Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2018 14:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
Jeg får en lav dosis oxycontin af lægen men har rigtig mange smerter, og jeg har derfor søgt på nettet hvor man kan købe oxycontin eller oxynorm men jeg tør ikke købe da jeg er bange for fake sider der bare tager ens penge.
Hvad er jeres erfaringer??
Jeg er ved at gå til af smerter og er så frustreret over at lægen ikke tør udskrive mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 16:09 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Du har ret til at søge om anden læge hvis din nuværende ikke behandler dig ordentligt.

Selvmedicinering, særligt med så vanedannende stoffer som opioider er en virkelig, virkelig skidt ide.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 16:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
Jeg har fået det i 10år og tager meget lidt. alle læger er ikke så glade for at udskrive det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 16:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hiv fat i en ny læge og forklar hvordan det påvirker dig at du ikke får god medicin nok, det er hvertfald mit bedste bud

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 20:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Miranda skrev:
Jeg har fået det i 10år og tager meget lidt. alle læger er ikke så glade for at udskrive det


Og der er en grund til at de ikke er glade for at udskrive mere. Det er EKSTREMT vanedannende, som du selv ved. Søg om at få en anden læge, hvis du mener det hjælper. (Denne besked er også skrevet for at advarer evt nye brugere om oxy. )

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 23:51 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Halløjsa!
Jeg har én gang før købt over clearnet. Det resulterede i at der efterfølgende blev forsøgt trukket over 18k fra min konto til en eller anden cykelbutik i Tyskland, i små beløb, omkring 300,- pr. styk.
Mit kort blev spærret og jeg fik refunderet det hele. Men det var stadig en reminder at det store world wide web udnytter alle muligheder for at pule en hårdt i numsen. :|

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 00:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvad med tramadol? Vil din læge heller ikke udskrive det i tilstrækkelige mængder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 01:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej Miranda!
hvilken mængde tager du per dag?..
vh

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 10:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Til smerter (især i led/ryg pga inflammation) er cannabis olien værd og afprøve både den med thc i og cdb'en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 09:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
Enspænderen skrev:
Hvad med tramadol? Vil din læge heller ikke udskrive det i tilstrækkelige mængder?



Tramadol, dolol osv. tager på ingen måde mine smerter, jeg har været prøveklud for så mange forskellige slags medicin der skulle have en virkning på smerter.
Jeg har prøvet psykofarmaka i mange afskygninger, og gabapentin som er epilepsi medicin, men lægerne har fundet ud af de virker på nogen former for smerter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 10:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
Fso skrev:
Til smerter (især i led/ryg pga inflammation) er cannabis olien værd og afprøve både den med thc i og cdb'en.


Jeg kender mange som har haft god gavn af CBD olie eller pasta'en, og jeg prøvede at få CBD pasta 40% til 3 måneder, og det havde en god effekt på min slidgigt og mine led, men den havde ikke den store indvirkning på mine smerter efter 2 diskusprolaps og nervesmerter i mit venstre ben efter jeg var hårdt ramt af helvedesild (skoldkopper for voksne), virussen muterede og vandrede ned i mit venstre ben og ødelage nerver og jeg var tæt på at dø.

Jeg tager 40mg oxycontin dagligt 10mg morgen, middag, aften, sengetid, og 10mg om natten de dage smerterne er så slemme at jeg ikke kan sove.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 12:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er virkelig træls når lægerne ikke kan gøre noget for at hjælpe én. Har du prøvet nogle af de alternative behandlingsformer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 14:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
ok!
hvilken mængde oxy vil du gerne være på da?..

vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2018 13:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
STWOD skrev:
ok!
hvilken mængde oxy vil du gerne være på da?..

vhS



Jeg plejer at købe 10,20,40,60,80mg oxynorm og oxycontin alt efter hvad jeg kan få fat i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2018 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Da oxy kom frem blev det markedsført som værende ikke afhængigheds skabende.
Der findes jo nok legale vendors blandt alle fuskerne, men du kan jo ikke styre indtaget med stort lager. Min erfaring er at man aldrig kan få nok, det uanset hvor meget lægen har udskrevet.
Opioider er svære at få fat i for tiden, også på RC markedet. Det skyldes de mange ti tusinde dødsfald af overdosis de sidste 4-5 år, de fleste af fentanyl og dens analoger. De fleste vendors, røre det ikke. Desværre.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2018 16:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
vectra skrev:
Da oxy kom frem blev det markedsført som værende ikke afhængigheds skabende.
Der findes jo nok legale vendors blandt alle fuskerne, men du kan jo ikke styre indtaget med stort lager. Min erfaring er at man aldrig kan få nok, det uanset hvor meget lægen har udskrevet.
Opioider er svære at få fat i for tiden, også på RC markedet. Det skyldes de mange ti tusinde dødsfald af overdosis de sidste 4-5 år, de fleste af fentanyl og dens analoger. De fleste vendors, røre det ikke. Desværre.



Jeg har aldrig haft problemer med at tage dem eller lægge dem på hylden og jeg har aldrig haft hang til mere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2018 17:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
I starten kørte oxycontin også fint ved mig, så efter nogle få år begynde jeg at bryde depot effekten. Jeg slap et grådigt monster løs og hele min verden handlede i årevis om hvornår jeg kunne få næste dosis. Være og være med større og større dosis. Mange kolde tyrkere. Så fentanyl, det blev det ikke bedre af.

Pas på dig.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2018 17:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2010 23:37
Indlæg: 13
vectra skrev:
I starten kørte oxycontin også fint ved mig, så efter nogle få år begynde jeg at bryde depot effekten. Jeg slap et grådigt monster løs og hele min verden handlede i årevis om hvornår jeg kunne få næste dosis. Være og være med større og større dosis. Mange kolde tyrkere. Så fentanyl, det blev det ikke bedre af.

Pas på dig.




Ja, jeg ved der er mange der bliver afhængig og de øger dosis eller som du selv skriver tager en kold tyrker.
Men jeg har fået dem i 10år, og jeg er ALDRIG blevet skæv af dem, haft abstinenser eller trang til at ville have mere.
Jeg har dage jeg næsten ingen tager da smerterne er okay og så er der ingen grund til at tage, jeg kan strække den langt og have meget ondt,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2018 19:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Har du overvejet at prøve en god redvein Kratom til smerterne? Kan læse mig frem til at du også døjer med nerveskader som er med til at forårsage smerterne, derved kunne Lions Mane måske være noget du skulle prøve, da det kan være med til at gro nogle af myelinlagene tilbage på skadede nerver, og det øger NGF/nerve Growth Factor hvilket også kunne hjælpe hvis nogle af smerterne ligeledes er psykosomatiske.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 14:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
slettet .


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team