Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narkotest
Indlæg: 09 aug 2018 08:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2018 08:03
Indlæg: 2
Dette her har i sikkert haft oppe og vende rigtig mange gange men har brug for nogen svar.
Har søgt nettet tynd efterhånden og har nu brug for jeres erfaringer. Jeg har ikke brug for links til diverse sider på nettet men hvad i har gjort af erfaringer og hvad i mener. Jeg lægger urinprøve 1 gang hver måned hvorfor er ikke vigtigt. Og de sidste 4-5 måneder er jeg begyndt at tage amfetamin. Jeg lagde en ren urinprøve efter 3 døgn. Også var der en gang hvor jeg ikke tog noget i 5 døgn lavede en hjemmetest aftenen inden som gav udslag men der var intet at vise da jeg lagde den prøve der gjaldt. Jeg skal derned her d. 16 og vil nu høre om der er forskel på hvor meget man har indtaget og i hvor mange dage? Har en veninde som jævnligt lægger prøver og hun fortæller at hun altid holder 4 døgns pause og har lagt ren hver gang og hun siger mængde og antal dage ingen betydning har.
Men hvad er jeres erfaringer med det er det rigtigt når man høre at det kan ses i 2-4 døgn. Eller kan jeg have taget for meget over flere dage til at lægge en ren prøve d. 16?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 09 aug 2018 09:46 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Læs denne og følg evt op med spørgsmål hvis du ikke synes du har fået svar: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604 (lå øverst i det underforum du har skrevet i ;) )

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 09 aug 2018 09:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2018 08:03
Indlæg: 2
Jeg faldt også selv over den og kan godt læse mig frem til de få dage det er i urinen og Max antal.
Men syntes ikke jeg kan finde svar på om det kan være forskelligt fra gang til gang og om mængde og antal dage har nogen indvirkning på en urin prøve.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 09 aug 2018 10:02 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Det korte svar er ja. Det kan være forskelligt fra gang til gang og mængden du indtager kan have indvirkning på udfaldet af testen.
Alle er forskellige og der er der for individuelle variabler som metabolisme osv, der spiller ind på stofkoncentrationen efter en given periode. Herunder naturligvis også hvor meget stof der er indtaget og dermed skal udskilles, renheden af stoffet mm.

Og som du kan se, kan man ikke give et endegyldigt svar på alle disse variabler, da de fleste ikke lige kender deres metaboliseringsrate på amfetamin af xx,xx% renhed.
Undlad at tage mere amfetamin inden du aflægger prøve, så vil jeg sige at du har gode chancer for at slippe for ballade. Men der er altid risiko for at den viser positiv, også selvom man ikke har taget noget.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team