Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2018 12:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2018 12:21
Indlæg: 2
Hey alle smukke mennesker,

Står og skal til at starte på et job hos en færge. (jeg håber der er nogen derude, der selv arbejder til søs, som kan besvare nogle spørgsmål). Jeg har lige været på kursus, og står og skal til at have et sundhedsbevis fra lægen om lidt så jeg kan komme i gang med at arbejde.

Mit problem er selvfølgelig, at jeg selv paffer en del. Har jeg gjort i lang tid, lige pludselig står man og skal i arbejde, og hører alle mulige politiker om "ingen narko!" osv i den dur, samt en random drug test hvert år på alle skibe. Er der nogen der har forstand på dette? Vil fortælle mig lidt insider? Alt kan bruges, jeg er bare som sådan en lille smule paranoid - som man jo tit er, i denne her efterhånden politistat vi lever i. Kan ikke finde noget om det på nettet, og det virker for mig fuldstændigt usandsynligt, at ingen mennesker på rederier nogensinde skulle romantisere sig med en lille pind i ny og næ.

Tak og hav en epic dag, al hjælp og råd kan bruges, så kom endelig glad. <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 17:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Er selv i firma med random test. Jeg har testet mig til at være ren mandag morgen hvis jeg holder mig til kun at ryge en enkelt gang fredag aften.

Så anskaf dig nogle urintest og find ud af hvor meget du kan ryge i starten af en friperiode. Du har vel flere end 2 dage af gangen fri. når du sejler i en vagt tørn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 20:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2018 12:21
Indlæg: 2
Ryhudaso skrev:
Er selv i firma med random test. Jeg har testet mig til at være ren mandag morgen hvis jeg holder mig til kun at ryge en enkelt gang fredag aften.

Så anskaf dig nogle urintest og find ud af hvor meget du kan ryge i starten af en friperiode. Du har vel flere end 2 dage af gangen fri. når du sejler i en vagt tørn.


Tak for svaret, ven. Kan du fortælle lidt om, hvordan random test fungerer? Hvor længe har man? Syntetisk tis, at holde en andens tis på sig i en lille flaske - er det noget, du kender til? Beklager alle spørgsmål, det er bare dejligt at være så forberedt og velvidende som muligt... ;)!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 21:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Der dukker nogle op fra firmaet Ferle. Man bliver bedt om at følge med ud på toilettet, får udleveret et glas som man tisser i. De kigger ikke direkte, men døren til toilettet står åben. Så hvis der skal snydes med andens tis skal det være godt forberedt, så man ikke står og fumler. Når det foregår uvarslet vil det være meget bøvlet at skulle rende rundt med altid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 23:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Tjek evt. den her tråd hvis du vil lave en beholder du kan bruge til andres pis/syntetisk urin. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... us#p712483


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Så vidt jeg ved, har fx Oslofærgen total nultolerance for stoffer, så bonger du ud på test, så det bare surt. Derfor har dem jeg kender, der arbejder der, simpelthen bare stoppet med lir i den periode.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team