Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lean! Hjælp
Indlæg: 02 aug 2018 15:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg er meget interesseret i at prøve lean/purple drank, hostesaft... u name it...

Nogen der har nogle råd? Skal jeg passe på med noget? Allr råd er godtaget :D

Peace

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 21:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja, der er en grund til det hedder sip lean - du vil gerne tage små sips løbende og aldrig bælle det.
Ellers kan jeg sige, at det ikke rigtig er særlig interessant tbh. Har prøvet nogle forskellige slags lean i Cali, og det er fin nok, men hvis man hurtigt får lyst til mere, så skal man bare stoppe, for det rekreative i det er egentlig bare at være mega sumpet/stenet, og der kan man imo ligeså godt ryge en joints eller noget. Hellere det end at udvikle en kærlighed for lean. Det er en killer i USA.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 22:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jul 2018 00:39
Indlæg: 5
Hvor får du det fra hvis jeg må spørge? Darkweb eller har du receipt til det? Gad fandme ogs godt prøve det, bare sippe på det lean og være helt knast :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 23:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Gaderne i Cali, mate :) Drikker det ikke herhjemme. Og anskaffelse er vist nok dit eget problem jvf regelsættet - kan faktisk ikke huske om det stadig er sådan, men det mener jeg..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2018 01:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Promethazine (Phenergan) kan købes i håndkøb, og kodein kan ekstraheres fra kodimagnyler, så anskaffelsen burde være til at overkomme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2018 05:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Hindbærroulade skrev:
Promethazine (Phenergan) kan købes i håndkøb

Det er snart længe siden:
https://politiken.dk/forbrugogliv/forbr ... %A5-recept
(dateret december 2014)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2018 09:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hindbærroulade skrev:
Promethazine (Phenergan) kan købes i håndkøb, og kodein kan ekstraheres fra kodimagnyler, så anskaffelsen burde være til at overkomme.


Medmindre du er meget påpasselig, kan du ende med en meget syrlig slags diaræ. Taler af erfaring, men u do u beebee.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2018 12:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2017 17:55
Indlæg: 12
Hvor meget kodein (mg) bruges der til sådan en syrup?
Har en enkel pille på 25mg sku jeg mene liggende, regner ikke med det kan bruges til en skid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2018 21:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, skal du til at arbejde med opiater, så vil du meget gerne gøre dig selv den tjeneste at læse en masse op på det. Der er en grund til at det er det primære stof, som folk herinde af (og generelt i narkomiljøet) dør af - man skal være ekstremt påpasselig, regne doser ud og alt muligt. Det er et af de eneste rekreative stoffer, jeg nærmest ikke kan anbefale til folk - mest fordi at det er så svært at styre forbruget hvis man kan lide det bare en lille smule.

Så, ind og læse om det hele - du virker til at være klog nok til at forstå, hvordan det skal gøres. Undersøg det og vend tilbage hvis du fortsat har spørgsmål :) Dosering kan du måske finde på Erowid, men det er vel noget med noget omregning og sådan - jeg er ikke så skarp til kemi overhovedet, så få lige 100% styr på dose.

mvh

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team