Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jan 2018 15:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2018 15:15
Indlæg: 5
Jeg er nødt til lige at dele min oplevelse af at indtage pot med jer. Jeg føler mig som et nyt menneske og vil gerne høre, om der er andre, der har følt eller føler det samme. Håber I gider at læse med :-*

Det var første gang jeg skulle prøve pot. Jeg har prøvet at spise noget af en hashkage nogle år tilbage, men det var blandet med alkohol og en helt anden oplevelse. Der grinte jeg konstant i 9 timer, uden jeg umiddelbart ellers havde det anderledes.

Denne gang havde min veninde og jeg fået fat i noget hjemmedyrket pot, som vi blandede i noget kakao. Efter 45 min. begyndte følelsen at kicke ind. Vi begyndte at flække af grin, mens vi hørte Østkyst Hustlers og Red Warszawa. Alt begyndte at blive sløret, og jeg havde følelsen af, at jeg gik på puder. Efter lidt tid troede jeg umiddelbart mit high var ved at forsvinde, men så fik jeg et nyt trip, da jeg begyndte at vaske hænder. Jeg fik nærmest angst af at mærke vandet, men det gik heldigvis hurtigt væk. Jeg sejlede for vildt i noget tid, hvorefter jeg følte, at jeg begynde at falde ned igen.

MEN så satte min veninde noget psytance musik på. Det var den vildeste oplevelse. Musikken pulserede i hele kroppen. Jeg kunne ikke styre min ene hånd, den kørte i takt med rytmen i musikken. Jeg følte mig ét med musikken og at jeg kom dybere og dybere ind i mit sind. Pludseligt var alt klart og gav mening. Jeg følte virkelig min musikalske åre (hele min familie er musikere) og begyndte nærmest at græde over, hvorfor jeg ikke selv er gået i den retning. Hele min krop bevægede sig bare i takt med musikken. Jeg var nødt til at høre ALLE musikgenrer for at se, hvad der var rigtig musik.
Psytrance var helt sikkert en af dem. Det helt almindelige mainstream musik som post malone, ed sheeran ect. var intetsigendnde. Der var ingen følelser, what-so-ever - bare en pikant "lige" lyd. Til gengæld forstår jeg pludselig, hvorfor min far er så begejstret for blues. For dét bragte også den vildeste følelse i mig. Klassisk og lounge var også virkelig behageligt, men alle andre genrer var bare kedelige og intetsigende. Min veninde satte endda for sjov Gulddreng med Model på (som jeg har hørt meget) og det gjorde ligefrem ONDT at høre, fuldstændigt rædselsfuldt.

Da mit trip var ved at falde ned igen, kom min veninde med nogle Skittles - jeg var straks skeptisk, hvad ville det nu få mig til at føle? Jeg smagte dem og fik et trip igen - smaden eksploderede inde i min mund og jeg fik et ekstremt grineflip. Jeg var nødt til at prøve med andre ting: chips, cola, peanutbutter, chokolade ect. men det var i helt samme vilde eksplosion - dog stadig vildere end hvis man ikke var skæv.

Anyways, under trippet fik jeg de vildeste tanker, som om jeg havde løst livets mysterier - det var så skørt. Ville ønske jeg havde skreve det ned, men kan ikke huske det nu.

Vores trip varede 6-7 timer og jeg var også ret bagskæv dagen efter (følte fx når jeg så tv at objekterne/menneskene poppede ud af skærmen). Dog har jeg været sløv mange dage efter (trods alt 5 dage siden nu), men jeg fortryder INTET! Jeg føler mig seriøst som et nyt menneske. Alting har mere dybde. Jeg forstår lige pludselig meningen med mindfulness og yoga meget mere. Vi startede i dag vores undervisning med 10 min. mindfulness og jeg kom ind i mig selv på en helt anden måde, end jeg ellers nogensinde har prøvet. Under undervisningen kørte min finger i takt med min hjerteslag (jeg kunne slet ikke lade vær?). Jeg har fået den vildeste kropskontakt og jeg ville ønske alle kunne prøve det samme.

Jeg har ikke hørt andet end psytrance, klassisk og loungemusik siden i lørdags, da musik simpelthen lyder helt anderledes nu. Jeg føler mig mere levende end nogensinde før. Det er egentlig ikke fordi, at jeg har den vildeste lyst til at prøve igen - da det egentlig også var lidt skræmmende, når jeg tænker tilbage - men jeg er stadig taknemmelig for, at jeg fik det prøvet. Og at min veninde var der til at tricke mine trips med psytrance og Skittles. Da jeg var skæv, var jeg dog mega nervøs for, at jeg ville blive afhængig, da det var SÅ fedt og jeg stadig har så meget pot tilbage, jeg "bare" kan lave kakao af. Dog kan jeg godt se, at det er noget, man ikke skal gøre til hverdag (for mit vedkommende i hvert fald), men mere end sjældent gang, da du jo ikke helt har en optimal virklighedsfornemmelse, når du er høj. (i hvert fald i den grad vi var) - og så er det jo også, noget helt andet at indtage det oralt end at ryge det. Intet ondt til dem der ryger til hverdag!

I er nødt til at prøve at høre psytrance samtidigt med i er skæve, hvis I ikke har prøvet det. :-)

Kh. 26 årig genfødt chick ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 16:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hej KMo. Velkommen i klubben, og tak for en herlig triprapport! Alt hvad du skriver er meget velkendt for os, der tager stoffer. Men at pot virker så stærkt på dig, overrasker mig alligevel lidt. Sig mig engang, hvor meget har I egentlig taget? :-)

Jeg elsker også at høre musik til. Men hvilke genrer, der egner sig bedst, er der vist ikke enighed om. Det er noget andet musik jeg kan lide at høre. Jeg har det sådan, at alt musik lyder meget bedre. 100 gange bedre. Som du skriver, man bliver ét med musikken. Derfor hører jeg som regel den slags musik, som jeg bedst kan lide når jeg er ædru.

Hvad angår psytrance synes jeg at rytmen er alt for hurtig. Jeg foretrækker elektronisk musik med en langsom rytme, som for eksempel Serge Douw (www.youtube.com/results?search_query=serge+douw) og Jean-Michel Jarre (www.youtube.com/results?search_query=jean+michel+jarre).

Nej, man bør ikke ryge eller spise pot hver dag. Bare en gang imellem. Så bliver det livsbekræftende, og ikke bare en vane.


Senest rettet af Enspænderen 18 jan 2018 17:55, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 17:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 17:17 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det lyder som om du har haft en fed aften :rocking:

Kan ikke selv rigtig huske, i detaljer, hvordan jeg havde det de første gange jeg var skæv, men jeg har da helt sikert også haft mine øjeblikke :D
Synes dog jeg kan mindes ofte at ende med at hører HipHop med massere af bass, når jeg var godt skæv :joint:

Hvis du er vild med den følelse af musikken der kan mærkes ned til hver mindste detalje, og helt ind i sjælen, især med psytrance (for mit eget vedkomne), så burde du prøve en lille dosis svampe te, og så fyre op for anlægget. Jeg er sikker på at du vil elske det :hjerte:

Og velkommen i hulen Mulle :wink:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 18:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Det lyder som et virkelig godt første rigtige møde med cannabis (eller pot/hash/skunk). Det lyder også, som en ret god dosis.

Jeg får stadig ofte følelser á la dem du beskriver, trods et hverdags forbrug (når det er muligt, i hvert fald), men langt de fleste der bruger cannabis hyppigt / dagligt mister den effekt. Det bliver monoton og baseline, i stedet for en lækker oplevelse. Det er derfor nok meget godt, at du går ind til oplevelsen med tilbageholdenhed. Det er ikke alle, der kan styre deres liv i sammenhæng med cannabis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 18:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2018 15:15
Indlæg: 5
Enspænderen skrev:
Hej KMo. Velkommen i klubben, og tak for en herlig triprapport! Alt hvad du skriver er meget velkendt for os, der tager stoffer. Men at pot virker så stærkt på dig, overrasker mig alligevel lidt. Sig mig engang, hvor meget har I egentlig taget? :-)

Jeg elsker også at høre musik til. Men hvilke genrer, der egner sig bedst, er der vist ikke enighed om. Det er noget andet musik jeg kan lide at høre. Jeg har det sådan, at alt musik lyder meget bedre. 100 gange bedre. Som du skriver, man bliver ét med musikken. Derfor hører jeg som regel den slags musik, som jeg bedst kan lide når jeg er ædru.

Hvad angår psytrance synes jeg at rytmen er alt for hurtig. Jeg foretrækker elektronisk musik med en langsom rytme, som for eksempel Serge Douw (http://www.youtube.com/results?search_query=serge+douw) og Jean-Michel Jarre (http://www.youtube.com/results?search_q ... chel+jarre).

Nej, man bør ikke ryge eller spise pot hver dag. Bare en gang imellem. Så bliver det livsbekræftende, og ikke bare en vane.


Wow, jeg er også helt vild med Serge Douw, det rammer også bare ind i sindet på en vild måde (også selv om jeg ikke er skæv, haha). Nu prøvede jeg så heller ikke som sådan noget blidt elektronisk musik, da jeg var skæv, men mere noget ala almindelig techno.

Jeg undrede mig også over, at jeg reagerede sådan på psytrance, lounge og blues, da jeg var skæv for det ellers genrer jeg plejer at HADE! Jeg plejer bare at kunne lide mainstream, rock, hiphop og 90'er pop... så det er virkelig underligt for mig. :shock:



Koalabjørnen - svampete ligefrem? Interessant. Hende jeg var skæv med har også prøvet svampe før og siger, at det er bedste, hun nogensinde har prøvet, fordi man føler sig helt "renset" bagefter. :P

Enspænderen: Jeg ved ikke, hvor meget vi tog... for jeg havde jo bare en masse og min veninde troede ikke på, at det ville virke med kakaoen.. men der var måske 3 gram sammenlagt i begge kopper... måske 8)


Senest rettet af KMo 18 jan 2018 21:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 19:56 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
KMo skrev:
Koalabjørnen - svampete ligefrem? Interessant. Hende jeg var skæv med har også prøvet svampe før og siger, at det er bedste, hun nogensinde har prøvet, fordi man føler sig helt "renset" bagefter. :P



Grunden til at jeg foreslår svampete i stedet for bare at spise svampene, er at trippet varer kortere tid når det drikkes, især hvis man filtrerer de hakkede svampe stykker fra. I min optik er det en god ting at trippet ikke varer så lang tid, når det nu er første gang. Man får stadig den fulde effekt af stoffet, men i stedet for et aktiv trip på 5-6 timer, kan det kortes ned til 3-4 timer. Der er selvfølgelig stadig afterglow på en del timer efter, men det er helt naturligt :D

LSD kunne også være din ting, men jeg synes bare at det er mange timer at starte ud med, når man nu bare skal dyppe tåen :wink:

Personligt føler jeg næsten altid at jeg har fået noget ud af et svampetrip på et dybere personligt plan, og jeg kan uden tvivl ikke genkendende til det din veninde siger med at man føler sig renset, eller afklaret. Man finder en ro inde i sig selv. Og jo så er det også bare sindssygt fedt, især når man på et tidspunkt finder mod til at oppe dosen, så der virkelig kommer smæk på :hjerte: Helt klart et af mine top 3 yndlings drugs :rocking:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2018 07:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
KMo skrev:
Wow, jeg er også helt vild med Serge Douw, det rammer også bare ind i sindet på en vild måde (også selv om jeg ikke er skæv, haha). Nu prøvede jeg så heller ikke som sådan noget blidt elektronisk musik, da jeg var skæv, men mere noget ala almindelig techno.

Jeg kan varmt anbefale at du hører Serge Douw næste gang. Du dør af grin. Han har lavet et album, der hedder "In touch with light". Hvis du ikke kan finde det på internettet kan jeg sende det til dig.

KMo skrev:
Jeg ved ikke, hvor meget vi tog... for jeg havde jo bare en masse og min veninde troede ikke på, at det ville virke med kakaoen.. men der var måske 3 gram sammenlagt i begge kopper... måske.

1½ gram er en MEGET stor mængde (især for en førstegangsbruger), og 6-7 timer er en MEGET lang varighed. I skulle måske overveje at tage lidt mindre næste gang. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2018 08:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes nu ikke 6-7 timer er helt uhørt når det er oral indtagelse. Men ja dosen er ret høj, jeg plejer at spise omkring 0,3-0,4 gram når jeg indtager cannabis oralt. Til nybegyndere plejer jeg at sige at 0,2 er rigeligt. Pointen er mest at jeg bliver skæv i lang tid også af mindre doser, når jeg indtager oralt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 11:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2018 15:15
Indlæg: 5
Koalabjørnen skrev:

Grunden til at jeg foreslår svampete i stedet for bare at spise svampene, er at trippet varer kortere tid når det drikkes, især hvis man filtrerer de hakkede svampe stykker fra. I min optik er det en god ting at trippet ikke varer så lang tid, når det nu er første gang. Man får stadig den fulde effekt af stoffet, men i stedet for et aktiv trip på 5-6 timer, kan det kortes ned til 3-4 timer. Der er selvfølgelig stadig afterglow på en del timer efter, men det er helt naturligt :D

LSD kunne også være din ting, men jeg synes bare at det er mange timer at starte ud med, når man nu bare skal dyppe tåen :wink:

Personligt føler jeg næsten altid at jeg har fået noget ud af et svampetrip på et dybere personligt plan, og jeg kan uden tvivl ikke genkendende til det din veninde siger med at man føler sig renset, eller afklaret. Man finder en ro inde i sig selv. Og jo så er det også bare sindssygt fedt, især når man på et tidspunkt finder mod til at oppe dosen, så der virkelig kommer smæk på :hjerte: Helt klart et af mine top 3 yndlings drugs :rocking:


Min veninde sagde faktisk også at vores trip mindede om at have taget LSD, hun pjattede lidt med, at vores pot måtte have været blandet op med det. Men det var måske fordi, at vi fik sådan en stor mængde?
Det lyder spændende med svampene, haha. Hvilken 2 andre drugs er så dine yndlings?

Og jeg skal også lige høre: 7-8 timer efter vores "high", fik jeg en ustyrlig lyst til at klø mig selv over det hele. Jeg døjer i forvejen med irriteret "vinterhud", som på en eller anden måde blev forstærket her - som on min hud tørrede ud x 10. Er det en normal reaktion eller en form for "farresignal" ? Altså det var ikke værre end, at jeg kunne smøre mig ind i en fed fugtighedscreme, og så gik det væk.

Enspænderen skrev:
Jeg kan varmt anbefale at du hører Serge Douw næste gang. Du dør af grin. Han har lavet et album, der hedder "In touch with light". Hvis du ikke kan finde det på internettet kan jeg sende det til dig.

1½ gram er en MEGET stor mængde (især for en førstegangsbruger), og 6-7 timer er en MEGET lang varighed. I skulle måske overveje at tage lidt mindre næste gang. :-)

Altså jeg hørte lige hans youtube video "In touch with light" og ja det lyder vildt!!
Hvis vi prøver igen, skal det helst sikkert være en mindre dosis. Tror heller ikke min veninde regnede med, at der var så stor en mængde. Hun plejer at sige 0,2 gram pr. person er rigeligt, hehe.

Hector Salamanca skrev:
Synes nu ikke 6-7 timer er helt uhørt når det er oral indtagelse. Men ja dosen er ret høj, jeg plejer at spise omkring 0,3-0,4 gram når jeg indtager cannabis oralt. Til nybegyndere plejer jeg at sige at 0,2 er rigeligt. Pointen er mest at jeg bliver skæv i lang tid også af mindre doser, når jeg indtager oralt.

Det også mere rigtigt. Men tænk nu, hvis vi ikke havde fået det på den måde, hvis dosis'en havde været lavere? Jeg er glad for jeg blev SÅ høj i hvert fald, omend jeg ikke tror, jeg skal prøve så høj en dosis igen. :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 13:41 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Nu skrev jeg godt nok top 3, men det er nok nærmere en top 2. Svampe og DMT er de klare favoritter :)

At det begynder at klø tror jeg ikke at du skal være urolig over

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 15:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2018 15:15
Indlæg: 5
Koalabjørnen skrev:
Nu skrev jeg godt nok top 3, men det er nok nærmere en top 2. Svampe og DMT er de klare favoritter :)

At det begynder at klø tror jeg ikke at du skal være urolig over


Hvorfor DMT, hvordan føles påvirkningen af det? 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 16:11 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
DMT.. Det er lidt som at prøve at forklare farver til en blind. Men prøv at søge lidt på google, der er helt sikkert skrevet noget der er mere fyldestgørende end hvad jeg lige kan lirre af her :eyes:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 16:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Eller tjek triprapporterne herinde: https://www.psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=41


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2018 19:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2017 06:54
Indlæg: 34
.


Senest rettet af MagicMirror 29 maj 2018 10:49, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2018 20:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Puttede i bare rå pot i kakaoen!? Skal det ikke varmes/smeltes i feks. smør ligesom hash for at få ordenlig udbytte?

Jeg prøvede engang kaffe med 0.5 gram hashsmør sammen med en ven. Meget dårlig oplevelse da vi begge fik det ekstremt dårligt og ikke kunne styre vores krop.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2018 15:15
Indlæg: 5
userx skrev:
Puttede i bare rå pot i kakaoen!? Skal det ikke varmes/smeltes i feks. smør ligesom hash for at få ordenlig udbytte?

Jeg prøvede engang kaffe med 0.5 gram hashsmør sammen med en ven. Meget dårlig oplevelse da vi begge fik det ekstremt dårligt og ikke kunne styre vores krop.


Nej, vi smuldrede den og varmede den i smør i 10-15 minutters tid før vi tilføjede kakao, mælk etc.

Men ærgerligt at I fik en dårlig oplevelse ud af det!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team