Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 sep 2017 23:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2017 23:31
Indlæg: 4
Hej
Min kammerat og jeg røg en joint med en vi lige havde mødt til en fest. Jeg følte mig "skæv" eller oplevede et rus kort i hvad var nok 2 min. Efter det mistede jeg fuldstændig kontrol over min krop, og blev en ny behagelig og voldsomt kraftig form for "døsig" som jeg aldrig havde opelevet før. Jeg var nød til at blive hjulpet ind fordi jeg ikke selv kunne holde nogen form for balance. Jeg blev hjulpet ind på gulvet og lagde mig så til at sove. Jeg faldt ikke rigtig i søvn de første par timer, fordi folk ruskede helt voldsomt i mig i lang tid men jeg var ikke til at komme i kontakt med overhovedet. Jeg prøvede at føre en samtale, men kunne ikke overhovedet formulere mig. Mine venner fortalte at jeg var helt kridhvid i ansigtet, og så nærmest syg ud. Jeg vågnede efter hvad var nok 9 timer og havde kvalme og følte utilpashed. Jeg havde ikke drukket særligt meget og var kun lidt "tilpsy". Jeg har også røget meget før, så det var noget helt anderledes end før. Jeg har den overbevisning at jeg er blevet drugged, og min ven mistænker opium.
Ville høre om nogen har en ide om hvad det kunne have været?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 08:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Køb en narkotest og se hva den slår ud på, det er nok den bedste måde og undersøge det på.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 09:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2017 23:31
Indlæg: 4
Det var for 7 dage siden, kan det stadig spores?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 09:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Højt sandsynligt ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså jeg har prøvet at få det sådan af en ganske almindelig hjemmerullet joint. Det var dog da jeg var yngre og ikke ligeså vant til at ryge som jeg er idag. Jeg tror det er et nikotinchok du har fået, eller ryger du smøger til daglig?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2017 23:31
Indlæg: 4
Nej det tvivler jeg, er meget vand til nikotin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Er du vant til at kombinere alkohol med cannabis? Det lyder ikke til at du var sønderstiv inden du røg, men hvor meget havde du drukket?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2017 23:31
Indlæg: 4
Ja gør det tit, og havde nok drukket 6 øl. Så det var en helt uforventet reaktion


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hvad med din kammerat gik han også kold?..
og snakkede i ikke med ham der røg jointen?.. -det ville da være oplagt.. ;)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 10:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2017 23:31
Indlæg: 4
Nej ikke på samme måde, men han var også fucked resten af aftnen. Vi så ham aldrig bagefter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 12:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det kan da godt være der har været et opioid af en slags i.
Spørg din ven om han fik en ustyrlig lyst til at klø sig selv over det hele.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 19:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
En ven blev også selv KOMPLET komatøs af at ryge noget god cannabis mens han var fuld en gang. Nærmest bare kollapsede på jorden og var ikke til at få fat i mentalt. Inden jointen var han ellers relativt ved sine fulde fulde-fem, så tror bare du har røget god weed blandet med tobak der muligvis ikke har været ristet. Har værtfald selv oplevet ubehagelige situationer med skunk og ikke-ristet tobak, hvor jeg er blevet for skæv samtidig med at blive røvnikotin basket. Paranoid, kvalme uanset om jeg liggede eller stod og bare generel ubehag.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 16:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 15:46
Indlæg: 1
Tror der har været knuste rohypnol i. For har tit da jeg var yngre røget rohypnoler på bonghoveder, og det beskriver den første del af din skævert. Men det med at du blev syg, kan jo være pga den mængde der har været i, og at du nok ikke har prøvet at ryge råhypper før. Så kan det jo have været for høj dosis


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 17:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Lyder skidt. Jeg tvivler på, at det er opium, det brænder meget dårligt i en joint, det vil du have bemærket, og rusen er meget kortere og ikke som du beskriver.

Jeg ved ikke en skid om hash, kan ikke tåle det, men kender en der ved et uheld kom til at ryge noget hash-noget (ikke skunk/blade) der hed "Ice". Hun er en daglig og meget erfaren hash og skunkryger, men hun kollapsede også og kunne ikke bevæge sig.

Det er nok mere sandsynligt, det har været noget kemisk.

Underligt, men måske fordi det er mere vanedannende end hash, bliver opium trods den mildere rus, betragtet som mere farligt. Jeg bliver momentan sindssyg af hash, men får et godt overblik og en fin, klar rus af opium.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 19:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg har aldrig oplevet sådan noget på hash eller morfin rus og jeg har røget meget hash men jeg tænker hvorfor får de dig dog ikke på skadestuen når du er så langt væk de skal ruske i dig uden at kunne få kontakt med dig ?

jeg har ikke noget bud på om du er blevet drugget med noget eller hvad men jeg synes bare at man burde få dig på skadestuen hvis du har været så langt væk som du beskriver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 20:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
For det første er tråden over et år gammel så tvivler på de stadig bruger krudt på det, og for det andet kan alkohol og stærk Cannabis snildt forårsage symptomer som dette. Har set det før og oplevet det på egen krop, og nogle gange kunne jeg med lethed sluge det ene hoved efter det andet oveni en solid brandert, hvor jeg andre gange blev kridhvid, paranoid, og kvalm efter få hiv af en joint efter en sixpack. Det hænger ofte også sammen med ens tilstand, hvor meget man har spist og ens mentale robusthed den dag. Ikke alt Cannabis er ens og noget kan være ekstremt psykoaktivt, og kan man ikke håndtere det mentalt, reagerer kroppen ofte med modtand iform af lammelse og kvalme. Dermed ikke sagt at det ikke kan være syntetisk Cannabis eller en som har trillet lidt Opium i sin pind, men i mine erfaringer er der langt flere som beskylder folk for at drugge dem, end andre som reelt render rundt og tilbyder fremmede sin dyrtkøbte Opium uden at lade dem det vide, eller ryger Rohypnoler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 21:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
kongenafalt skrev:
Tror der har været knuste rohypnol i. For har tit da jeg var yngre røget rohypnoler på bonghoveder, og det beskriver den første del af din skævert. Men det med at du blev syg, kan jo være pga den mængde der har været i, og at du nok ikke har prøvet at ryge råhypper før. Så kan det jo have været for høj dosis


100% Det ka' ik' være andet. :cheers:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 23:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
^Bodega er sarkastisk, trådstarter.

Mit gæt ville være, at du har røget et stærkt cannabis-ekstrakt eller et syntetisk cannabinoid.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team