Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 aug 2017 22:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 aug 2017 22:03
Indlæg: 1
Hej alle sammen.
Dette er mit første indlæg i jeres vidunderlige forum, men jeg har lusket rundt i skyggerne længe ;)

Jeg har i længere tid gået og pønset på en opskrift med kapsler som leveringssystem. Jeg er nemlig voldsomt dårlig til at ryge min hash, og vil helst have så meget som muligt ud af mit (meget begrænsede) stash.

Da jeg så at Malkavian havde en længere tråd om en lignende tanke, besluttede jeg mig for at dokumentere min process.

i linket forneden vil i finde både opskrift med billeder, en smule teori (Jeg decarboxylerer generelt FØR jeg blander med lipid), samt en triprapport fra mig selv og min kæreste.

Leveringssystemet fungerer fantastisk - Ingen bismag, meget nemt at transportere og holder sig vildt længe.
Det er dog en ½-hel time længere om at sætte ind kontra kager, tro det eller lad være.
Min opskrift har brugt alm. Hash - Hvis i ligger inde med skunk eller pot er opskriften klart gangbar, men jeg kan ikke rigtig sige noget til jeres dosering :)

https://www.scribd.com/document/356771968/Opskrift-p%C3%A5-kapsler

God koger derude!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2018 22:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2016 21:00
Indlæg: 2
Jeg syntes det lød som en super god ide frem til jeg kunne læse i brugte olie. det er meget bedre med renere fedt.. Gerne fed smør eller ren fedt for så virker pillene hurtigere det er min erfaring.. maks 1 time før de stater med at virke.. tro mig har selv lavet det samme. skriv til mig hvis du har nogen spørsmål.. venlig hilsen sanoj1234


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2018 14:47 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Har ikke selv erfaring med at lave THC olie til oral indtagelse. Men dejlig overskuelig opskrift/fremgangsmåde. Godt arbejde :D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 14:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Du regner dig frem til at 3 gram hash i 72 pille = 0,0417 g THC pr pille. Det vil jeg tro er lidt optimistisk

Der skal ca 50 mg ren THC i blodet for at man bliver voldsomt skæv.
Rygning på bon skal der bruges ca 0,06 g - 60 mg som ryges i et hug
indtaget oralt skal der indtages ca 0,1 g - 100 mg for at blive voldsomt skæv. (Det optages langsomt og noget nedbrydes i maven)

Du indtog 10 piller hvor du mente at der var 0,0417 = totalt 0,4 g THC. Det er modigt

Når du så kommer frem til at 4 piller giver en dosering til at det lige netop bliver for lidt meget, bliver regnstykket

72 / 4 = 18 skæverter på de 3 g hash
18 * 0,1 = 1,8 g ren THC
Pillerne indeholder 1,8 / 72 = 0,025 g - 25 mg
Hash kvalitet i % 1,8 / 3 * 100 = 60 %
Der er altså noget som indikerer at den hash du har brugt indeholdte 60 % THC. Så det har været top kvalitet, man kan risikerer at få noget som indeholder 20 - 30 %


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 00:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 feb 2018 18:32
Indlæg: 4
Er sjældent herinde, men vil lige besvare.

sanoj1234 skrev:
Jeg syntes det lød som en super god ide frem til jeg kunne læse i brugte olie. det er meget bedre med renere fedt..

kokosolie er 100% rent fedtstof og dermed langt bedre end smør. Rent lipid. Problemet var at frigivningstiden var for lang når de var kolde og hærdede. Når vi drikker en stor kop kaffe eller te til, er både potens og ventetid forbedret!



Ryhudaso skrev:
Du regner dig frem til at 3 gram hash i 72 pille = 0,0417 g THC pr pille. Det vil jeg tro er lidt optimistisk

jeg forstår hvad du siger og må her påpege at jeg har formuleret mig upræcist :) jeg mente at her kapsel indeholdt den mængde HASH, ikke THC. jeg aner ikke hvad indholdet er rent THC mæssigt, men gætter på 20% paphash. Altså 3/72 = 0.042g hash der er decarboxyleret I hver. Folk må selv eksperimentere med kvalitet af råstof.

Vi fandt senere ud af at de var langt mere potente, hvis man tager dem med en kop te eller kaffe så de smelter. 1-2 stk er rigeligt.

Colorado definerer 1 dose af THC som 10mg - 50 tror jeg vil være voldsomt og alt for meget for en nybegynder

Edit; undskylder for ny konto. Den første var fejlagtigt på en throwaway email adresse, så kunne ikke huske koden :) er her for good nu.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team