Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 aug 2018 07:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 aug 2018 07:34
Indlæg: 2
Hva så! :wink:
Jeg er en endu ikke så rutineret ryger, og derfor ville jeg spørge nogle af jer mere erfarene, om i ved hvad priserne er for pot og hvor man finder det bedste (staden)? Også i forhold til rabat ved store indkøb. Og hvad man cirka kan få for omkring de 300-400 kr? Derudover så enligt bare en smule info om selve pot og dets virkning. :eyes:

Håber i kan hjælpe en noob på vej :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 18:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er desværre ikke rigtigt til at sige af mange grunde.
1 pris og kvalitet ændre sig fra dag til dag og fra pusher til pusher.
Udover det er der vidst virkeligt meget politi for tiden, hvilket går udover service, pris og kvalitet.
Det kommer også an på om du vil have god skunk, hash eller bare noget øko pot.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 21:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jeg var derude i søndags for at købe noget hash til en gut der sidder i "rullestol" ( som han selv kalder det) Der gav jeg 400 for 5gr. Sagde at det ikke måtte være for dyrt. Spørg mig ikke om hviken slags ,da jeg ikke er bruger. Sagde bare jeg skulle have hash og det billigste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 22:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Stådrengen skrev:
Jeg var derude i søndags for at købe noget hash til en gut der sidder i "rullestol" ( som han selv kalder det) Der gav jeg 400 for 5gr. Sagde at det ikke måtte være for dyrt. Spørg mig ikke om hviken slags ,da jeg ikke er bruger. Sagde bare jeg skulle have hash og det billigste.

Så er du godt nok blevet snydt på det groveste!!!
Det er standard at få 10g for 400kr af god kvalitet. Så hvis du har bedt om det billigste og kun fået 5g for 400kr er du blevet snydt på det groveste!!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 23:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Den billigste hash plejer at koste 60 kr. for et gram. For 400 kr. kan man vel få 10 gram. Den behøver ikke at være dårlig, men kan være udmærket. Man kan altid risikere at hashen er dårlig, men det afhænger ikke af prisen. Jeg har købt meget tynd hash for 120 kr. pr. gram.

Pot koster 30-40 kr. for et gram. For 3-400 kr. kan man vel få 15 gram. Der er forskellige typer: Almindelig pot, luksuspot, økopot, Samsøpot, og så videre. Jeg synes at Samsøpotten er god, men de andre bryder jeg mig ikke om. De virker ikke bare svagt, men også temmelig dårligt.

I stedet for pot er det meget bedre at købe skunk, som er væsentlig stærkere. Der er et hav af forskellige sorter at vælge imellem. Prøv dig frem, og se hvilke sorter du bedst kan lide. De koster typisk 70-80 kr. for et gram. For 3-400 kr. kan du vel få 7-8 gram.


Senest rettet af Enspænderen 10 aug 2018 23:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 23:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hmmm...yes..det er jeg så blevet . Skulle nok have holdt min kæft med at jeg var total novice på hash området . Han sagde det var super kvalitet men selvfølgelig ; det kan han jo sagtens fortælle mig . Anyway , ham jeg købte det til var meget tilfreds , så ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 23:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Stådrengen skrev:
Hmmm...yes..det er jeg så blevet . Skulle nok have holdt min kæft med at jeg var total novice på hash området . Han sagde det var super kvalitet men selvfølgelig ; det kan han jo sagtens fortælle mig . Anyway , ham jeg købte det til var meget tilfreds , så ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2018 18:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 aug 2018 07:34
Indlæg: 2
hvad ville i jeres mening være det bedste skunk? Og hvad er det bedste man kan få af cannabis til laveste pris?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2018 18:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Mr.stony skrev:
hvad ville i jeres mening være det bedste skunk? Og hvad er det bedste man kan få af cannabis til laveste pris?

Hvad der er det bedste skunk kommer an på hvad du ønsker af urten. Forskellige sorter høstet på forskellige måder kan afvige væsentlig i effekten. Nogen kan være mere energiske hvor andre virkelig kan slå dig tilbage i sofaen.

Det billigste er ikke altid det bedste. Har brugt penge på noget billigt skunk og det var sgu dårlig værd at ryge. Nogen gange får man hvad man betaler for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2018 20:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Sortimentet på Christiania ændrer sig hele tiden, og nu hvor politiet hærger derude er det sikkert blevet indskrænket. Men tal med sælgerne om hvordan de forskellige sorter virker.

Hvis du er nybegynder er det måske bedst at du starter med pot, som ikke virker så stærkt. Så kan du senere gå over til skunk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 09:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Min erfaring er at der er to måder at få valuta på staden. Den ene er at virke til at have styr på cannabis lingo. Den anden er at snakke til pusheren som var det en hvilken som helst anden butik. Det sidste trick i posen er at få en veninde til at købe. Pushere er som folk er flest og bliver let mere gavmilde af det modsatte køn. Tror det handler om at få dem til at regne med at man kunne finde på at komme tilbage. Hvis man siger til dem direkte at man er nybegynder, så ved de jo at det ikke er sikkert man kan lide rusen og derfor bliver man nødvendigvis heller ikke en fast kunde. Jeg synes i hvert fald det har virket for mig.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 09:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Hector Salamanca skrev:
Pushere er som folk er flest og bliver let mere gavmilde af det modsatte køn.

:hjerte: Fed ide, jeg låner noget pigetøj næste gang, og så kan man også gemme en par ordentlige poser i BHén. :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 12:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Pat priser kan overraske. Købte ved en bod og fik 2-3g skunk for 200. Så gik min veninde op og fik næsten 10g for 200 lige bagefter

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team