Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Etizolam.
Indlæg: 14 jun 2018 21:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har tidligere leget, brugt , brændt fingrene og haft benzo abstinenser, jeg har dog ikke prøvet Etizolam.
Har bestilt lille prøve mængde på 50 styk 1mg og høre gerne jeres erfaringer med den type.

Jeg er klar over de kun skal bruges de dage alt er ligegyldige og at jeg skal passe på.

Alt det moderne bras ssri osv, virker ikke på mig. Efter som opioiderne kun tages til hygge dage i ny og næ, så mangler min hverdag noget. Som skrevet tidligere, så er mit liv altid på reserve tank, når jeg ikke er på et eller andet op eller ned.

Sådan er det bare.

Ud over det, hvad er jeres ynglings benzo.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 14 jun 2018 22:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har prøvet den en enkelt gang. Virker som en god benzodiazepin skal, på niveau med xanax efter min mening.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 15 jun 2018 14:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det lyder godt, jeg vil prøve dem en dag hvor alt hænger en ud af halsen. Det kender de fleste mennesker vel nok.

Det er ikke tiltænkt til at være skæv eller stene, . Min erfaring er at benzo er meget lettere at kontrollere end eksempelvis oxycontin, fentanyl og andre opioid.
Respekt er man nød til at have, især når det er så billigt og let at købe færdig piller eller rå pulver af mange slags. Jeg holder mig fra pulver og selv blanding denne gang. Når de er testet ordentligt, melder jeg tilbage. Clonazolam er der mange der er glade for, men jeg havde nogle bivirkninger efter langtids brug at jeg stoppede. Det er nogle år siden, så tolerancen må være tæt på nul.

Er der nogen der kan fortælle forskellen på Etizolam og Alprazolam virkning.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 15 jun 2018 15:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Min erfaring er at benzo er meget lettere at kontrollere end eksempelvis oxycontin, fentanyl og andre opioid


Til en vis grad enig, til en vis grad uenig.

Det sporadiske brug at benzoer kan være lettere at bruge efter min mening, da der ikke er samme "lykkefølelser", men det kræver altså kun én gang at tage for mange benzoer, hvor man kan risikere at gå i sort og tage 10-20 flere mærker/piller, hvor man så ligeludselig risikere at have mistet 1-x antal dage i kalenderen.

Udover det har jeg svært ved at differentiere de to fra hinanden. Meget ens efter min mening.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 30 jun 2018 21:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har modtaget min prøve pakke på 50 styk fra en anerkendt rc vendor, denne vendor er første gang jeg bruger fra, jeg kan desværre ikke oplyse navn.
Jeg to først 1 mg, en time senere 1mg mere. Ingen mærkbar effekt, så det bliver første og sidste gang jeg bestiller noget derfra.

Pillerne kan jeg ikke finde på Danske eller udenlandske pille identiteter. Små vide piller med dele streg og LL på bagsiden. Det er det LL der ikke passer nogen steder hende.
??

Jeg giver dem en chance mere en anden dag, men er godt gal i skralden. Jeg plejer altid at få ordentlig kvalitet. Både 10 mg zolpidem og 0,5 mg clonazopam samt rivotril kender jeg, samt andre og de virker fint på mig. Mærker intet her, og 1 mg burde virke.

Det er første gang jeg har modtaget lort.

Pille identifikation. De ligner de rigtige, bortset fra bagsiden, mærket LL.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 30 jun 2018 22:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvilke bivirkninger havde du vedførende clonazolam?
Jeg har kun erfaring med et benzo, nemlig clonazolam, og jeg havde grimme abstinenser, da jeg åd dem regelmæssigt igennem 1½ måned, da jeg var ung og dum. :offtopic:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 01 jul 2018 01:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Så vidt jeg husker var det tre ugers abstinenser med konstant rysten uro svedeture og depression.

Jeg ligger nu søvnløs med lidt aggression, høj puls og temmelig op at køre, jeg hælder til man har sendt mig noget amfetamin rc, og forbyttet min benzo. Jeg har aldrig følt sådan her på en benzo. Modsat.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 01 jul 2018 18:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det lyder, som de samme symptomer, jeg havde. Jeg troede dog, at det var en forholdsvis normal bivirkning ved benzo-misbrug, uanset variant.

Håber du har det bedre i dag.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 01 jul 2018 22:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
De bivirkninger var efter at stoppe efter 6 måneders brug, uden at have trapper ordentligt ned. Altså en kold tyrker. Virkningen var 109 gange bedre før tyrkeren.

Næ det her er bare ikke ordentligt kvalitet eller de er forbyttet med andet. Jeg afventer svar fra producenten og ellers bliver de skyllet i wc og han får nogle uhyggelig dårlige anmeldelser. De benzo rc jeg før har købt, har altid været stærke potente sager i kapsler, altså ikke tabletter. Det her er klar til wcet.

Så prøver jeg en anden wendor på et senere tidspunkt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 05 jul 2018 22:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Nu har jo fundet ud af at der skal 8 mg til for at jeg bare bliver en anelse træt, så kvaliteten er for ringe.

Der er røjet i lokummet. Slugt i denne.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 10 jul 2018 08:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Etizolam havde en meget subtil effekt på mig. Synes, at det virkede svagt psykedelisk lidt ligesom cannabis - særligt i combination med isopropylphenidat, og det var satme en lækker combination. Er der nogle, der ved, om etizolam også stimulerer GABA-b receptoreren? For det kan måske forklare noget.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 10 jul 2018 17:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg har også frådet 10 mg etizolam uden signifikant effekt.
Men det var også ifm. en længere periode med sporadisk (mis)brug af clonazepam, diazepam, alprazolam og især flunitrazepam.

Jeg kontaktede også leverandøren og forlangte en undskyldning - og fik nye tilsendt :-D
Efter adskillige måneder uden benzoer i systemet, så kunne jeg efterfølgende blive ok påvirket af blot 1 mg.

Ligger man først og roder med potente benzoer, så skal man nok heller ikke regne med, at man kan blive lige så lam af en thienodiazepin, der virker langt mere subtilt end de nævnte benzoer...jeg kunne i hvert fald ikke!
Du kunne derfor sagtens have fået the real deal....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 12 jul 2018 00:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
CannaChem skrev:
Jeg har også frådet 10 mg etizolam uden signifikant effekt.
Men det var også ifm. en længere periode med sporadisk (mis)brug af clonazepam, diazepam, alprazolam og især flunitrazepam.

Jeg kontaktede også leverandøren og forlangte en undskyldning - og fik nye tilsendt :-D
Efter adskillige måneder uden benzoer i systemet, så kunne jeg efterfølgende blive ok påvirket af blot 1 mg.

Ligger man først og roder med potente benzoer, så skal man nok heller ikke regne med, at man kan blive lige så lam af en thienodiazepin, der virker langt mere subtilt end de nævnte benzoer...jeg kunne i hvert fald ikke!
Du kunne derfor sagtens have fået the real deal....


Jeg tror du har gode pointer. Dog har jeg ikke rørt de stærkeste benzo og rigtige benzo i et par år, men jeg bruger af og til Zolpidem til at falde i søvn. Ved nærmere efter tanke, så er det nok der problemet lå. Jeg læste om et par andre typer ved samme vendor, måske man skulle prøve dem en dag.

:lol:

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 05 aug 2018 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2017 17:55
Indlæg: 12
Etiz virker ikke her, ej Alprazolam, Clonazepam... har nogle online venner der heller ikke kan bruge etiz.
Clam er min baby, 2mg før jeg kan "mærke" det og 3mg for have det dumt og sjovt.

1mg er god til at sove, men bruger det utroligt sjældent.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 06 aug 2018 11:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^hva er clam?
edit: OK - tak til dig hindbær for opklaring af ny slang :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Senest rettet af STWOD 06 aug 2018 12:06, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Etizolam.
Indlæg: 06 aug 2018 11:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Clonazolam, tænker jeg.
Pas på med dem.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team