Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 feb 2018 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
har prøvet dmt nogen gange og er ret vild med oplevelsen, oplevelsen er den samme, jeg bliver kontaktet af higher beings der vil fortælle mig nogen af de hemmeligheder jeg har søgt efter mit liv igennem sådan lidt matrix agtig, men lige da jeg bliver dømt værdig ryger jeg tilbage til denne dimension og væk fra de vidende.....hvordan trækker jeg trippet ud?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
fred i verden starter indefra


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 21:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du kan nemt lave changa ud af dit dmt! Det er en urteblanding, hvor en af urterne indeholder en mao-hæmmer og så er dmt'en smeltet udover. Det får dit trip til at vare betydeligt længere. Bare google "changa recipe" og så skal der nok komme ind masse forskellige opskrifter

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 21:39 
Det er rigtigt som Buttkraken siger, at Changa varer lidt længere tid. Min egen oplevelse er så tilgengæld, at man får mindre ud af det, fordi det er så svagt i forhold til freebase DMT, så man transcenderer tiden mindre væk og derved er intet vundet. Du kan derimod lave en Aya/Farmahuasca, og hvis du doserer ++300mg DMT på en omgang, får du ca 3-5 timer i Hyperspace. Læs gerne disse to tråde, hvis du overvejer at arbejde med højdosis internaliserede rejser. Jeg vil lige slå et slag for, at det ikke er for børn. Det rykker The Matrix op på et andet niveau. Pas på dig selv. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 90&t=53642 https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 90&t=53644


Top
  
 
Indlæg: 23 feb 2018 21:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
mange tak for de gode svar, 3 til 5 timer er lige præcis så noget jeg leder efter, det trip jeg er ude efter er bestemt ikke for børn, er selv ret erfaren og ser ikke kun psychedelia som rekreationel men som en muligvis vigtig rejse ind i dig selv, har røget changa. glæder mig meget til at læse de tråde igennem og blive klogere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 22:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
synes dog changa også var ret hurtigt overstået, 15 min cirka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 22:51 
Changa er fesent. Jeg vil dog opdatere trådene om ikke så lang tid, da de trænger til en overhaling. Jeg har lavet mig mange nye erfaringer, siden de blev skrevet. Det kan ikke undertreges ofte nok, HVOR ALT AFGØRENDE DET ER, med højt uddannede guides/sittere. Og her mener jeg guides, som har taget de rejser/doser selv adskillige gange, og har læst al den dybdegående videnskab og litteratur der findes på området. Der er mange tusind sider.


Top
  
 
Indlæg: 23 feb 2018 23:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Changa er fandme ikke fesent.

DMT + MAOi er et fantastisk trip. Og intensiteten af dit trip afhænger af doseringen, hvis du ikke har fået nok har du bare ikke taget nok. Ellers har du haft lavere forventninger til trippet, jeg ved det ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 00:05 
Jeg synes Changa er fesent. Jeg har røget op til et kvart gram 50% DMT Changa på spand, freebase DMT er langt mere intenst. Prøv og put 120mg ren DMT i Vaporgenie, og kom så og fortæl mig, at Changa kan blive lige så intenst. Changa go home! Jeg har indtaget ufattelige mange gram DMT igennem tiden, både som freebase, Changa og oralt.


Top
  
 
Indlæg: 24 feb 2018 00:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil nu også slutte mig i koret og sige at changa ikke behøver at være fesent. 250mg 50% dmt changa i en joint og jeg var skudt langt langt ud!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 02:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ø Tripperen! skrev:
Jeg synes Changa er fesent. Jeg har røget op til et kvart gram 50% DMT Changa på spand, freebase DMT er langt mere intenst. Prøv og put 120mg ren DMT i Vaporgenie, og kom så og fortæl mig, at Changa kan blive lige så intenst. Changa go home! Jeg har indtaget ufattelige mange gram DMT igennem tiden, både som freebase, Changa og oralt.


HALLÅ!! Der er forskel hvor på hvor fortrolig/omgængelig man er med diverse stoffer/narko - det ved du sgu da også godt.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 08:58 
Dejligt med lidt variation i befolkningen. Jeg ved godt, at min holdning hverken er videnskabelig eller objektiv. Set ud fra det perspektiv, trækker jeg det gerne tilbage :)


Top
  
 
Indlæg: 24 feb 2018 20:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Så længe at vi kan være enige om at være uenige.

Må dog indrømme at jeg aldrig har prøvet DMT freebase. Og slet ikke i de doser i snakker. Kommer sikkert heller ikke til det, før jeg bliver gammel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2018 04:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
hvordan så med at finde guider-sittere? tror helt sikkert min sjæl er klar til det, er mentalt der hvor jeg føler det er vigtigt for mig, føler mig kaldet på en måde, mod sandhed føles det, men det måske meget rart der er nogen til at holde øje med det går sig godt for
:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2018 13:12 
Hvor gammel er du, og har du læst noget af Grof´s, Mckenna´s eller lignende litteratur? Og hvad er din erfaring med psykedelika og at arbejde med dig selv igennem andre metoder, her tænker jeg krops-terapi, Yoga, Meditation osv.?


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 00:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
hej tripperen jeg er 31
jeg har taget svampe og lsd siden mine teenår med stor succes, er faktisk meget glad for at tage lsd så ofte som muligt, og svampe ændrede mig til det bedre i mange år, til min nyfundne viden ebbede ud, men brokkede mig næsten ikke i et års tid eller to.
Har altid gerne ville meditere men bare aldrig taget mig sammen til det og har ikke læst noget af den litteratur du skriver om, har nok mere været på andre tekster, religiøse for eksempel.
men har altid søgt sandhed og altid villet vide hvad der var på den anden side af det tynde film vi kalder virkelighed, og føler noget eller nogen, måske bare noget i mig, måske noget udenfor mig har hørt mit kald og er ivrig for at svare
ved godt at yoga og meditation er vigtigt, har vidst det siden jeg fandt ud af at aleister crowley dyrkede det, og efter jeg læste om det i albert pikes morals and dogma. det skal dog på ingen måde tænkes at jeg vil tage det i samme retning som de to. men det var meget seriøse omkring deres spirituallitet og det samme mener jeg er jeg er
måske jeg prøver at springe over hvor gæret er lavest, og det er aldrig smart i nogen henseende, heller ik med psychedelia.
måske jeg sku komme igang med den meditation, men vil under alle omstændigheder gerne i kontakt med ligesindede og erfarne folk der kan og vil guide mig videre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 01:21 
Du kan altid sende mig en PM, hvis du vil vide mere :)


Top
  
 
Indlæg: 13 apr 2018 18:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Hey gudfar! For mig er meget af den læring man oplever under påvirkning af psykedeliske stoffer en proces med "diminishing returns". For at få meget ud af processen igen oplever man f.eks. at skulle tage højere doser eller bare nøjes med at man forandrer sig mindre. Jeg ville egentlig skrive at du skal passe på med at bare køre derudaf, men jeg tænker egentlig at når man bare er bevidst om dette burde det ikke give problemer :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team