Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 dec 2018 00:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2018 00:14
Indlæg: 3
Hej
Har siddet i længere tid og undret mig over hvordan processen
Forgår når kokainen/Coke bliver cuttet og efterfølgende presset sammen igen?
Bliver der blandet noget fordampnings venligt i det cuttet’ også presset?
Kan ikke tænke længere end det ihvertfald :hm:

Håber der er en sjæl derude der har svaret :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 00:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2018 00:14
Indlæg: 3
]Hej
Har siddet i længere tid og undret mig over hvordan processen
Forgår når kokainen/Coke bliver cuttet og efterfølgende presset sammen igen?
Bliver der blandet noget fordampnings venligt i det cuttet’ også presset?
Kan ikke tænke længere end det ihvertfald :hm:

Håber der er en sjæl derude der har svaret :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 15:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Eftersom du er ny og chancen er lige så stor for at du egentligt bare ønsker at vide hvordan du cutter dit stash, end nysgerrighed, tror jeg ikke folk ønsker at lægge nogen opskrift tilgængelig offentligt til alle de andre cuttelystne skiderikker som også læser med herinde.

Selvfølgelig ikke personligt og ved ikke hvad dit motiv skulle være men nu har du årsagen.

Hvis man sælger coke, så sælg coke, og hvis man er nærig sæt prisen op eller lav to badges en "festcoke" og en ren.

Burde næsten lave en "God Coke-Dealer Stil" tråd også, så mange klaphatte der er derude som sælger alt fra rent bøf til Amfetamine og Koffein!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 16:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2018 00:14
Indlæg: 3
Nafets skrev:
Eftersom du er ny og chancen er lige så stor for at du egentligt bare ønsker at vide hvordan du cutter dit stash, end nysgerrighed, tror jeg ikke folk ønsker at lægge nogen opskrift tilgængelig offentligt til alle de andre cuttelystne skiderikker som også læser med herinde.

Selvfølgelig ikke personligt og ved ikke hvad dit motiv skulle være men nu har du årsagen.

Hvis man sælger coke, så sælg coke, og hvis man er nærig sæt prisen op eller lav to badges en "festcoke" og en ren.

Burde næsten lave en "God Coke-Dealer Stil" tråd også, så mange klaphatte der er derude som sælger alt fra rent bøf til Amfetamine og Koffein!



Jeg forstår godt din pointe og tusind tak for dit ærlige svar, min mening med galskaben er egentligt bare og forstå alle aspekter af kokainen, da jeg optil flere gange har haft blandede erfaringer med dårlig “flake” og efter har undret mig over hvad det er jeg egentligt har fyldt i hovedet selvom jeg har siddet med en sten foran mig.
Du skal være velkommen til og sende mig en besked i tilfælde af du kunne gøre mig klogere ellers tusind tak for meldingen :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 17:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Er ikke helt med, ønsker du at vide hvad det er cutstofferne er eller hvordan fremgangsmetoden er for at få det til at se sådan ud?

Den sidste vil du nok næppe få nogen til at instruere dig i her, både i PB eller i tråden.

Er langt fra selv ekspert på cutstoffer til Kokain men lige umiddelbart tror jeg bare at det typisk er sådan noget som Levamisol, Kreatin, Koffein, Amfetamin, Novo/Lido-og Benzocaine (Lokalbedøvende) Hvilket af intet hører til i Kokain IMO.

Du kan kigge på Koalabjørnens Guide til oprensning mm. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=51476

Ret cool lavet faktisk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 17:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 8&t=55242E


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 19:41 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg har lavet noget der mindede om sten, men det var efter jeg havde renset min coke med tør acetone. 8)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team