Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 aug 2017 16:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2015 04:53
Indlæg: 4
jeg havde noget changa liggende, og besluttede mig for at ryge en smule.
jeg satte mig på min altan og tog en stor lunge, virkningen sparkede ind allerede da jeg fjernede piben fra munden og det hele begyndte at snurre så hurtigt at jeg ikke har nogen ide om hvor længe jeg holdte det inde.

da jeg pustede ud var jeg allerede godt inde i trippet og skyndte mig ind i min seng da jeg kunne mærke det ville blive en vild omgang.

mens jeg lå i min seng følte jeg mig yderst uvelkommen. jeg havde en følelse af at jeg ødelagde "matrixet" hver gang jeg bevægede mig, og hver gang jeg ødelagde det, blev bjælkerne/skeletet af "matrixet" boret ind i min krop som lå jeg i en masse knive.. det gjorde ondt og var ubehageligt og jeg troede at jeg endelig havde ødelagt min bevidsthed og skulle være fanget i smerter og lidelse til evig tid i det de kristne kalder helvede..

når jeg tyggede mine tænder sammen føltes det som om de var lavet af det tyndeste glas, og blev knust af bare den mindste berøring.
jeg åbnede øjnene og opdagede at jeg stadig var i min lejlighed, men den så meget anderledes ud.

pludselig skulle jeg virkelig på toilet, så jeg rejste mig og gik krumrygget og forsigtigt som en gammel mand ud mod toilettet.
jeg tog mig selv i at tænke at hvis jeg faldt ville jeg brække hoften.

da jeg endelig nåede der ud kunne jeg ikke komme af med noget, og min kat kiggede forvirret på mig og prøvede at fortælle mig et eller andet som ikke kom igennem til at starte med, men pludselig kom jeg i tanker om at hun lige er blevet sterilliseret for 2 dage siden, og der begyndte jeg næsten at græde..

jeg rejste mig og kiggede mig i spejlet og sagde højt "jeg skulle aldrig ha røget det her"

efterfølgende gik jeg ind mod min seng og lagde mig (stadig som en gammel mand)

jeg troede at jeg var blevet dement og skizofren på samme tid og at min krop var blevet fysisk ældre..

der lå jeg så og hadede mig selv indtil jeg kom til mig selv igen og fik besøg af to veninder der kom op for at være der for mig..

meget ubehageligt trip.. håber aldrig jeg skal igennem noget lignene igen..

har fået det meget bedre kort tid efter jeg vågnede og har det rigtig godt nu. så oplevelsen har været healende, men fuck det var ubehageligt mens det varede..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2017 17:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Citat:
så oplevelsen har været healende, men fuck det var ubehageligt mens det varede..


Må jeg spørge hvordan oplevelsen har været healende? For det lyder ikke sådan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2017 20:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg synes at det lyder ret sundt at bryde lidt med sin "matrix", at stikke lidt ud, blive stukket lidt, bearbejde det og komme hjem igen. Foretrækker dog at gøre det uden intens DMT påvirkning, det gør alting lidt mere overskueligt.

Følelsen af at bryde de faste mønstre som du beskrev, er det noget du har kunnet finde tilbage til og gøre igen?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team