Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 sep 2018 08:30 
,


Senest rettet af Ø Tripperen 04 jan 2019 04:27, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 06 sep 2018 16:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Det lyder som om du har ramt det som folk kalder “the void” hvor det enten er helt Hvidt eller sort og tid stopper med at eksistere og man tror man er død. Har læst rigtig mange beskrive det sted på 5-meo-dmt. Super vild, fed og spændende rapport!
Næst gang vi ses spørger jeg måske lidt ind til det! Blev det så din sidste tur med den substans?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2018 12:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg troede egentlig at 5-meo-DMT virkede nogenlunde som den almindelige form for DMT, bare stærkere. Men nu er jeg blevet klogere. Jeg har også læst lidt om det andre steder. Jeg får lyst til at prøve stoffet, men desværre kan jeg ikke skaffe det. De sælger det ikke engang på darknet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 15:32 
Tak i to.
Jeg har ikke læst om the void før nu, men det er sikkert det jeg har ramt. Nej sådan blev det ikke, jeg har prøvet det nogle gange siden, men jeg har godt nok respekt for det. Jeg var oppe på 30mg kort tid efter, hvilket jeg følte var for meget. Jeg oplevede det som at blive klemt i en skruestikke. Men du spørger bare løst, næstegang vi ses Butt :wink:

Enspænderen
Der er en del forskel på n,n-DMT og 5-MeO-DMT. 5-MeO er mere mørkt i det, og minder mere om DPT end om n,n-DMT synes jeg selv. 5-MeO er et eksotisk molekyle, som ikke er så nemt at skaffe. Men det kan godt lade sig gøre, både på darknet, RC-shops og i hippiemiljøet.


Top
  
 
Indlæg: 10 sep 2018 22:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Vildt at du ikke har hørt om "the void" før! Folk beskriver det ofte som enten "terror" eller "Bliss" og enten helt hvidt/lyst eller helt sort/mørkt. Synes det lyder vildt spændende og også skræmmende. Gad godt prøve kræfter med 5-meo-dmt en dag.
Har også læst mange kalde n,n-dmt for "the spirit molecule" og 5-meo-dmt "the god molecule". Begge er utroligt spændende stoffer imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 07:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
5-MeO-DMT er så fed, Buttkraken. Kan kun anbefales. Det gør dog ekstremt ondt i forholdsvis lang tid.

Fed rapport Ø :- )

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 08:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Tror nu også jeg ville ryge det, hvis jeg fik chancen

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 12:17 
Nu er det ikke fordi jeg har prøvet det, men 5-MeO-DMT,hcl er vist ikke særlig aktivt når det bliver røget. Så skal man lige freebase det først, men det kan man jo bare gøre.


Top
  
 
Indlæg: 11 sep 2018 12:19 
spaffeh skrev:
5-MeO-DMT er så fed, Buttkraken. Kan kun anbefales. Det gør dog ekstremt ondt i forholdsvis lang tid.

Fed rapport Ø :- )


Thanks Spaffe :)


Top
  
 
Indlæg: 11 sep 2018 13:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Ø Tripperen! skrev:
Nu er det ikke fordi jeg har prøvet det, men 5-MeO-DMT,hcl er vist ikke særlig aktivt når det bliver røget. Så skal man lige freebase det først, men det kan man jo bare gøre.

Er det nemt nok at gøre selv?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 19:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
På det største darknet-marked er der kun én, der sælger 5-meo-DMT. Han har fået fat i et gammelt parti, som har været oplagret et sted. Desværre er han hollænder, så jeg tør ikke bestille fra ham. Måske er det også blevet for gammelt.

De hjemmesider, der sælger 5-meo-DMT på clearnet, ser meget suspekte ud. Jeg tror at det er falske hjemmesider.

Når man søger efter det på internettet, så får man indtryk af at det er et stof, som bare ikke fremstilles mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 21:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
På det største darknet-marked er der kun én, der sælger 5-meo-DMT. Han har fået fat i et gammelt parti, som har været oplagret et sted. Desværre er han hollænder, så jeg tør ikke bestille fra ham. Måske er det også blevet for gammelt.

De hjemmesider, der sælger 5-meo-DMT på clearnet, ser meget suspekte ud. Jeg tror at det er falske hjemmesider.

Når man søger efter det på internettet, så får man indtryk af at det er et stof, som bare ikke fremstilles mere.


bufo alvarius fremstiller det stadig 8)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2018 06:00 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Det er rigtigt, men alvarius’ens sekret indeholder nu engang højere koncentrationer bufotenin end 5-MeO, så det må i det mindste siges at være et blandingsprodukt.

Har du rapporter liggende om DPT, Ø trip?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2018 10:31 
Buttkraken
Nu har jeg surfet lidt rundt efter The Void, og det ser ud til, at det er det samme som Grof kalder The Supra Cosmic Emptiness, eller det man i Buddhismen kalder Nirvana. Det kan man opleve på alle psykedeliske substanser som giver god egotab, man kan også opleve det igennem meditation, selvom det nok ikke bliver ligeså intenst, som det gør under indflydelse. Jeg har prøvet det før på n,n-DMT og på 450µg LSD+ ca 300mg Ketamin, hvor alt var lyst i modsætning til denne gang hvor alt var sort.

Enspænderen
5-Meo-DMT er en gammel substans, som har været sort of populær i mange år. Derfor ville det undre mig, hvis den bare forsvandt. Du kan engang imellem finde det på de store hippie/psytrance festivaler, og også fra tid til anden både på darknet og på clearnet. Vær tålmodig, det skal nok komme. Det er ikke noget jeg har tryllet ud af den blå luft. Verden stopper ikke der hvor internettet ikke når frem.

Plejadestjerne
Der er rigtig nok mere Bufotenin i Bufo frøens gift end 5-MeO, men 5-MeO er mere potent end Bufotenin, så hvad der er mere dominerende når det ryges, bliver spændende at finde ud af. Inde på Nexus er flere enige om, at de to substanser minder meget om hinanden.
Nej ingen rapport endnu. Jeg har kun prøvet DPT engang, hvor jeg indtog 100mg nasalt. Det varede samlet set omkring 2,5-3 timer, hvor jeg lå i katarsis i ca 2 timer med en masse gråd, rystelser osv. Det var en ufattelig smuk oplevelse, selvom det var langt fra så intenst som nogle af mine 5-MeO trip. Det minder mest af alt om en blanding af 5-MeO og Ayahuasca, når det sniffes. Chaliponga planten indeholder eftersigende nok 5-MeO til at det er aktivt sammen med DMT, og det er også den Aya oplevelse som minder mest om DPT, som jeg har prøvet.
Jeg har stadig ca 200mg DPT liggende, og jeg gad godt enten at ryge det, eller prøve det IM, da man ikke optager det så godt oralt.


Top
  
 
Indlæg: 12 sep 2018 13:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Buttkraken: Ham jeg fandt på darknet skriver at 5-meo-DMT ikke udvindes fra frøer, for det er alt for tidskrævende. Det fremstilles udfra andre substanser.

Ø-tripper: Buddhisterne kalder det Sunyata.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2018 20:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
det var også ment mest som en kæk lille joke haha

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2018 22:07 
Du har sikkert ret Enspænderen. Jeg synes, det kan være udfordrende at gennemskue, hvad de forskellige begreber betyder, da de forskellige grene indenfor Buddhismen forklarer dem forskelligt. Nirvana har i hvert fald også kvaliteter af tomhed, og i stor grad synes jeg at flere af tilstandene overlapper hinanden, selvom de ikke nødvendigvis er det samme. Nirvana er som jeg forstår det også ubegrænset, hvilket jeg følte denne oplevelse var, og i den grad også min oplevelse på LSD og Ketamin.

Vil du fortælle, hvordan du ser forskellen på f.eks. Sunyata og Nirvana? Du må gerne citere, men forklar endelig også hvad du forstår ved skriften, da jeg ellers bare kan læse selv. Det er nemt nok.

Buttkraken skrev:
det var også ment mest som en kæk lille joke haha


Ikke desto mindre er den god nok. Hvis man vil have en 5-MeO oplevelse, er Bufo frøens gift en mulighed. Man får fat i substansen, hvis man er villig til at gøre nok for det, længere er den ikke.


Top
  
 
Indlæg: 13 sep 2018 14:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Dybest set betegner Nirvana og Sunyata vel den samme tilstand, men de lægger vægten forskellige steder:

Nirvana betyder udslukkelse. Det der udslukkes er begæret. Når man ikke længere har noget begær, bliver man ikke længere genfødt. Men hvor eller hvad er man så? Det er spørgsmålet. Men det er en ubeskrivelig tilstand, så buddhisterne vil helst ikke tale om den. De vil helst nøjes med at tale om vejen dertil.

Sunyata betyder nul. Buddhisterne bruger ordet til at sige, at der ikke er nogen bagvedliggende substans. Med andre ord findes der ikke nogen absolut virkelighed. Alt hvad man ser er illusorisk. Normalt oversættes ordet til Tomheden (på engelsk the Void). Under meditation er det muligt at glemme verden, og opleve Tomheden i sig selv. Man kunne tilføje at det også er muligt at opleve Tomheden ved indtagelse af psykedeliske stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 12:22 
Så er vi ikke så langt fra hinanden.

For mig er Buddhismen lidt tosset. Selvfølgelig kan man betegne hver en følelse, drift og bæger som lidelse, og derfor prøve at befri sig fra det. Men så frasiger man sig også en stor del af livets gaver, eufori og ekstase. En af mine venner sagde på et tidspunkt, at når man er blevet så sindsyg, at man ikke kan holde sig selv ud længere, ja så bliver man bare Buddhist, hvilket jeg syntes var skide sjovt :lol:

Men det hjælper mange, og de har fat i mange værdigfulde kærneværdiger. Deres disciplin og etik er meget smuk, samtidig med deres kunst, lydmeditationer, chanting osv. kan forskelligt ret specielt.
De tibetanske traditioner for dødsritualer, som de udfører imens en person er døende, er også noget som rammer mig dybt. Der findes lignende i andre spirituelle retninger og filosofier, det ved jeg godt, men det er stadig værdigfuldt.

Enspænderen skrev:
Men hvor eller hvad er man så? Det er spørgsmålet. Men det er en ubeskrivelig tilstand, så buddhisterne vil helst ikke tale om den. De vil helst nøjes med at tale om vejen dertil.

Sunyata betyder nul. Buddhisterne bruger ordet til at sige, at der ikke er nogen bagvedliggende substans. Med andre ord findes der ikke nogen absolut virkelighed. Alt hvad man ser er illusorisk.


Man er tilbage i Sunyata, den universelle bevidsthed, den supra kosmiske tomhed, Dao eller gudsbevidstheden. Kært barn har mange navne, men det er alt nogenlunde det samme, bare forskellige fortolkninger. Mange af de forskellige retninger prøver altid at få ligepræcis deres til at være speciel, og derfor kommer al den tåbelige mystik omkring forskelligt man ikke må snakke om. Men det er alt sammen bare energi, set fra forskellige vinkler.
Nogle af Buddhisterne lever i den naive tro, at det vil være muligt for dem at blive i Nirvana til evig tid efter dødgenfødselhjulet er transformeret for karma og begær, men den køber jeg ikke helt. Livet er en cyklus, og man vil blive ved med at blive fød på ny i den ene eller anden dimension, som det ene og/eller det andet. Et molekyle i en blomst, et i en sten, et i en slange og et i en Avatar. Jeg har i hvert fald svært ved at tro, at noget vil kunne nøjes med at være i stilstand til evig tid. Det giver ikke mening da alt så er forstenet, hvilket jeg ikke har oplevet, at universet er.

Det er rigtigt nok, at alt er illusorisk. Men det betyder ikke nødvendigvis, at der ikke findes nogen absolut virkelighed uden bagvedliggende substans. Den absolutte virkelighed og bagvedliggende substans er selve illusionen. Den er absolut.
Men dette er en helt anden snak, og bare min måde at forstå det på, og har intet med Buddhismen at gøre. Hvilket ikke nødvendigvis gør det rigtigt, langt fra.


Top
  
 
Indlæg: 15 sep 2018 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg er ikke selv buddhist. Jeg refererer bare hvad de siger. Jeg beskæftiger mig ikke med metafysik, og har ingen mening om hvordan universet er indrettet, eller hvad der sker når man dør. Jeg føler heller ikke noget behov for at have en etisk rettesnor, at udføre ritualer, eller at gå klædt på en bestemt måde. Men jeg er enig med dem i deres grundlæggende opfattelse af hvad spirituel udvikling drejer sig om. Det drejer sig om at erkende hvem man er inderst inde. Inderst inde er vi alle sammen identisk med Gud, Tomheden, den kosmiske Bevidsthed, eller hvad man nu vil kalde det. Det gælder bare om at se det.

Ligesom buddhisterne mediterer jeg hver dag. Men hele deres asketiske livsførelse, som en vej til at blive oplyst, den deler jeg ikke. Det kan godt være at det fungerer, men så skyller man samtidig barnet ud med badevandet. Det kan ikke være meningen at man skal tage afstand fra livet. Det er typisk for asiaterne at de tager afstand fra verden for at blive frigjort fra lidelsen, men sådan ser vi ikke på det her i Vesten. Vi opfatter det som eskapisme.

Til gengæld er det blevet populært at bruge psykedeliske stoffer som et hjælpemiddel, her i Vesten. Det er selvfølgelig strengt forbudt for buddhisterne. De ved ikke hvad de går glip af. :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team