Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 aug 2018 01:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2018 00:43
Indlæg: 4
Hej alle sammen jeg er i øjeblikket i behandling med abilify maintena (400mg) og har planer om at tage en tur på mdma inden så længe.... vil abilify'en gå ind og modvirke mdma'en på nogen måder? Mvh Mr.Börk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 02:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2018 00:43
Indlæg: 4
Hvis der er nogle der ved noget om emnet så kommenter endelig :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 05:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2018 00:43
Indlæg: 4
Er der virkelig ingen kloge hoveder der kan svare på dette? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 09:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Fandt det her på indlægs sedlen:

Samtidig brug af visse midler mod depression (SSRI- midler, SNRI-midler), visse smertestillende midler (tramadol) og visse midler mod migræne (triptaner) giver risiko for serotoninsyndrom - en kombination af symptomer såsom feber, stivhed, rysten, muskelkramper og ændret mental tilstand kan være tidlige tegn på, at tilstanden er ved at udvikles. Denne tilstand kræver øjeblikkelig lægehjælp.
Abilify® Maintena forstærker den søvndyssende effekt af sovemidler, smertestillende midler og antihistaminer.

Vil ikke lægge hovedet på blokken med den her, men det ser ud som om det er en skidt kombi.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 09:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Narkopolo: vil det så ikke både virke dårligere samt være en overordentlig ringe idé?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 11:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tror også det er en rigtig farlig kombi. Kan ikke lige finde noget om det. Men mener at abilify påvirker serotonin og at der er fare for serotoninsyndrom (hvilket er rimelig fucking træls). Derudover er der vel en grund til at du indtager antipsykotisk medicin og MDMA er ikke nødvendigvis det bedste stof at indtage hvis man har psykotiske tendenser!

Synes du skal vente til du er færdig med abilify, før du overvejer stoffer som MDMA.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team