Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 sep 2018 18:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
Slet, for mange informationer


Senest rettet af anis 17 nov 2021 16:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 14:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Mener du at du får en rus ud af kun 300mg ? eller er det 300mg's kapsler du snakker om ?
Jeg selv og mange andre jeg læser om på nettet oplever ingen rus før man nærmer sig 2000mg og der over :)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 21:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
Jeg får en let rus ud af 300 mg, mest af alt en laaaaaang følelse af (glæde) velvære og jeg får lyst til at være mere social og snakkesaglig.

Jeg har prøvet 600 mg på en gang og det gjorde at jeg ikke rigtigt følte jeg havde ordentligt kontrol over mine ben, og der var også en mindre comedown for mig den næste dag, som der ikke er med 300 mg. Men ingen forhøjet rus, ingen mere intens følelse.

Pregabalin er i sandhed et stof der virker meget forskelligt fra person til person, så synes lige folk skal tænke sig om inden de smider mere end 300 mg ned første gang. Du skulle også gerne kunne gå over til wcet.

Den absolut højeste dosis man udskriver fra lægelig hånd er 300 mg med 12 timers mellemrum, 300 mg kl 8, 300 mg kl 20


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 21:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg anbefaler skam heller ingen at starte med de doser jeg snakkede om men jeg ved at rigtig mange er oppe i dem for at få en rus :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 22:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
I stedet vil jeg anbefale at man prøver at drikke nogle kopper kaffe eller andet koffein drik med pregabalin, jeg har ikke rigtigt nogen forklaring på hvorfor det øger oplevelsen så meget for mig, men det gør det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2018 12:18 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg får det på recept.
Syntes ikke der er så meget rus at hente, men nu har jeg også prøvet ting som flunitrazepam, triazolam osv.

Pregabalin har for mig dog været et glimrende stof til at fastholde søvn. Tager jeg min fulde dosis hvilket er 600mg om aften i stedet for at splitte det over 2 doser, så får jeg altså en seriøs dyb søvn.

Dette er selvfølgelig mine egne erfaringer med stoffet. Generelt er min opfattelse dog at der ikke er den helt store rus at hente, og hvis der er så er vi oppe i doser hvor stoffet rent faktisk kan udløse epileptiske anfald som bivirkning. Pas på med det.

Det er lidt en paradoksal effekt da pregabalin kan bruges til at holde epileptiske anfald væk, men tager man tilpas meget af det så kan det altså virke modsat og give et anfald.

Kan du Engelsk er der massere information at finde om det hvis man googler lidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2018 12:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
B-R

Jeg er slet ikke uenig i at der ikke er noget rus eller så meget opløftethed at fornemme hvis du tager det fast. Din hjerne vænner sig hurtigt til Pregabalin.

Tilgengæld får jeg denne rus og opløftethed, lidt lammende fornemmelse også, hvis jeg venter de der 3 dage som minimum i mellem dosis.

Tager jeg Pregabalin 2 dage i streg så er der på 2. dagen meget lidt at hente, jeg mærker ikke meget.

Og jeg er enig i at det er et fantastisk sovemiddel...tilgengæld så falder hammeren hvis du stopper brat med at tage Pregabalin, du vågner badet i sved efter få timers søvn, det er værre end mine opiat absti. Jeg har haft mine svingom med dette middel. Bruger man det rigtigt kan man godt få noget positivt ud af det, men damn en depressiv tilstand man kan få hvis man tager det fast og stopper kold kalkun


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2021 19:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2020 08:40
Indlæg: 4
Du siger det er meget værre end opiat abstinenser??? Det er fandme laaaaaangt væk fra min virkelighed jeg har taget lyrica over en lag periode og stoppede fra en ene dag til den anden uden at føle andet end lidt ubehag i benene. Hvor i mod da jeg tog en kold tyrker fra oxycontin, lå jeg med de vildeste paranoide selvmordstallet med kamp høj feber, og sked tyndt og kastede op i en Lind strøm. Det var 200 gange værre end lyricaens milde symptomer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2021 20:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Addict009 skrev:
Du siger det er meget værre end opiat abstinenser??? Det er fandme laaaaaangt væk fra min virkelighed jeg har taget lyrica over en lag periode og stoppede fra en ene dag til den anden uden at føle andet end lidt ubehag i benene. Hvor i mod da jeg tog en kold tyrker fra oxycontin, lå jeg med de vildeste paranoide selvmordstallet med kamp høj feber, og sked tyndt og kastede op i en Lind strøm. Det var 200 gange værre end lyricaens milde symptomer

En anden gang så tjek lige dato for indlæg. Denne tråd er 3 år gammel.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team