Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2018 15:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Her i forgårs var mig og mine venner til fest, hvor vi havde planlagt at tage LSD og MDMA. LSD'en fejlede intet, men MDMA'en var meget underligt. Vi fil købte 1g hver, som skulle holde natten over. Men vi havde luret det var mærkeligt Emma, så vi forventede ikke at tage 1g. Vi startede alle med at tage 1 bombe på 150 mg. Det startede normalt med peaket, men efter 2 timer var vi alle fuldstændig stenet og kogt af. Jeg besluttede mig for ikke ar tage mere, da jeg også kørte på LSD. Mine venner nåede at indtage 0,7 mg med meget mærkelige tvunget ubehagelige bevægelser. 7 timer efter sidste indtagelse begyndte man at se andre mennesker of skrift tegn på væggene. Comedowmet kom efter 14 timer med et brag og overstimulerede os i flere timer hen ad næste dag. En af mine venner tabte sig 6 kilo uden at danse eller bevæge sig.

Posen var ikke særlig lækker, da der kun var 3 små krystaller og massere af brunt pulver. Vi blev i tvivl om det overhovedet var MDMA. Men hvis mint lugten er der, kan det vel ikke være andet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2018 15:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeres MDMA var åbenbart cuttet med andre stoffer. Køb et testkit til næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2018 20:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Det der cutteri er faktisk noget som er begyndt at blive normalt igen. De sidste 5 mange gange jeg har taget MDMA, har jeg fået beskidte eller cuttet vare. Det her forum fortæller mig næsten altid, at stortset alt MDMA i danmark nu til dages, er forholdsvist rent..........

Jeg må indrømme at dirty emma, på en måde altid ender med at give de sjoveste trips


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Hmmm... for det første er 0,7 gram altså en helt uansvarlig dosis, der rister hjerneceller hvis det var rigtig MDMA.
For det andet blander i med LSD, hvilket sådan set er sikkert nok brugt med måde, men man må jo ligesom forvente at effekten bliver en anden.
For det tredje kan MDMA nu godt gøre folk sumpede, specielt i heftige doser.

Men når det så er sagt kan det sagtens have været et andet stof eller noget cuttet lort/et blandingsprodukt. Tak for heads up uanset hvad, jeg skal i hvert fald være ekstra opmærksom næste gang jeg skal rode med MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 09:31 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
psy_jørgen skrev:
Det der cutteri er faktisk noget som er begyndt at blive normalt igen. De sidste 5 mange gange jeg har taget MDMA, har jeg fået beskidte eller cuttet vare. Det her forum fortæller mig næsten altid, at stortset alt MDMA i danmark nu til dages, er forholdsvist rent.........

At du får noget ringe mdma har ikke nødvendigvis noget at gøre med den generelle situation i landet. Og at der står noget på internettet fritager dig ikke for ansvaret for at teste dit eget narko.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 10:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Som ecstasysymphony siger, kan det sagtens ha været et andet stof. I de seneste år har der floreret mange krystallinske stoffer på markedet, der minder i effekten om mdma. Man kan ikke med det blåtte øje se, hvad et stof indeholder. Heller ikke selvom det er store, klare krystaller. Når det har virket så længe for jer allesammen, og I har været overstimuleret hele dagen efter, tyder det på at det har været et andet stof end mdma. Men det kan vi jo kun gætte på. Generelt bør man være mere skeptisk overfor "mdma" nu, end man burde være før i tiden efter min mening.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 15:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Hvis der er noget tilbage kan i vel prøve at få det testet??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 09:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Imp skrev:
Som ecstasysymphony siger, kan det sagtens ha været et andet stof. I de seneste år har der floreret mange krystallinske stoffer på markedet, der minder i effekten om mdma. Man kan ikke med det blåtte øje se, hvad et stof indeholder. Heller ikke selvom det er store, klare krystaller. Når det har virket så længe for jer allesammen, og I har været overstimuleret hele dagen efter, tyder det på at det har været et andet stof end mdma. Men det kan vi jo kun gætte på. Generelt bør man være mere skeptisk overfor "mdma" nu, end man burde være før i tiden efter min mening.


Ja......Jeg er glad for at du også har set nødvendigheden i at være skeptisk over for MDMA her for tiden. Folk plejer bare næsten altid at sige pillerne og krystallerne er forholdsvis rene, og det har jeg kun fået modbevist her de sidste 2 år.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 11:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Mr. Gone skrev:
psy_jørgen skrev:

Ja......Jeg er glad for at du også har set nødvendigheden i at være skeptisk over for MDMA her for tiden. Folk plejer bare næsten altid at sige pillerne og krystallerne er forholdsvis rene, og det har jeg kun fået modbevist her de sidste 2 år.


Man bør også være skeptisk overfor hash, LSD, amfetamin og kokain.
Men selvom man i princippet kan få noget dårligt hash, eller noget hash med fentanyl i, så er kvaliteten af vores hash stadig steget, når man ser på %THC gennemsnittet.

At du har så mange dårlige oplevelser, siger vist desværre mere om det miljø, du får dine stoffer i, end det gør om gennemsnittet af kvaliteten på landsbasis.

Og hvis du har haft flere af den type oplevelser, hvorfor f*** køber du så ikke et testkit, så du kan være mere sikker?


Du har ret med at man skal passe på med alle stoffer og selv også hash. Har oplevet nogle venner som havde købt en sort slasker med rå opium, og ja styrken af hashen er steget. Jeg plejer dog også at have test kit ved min side, men synes ofte det kan være lige meget når selve produktionen af ulovlig MDMA ofte er beskidt. Jeg kendte nogle venner for et par år siden, som producerede amfetamin og MDMA. Det var tydeligt at de kun tænker på penge når de fremstiller det. Legit, de oprensede ikke amfetaminen og de shuskede med MDMA'ens kemi. Jeg testede deres ems 2 gange med kit, og begge gange var det kun MDMA...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 11:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
psy_jørgen skrev:
Legit, de oprensede ikke amfetaminen og de shuskede med MDMA'ens kemi. Jeg testede deres ems 2 gange med kit, og begge gange var det kun MDMA...

Hvad betyder den sætning?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 12:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Jamen ja, i har taget meget narko og blev meget påvirket. Tror ikke det var fishy MDMA, har fået brunt stads før der virkede helt efter hensigten.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 12:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Halose skrev:
psy_jørgen skrev:
Legit, de oprensede ikke amfetaminen og de shuskede med MDMA'ens kemi. Jeg testede deres ems 2 gange med kit, og begge gange var det kun MDMA...

Hvad betyder den sætning?


De oprensede ikke deres produkter, fordi folk køber det alligevel når de ikke har testkits. Jeg forsøgte 2 gange at teste MDMA'en, da jeg havde købt noget med til nogen fra min gamle skole, som var nervøse for det. Testen viste kun MDMA, så det må betyde at et testkit ikke altid kan afgøre om det er iorden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 09:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
BTW, testede MDMA'en i forgårs. Det er MDA + Metamfetamin. Tog resten af posen (0,8) uden samme problemer som første gang jeg var på det. Det var enormt magisk, og ekstremt meget kærlighed, energi, eufori og stimulering på den wacke måde. Det visuelle blev meget intenst da der var røde og blå prikker på alle ting i mit hus, men det var meget grineren. Jeg fik sovet 4,5 time uden ubehag, og jeg var rimelig frisk dagen efter. Men jeg var stadig brændt og stimuleret i cirka 16-17 timer som sidste gang.

Er MDA + metamf bedrer end MDMA?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 10:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
BTW, testede MDMA'en i forgårs. Det er MDA + Metamfetamin. Tog resten af posen (0,8) uden samme problemer som første gang jeg var på det. Det var enormt magisk, og ekstremt meget kærlighed, energi, eufori og stimulering på den wacke måde. Det visuelle blev meget intenst da der var røde og blå prikker på alle ting i mit hus, men det var meget grineren. Jeg fik sovet 4,5 time uden ubehag, og jeg var rimelig frisk dagen efter. Men jeg var stadig brændt og stimuleret i cirka 16-17 timer som sidste gang.

Er MDA + metamf bedrer end MDMA?

Det er i hvert fald mere usundt. Hvorfor fanden tager du så meget? Er du klar over, hvor dumt det er og hvordan du udstiller dig selv, når du poster sådan noget crap?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 21:37 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:
BTW, testede MDMA'en i forgårs. Det er MDA + Metamfetamin. Tog resten af posen (0,8) uden samme problemer som første gang jeg var på det. Det var enormt magisk, og ekstremt meget kærlighed, energi, eufori og stimulering på den wacke måde. Det visuelle blev meget intenst da der var røde og blå prikker på alle ting i mit hus, men det var meget grineren. Jeg fik sovet 4,5 time uden ubehag, og jeg var rimelig frisk dagen efter. Men jeg var stadig brændt og stimuleret i cirka 16-17 timer som sidste gang.

Er MDA + metamf bedrer end MDMA?

Det er i hvert fald mere usundt. Hvorfor fanden tager du så meget? Er du klar over, hvor dumt det er og hvordan du udstiller dig selv, når du poster sådan noget crap?


Nu må I lige tale pænt til hinanden herinde :nus:
Vi skal ikke hate på folk, selvom de opfører sig uansvarligt.

@psy_jørgen: Hvis der har været methamfetamin i, og dosen har været høj, er det ikke underligt at være stimuleret 16-17 timer efter. Det virker i meget lang tid. Især høje doser gør, at man føler sig påvirket meget længe.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2018 17:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 16:12
Indlæg: 263
psy_jørgen skrev:
BTW, testede MDMA'en i forgårs. Det er MDA + Metamfetamin. Tog resten af posen (0,8) uden samme problemer som første gang jeg var på det. Det var enormt magisk, og ekstremt meget kærlighed, energi, eufori og stimulering på den wacke måde. Det visuelle blev meget intenst da der var røde og blå prikker på alle ting i mit hus, men det var meget grineren. Jeg fik sovet 4,5 time uden ubehag, og jeg var rimelig frisk dagen efter. Men jeg var stadig brændt og stimuleret i cirka 16-17 timer som sidste gang.

Er MDA + metamf bedrer end MDMA?

Besynderlig kombination. Hvorfor blande to stærke stimulanser? Desuden er meth og MDA, mig bekendt, ikke helt billigt.
Er du sikker på at det er MDA og ikke et eller andet RC (f. eks.)?
Hvordan testede du dit stof?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2018 19:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Begge dele er også mere potente end mdma, så det virker imo helt hul i hovedet at tage 700mg

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2018 21:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Okay, det lader til at alle har noget imod mine doser:))))) 0,7-0,8 er en høj dose, men ikke noget man dør af. Desuden synes JEG ikke man kan regne med doser hvis man har tolerance for ems. Jeg var dog ekstremt blæst, men det var slet ikke noget samlignet med noget ren MDMA jeg tog for 5 uger siden selvom jeg kun tog 0,5.

BTW, MDA er ikke som sådan mere potent end MDMA, det giver dig bare slemmere bivirkninger og meget mere stimulering. MDA har ikke den samme magiske kraft som MDMA. Jeg må dog indrømme at det ikke er første gang jeg har oplevet methamfetamin og amfetamin i mit MDMA. Som jeg har fortalt her på siden, har jeg haft venner som producerede ems og andre mærkelige ting. Bild mig ikke ind, at i ikke er klar over de ting der bliver blandet sammen med stofferne for at øge profitten. Kender nogle som sælger gammel Coke som de har skrabet af et spejl med Ritalil i!!! Det fuckt, men det SKER!

Når vi snakker om kredsen jeg får det fra, er det jo i dette tilfælde ikke fra min kreds. Men jeg må dog indrømme at jeg har set de mærkeligste stoffer som er blevet kaldt MDMA, hvor du bare er blevet taget i røven med noget billig amf med koffein.

Når vi snakker testkit, må jeg dog indrømme jeg bare er en skide narkoman som tager alt, men et testkit kan ikke vise forkert....

Kan kun råde folk til at undgå Central Fyn's stoffer, hvis man er bange for at få mel på tungen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2018 22:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
psy_jørgen skrev:
Kan kun råde folk til at undgå Central Fyn's stoffer, hvis man er bange for at få mel på tungen


Altså, ved du om der er noget decideret farligt i omløb i præcis de områder du omtaler? Eller fortæller du bare ud fra din egen én gangs oplevelser?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2018 07:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
0,7gram MDMA er ikke noget, man almindeligvis dør af, men det er ufattelig skadeligt for både kroppen, hjernen og psyken at overdosere på den måde. MDMA er et stof, man bør være meget påpasselig med, hvis man vil værne sig mod ubehagelige bivirkninger. Normalt siger man maksimalt 200-250mg per tur og kun et trip hver tredje måned. Du risikerer også at MDMA'en mister sin virkning, således du ikke kan opnå en behagelig rus igen, uanset hvor meget du tager, eller hvor længe du venter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team