at ryge. Som sagt første gang kunne jeg intet mærke så derfor prøvede jeg igen da jeg kom hjem til DK med noget klump. Denne her gang virkede det og jeg har været "hooket" lige siden.

Det jeg enlig ville spørge om er om LSD i bund og grund er "farligt" jeg kan nemlig kun finde frem til folk som har begået selvmord eller lign imens de har været på det eller folk som har blandet det med andre ting. Så altså ikke direkte relateret dødsfald.

Og burde jeg vente med at prøve kræfter med LSD da jeg kun er 15 år gammel og er der andre muligheder hvor man får samme "High" som man gør ved hash?

_________________
“Can’t take it when you die but you can’t live without” - J-Cole


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2018 00:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Vent du heller nogle år før du prøver det, din hjerne er ung og ikke færdig lavet, hvilket godt kan være farligt i forhold at lege med LSD
Brug tiden på at læse op på det _ set og setting. Prøv og læse tripraporterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2018 02:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Det meget tidligt (for tidligt) at prøve lsd når du er 15 - vent med det! Og læs dig klog på psykedelika (lsd, svampe osv) inden du prøver det. Mht. hashrusen så kan du prøve at spise det i en kage eller cookies. Hvis kagen er lavet ordenligt, så bliver du ret meget mere stoned og i længere tid end når du ryger det.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2018 12:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
LSD er på ingen måde sammenlignelig med hash. Selvom du nok bør vente 5 års tid før du prøver det af, synes jeg nu du skulle læse nogle triprapporter, evt herinde fra, for at prøve at få en idé om hvad det er for et stof, og hvad man kan forvente af 'rusen' :)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team