Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 15:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2017 14:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2016 23:38
Indlæg: 1
Hej allesammen. Jeg har fremstillet lidt DMT fra noget Mimosa plantebark. Jeg vil gerne vide hvordan jeg bruger det i en changa blanding. Jeg har røget changa flere gange men aldrig ren DMT. Så vidt jeg har fået afvide er det en meget lille dosis ren DMT der skal til for at sende en til månen. Men når jeg så læser på nettet omkring Changa opskrifter så viser de at der skal ca. 30% DMT i og det kan jeg ikke få til at give mening ifht hvor stærkt DMT er. Er der nogen der kan hjælpe mig med: Hvilke andre ingredienser der skal bruges til at lave Changa? Hvor skaffer jeg disse ingredienser? Hvad er fremgangsmåden til at lave Changa selv? Hvor meget DMT skal der bruges? Og hvad er købsprisen for 1 gram DMT? Og hvad er forskellen på DMT og 5-MeO-DMT? Tak på forhånd allesammen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2017 22:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det meste Changa jeg er stødt på indeholder 50% dmt. Hvis du nu prøvede at Google changa recipe, ville du hurtigt opdage at der er 1000 opskrifter changa med forskellige fremgangsmetoder og urteblandinger, det eneste krav er bare at det indholder en mao-hæmmer.

5-meo-dmt er et lignende stof, som dog virker lidt anderledes og er meget mere potent.

Prøv at tjekke Wikipedia og Google lidt rundt, så skal du nok finde alle svarene på dine spørgsmål.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team