Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2017 10:34 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg var egentlig ved at skrive det her som et svar i en anden tråd. Men jeg synes godt, det kunne bruge sin egen tråd.

Jeg ved ikke så meget om situationen med ecstasypiller i dk. Men i Centraleuropa og England har der ihvertfald floreret nogle ekstremt stærke piller på markedet i løbet af de sidste 1-2 år. Så det skulle undre mig, hvis det ikke også er det samme i dk. Jeg har taget ecstasypiller i udlandet nogle gange sidste år efter at have holdt en pause på ca 10 år. Og de piller man støder på er voldsom styrke i forhold til back in the day. Det kan godt være, det allerede er common knowledge her i Danmark, men jeg vil stadig råde folk til at være ekstra forsigtige med piller, de prøver for første gang. Se f.eks. den her pille analyseret i Schweiz oktober 2016:
http://saferparty.ch/tl_files/images/do ... Defqon.pdf

Nogle folk synes givetvis, at det er lækkert med 200 mg eller mere mdma på én gang, men det er sgu for meget til de fleste. Især hvis man er på klub eller til koncert kan det blive farligt med de mængder. Selvom den ovenstående pille kun indeholder mdma, så kan det være en dødelig dose for lette/sensitive personer, hvis de er et varmt sted eller samtidig påvirket af noget andet. Jeg har selv brugt en strategi med kun at tage en halv ad gangen. Og indtil videre har jeg da undgået nogen ubehagelige oplevelser.

Udover den pille fra Schweiz er der adskillige piller fra Østrig med meget højt indhold også:
http://www.checkyourdrugs.at/media/chec ... _09161.pdf

F.eks. "lilla tomorrowland", der indeholder 293 mg (!) mdma. Yikes.

Pas på jer selv derude!

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 13:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er en mærkelig idé at lave så stærke piller. Hvad får de ud af det? Hvis pillerne sælges til den normale pris taber de penge på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 14:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har mødt flere folk, der køber de der psyko piller, for at dele dem. Men ja, det er helt absurd!
De eneste ecstasy piller jeg har taget lå på 120mg

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 20:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Enspænderen skrev:
Det er en mærkelig idé at lave så stærke piller. Hvad får de ud af det? Hvis pillerne sælges til den normale pris taber de penge på det.


Jeg fatter det heller ikke helt. Men jeg tror det er udfra en filosofi om at jo mere mdma, jo bedre piller. Så en bestemt producent brander sig selv. Men der er jo ingen copyright, så der kommer hurtigt efterligninger med andet indhold. Og så er det også blevet nemmere og billigere at lave mdma pga nye precursorer. Under alle omstændigheder er det dumt og meget farligt at putte så meget mdma i en pille. Der har været en stigning af mdma-relaterede indlæggelser og dødsfald i Europa sandsynligvis som følge af den her udvikling.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 20:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Er jeg den eneste, der også kan se det positive i denne udvikling? Jo mere MDMA des mindre af andre ukendte substanser. Selvfølgelig er det et problem for den generelle brug af tabletter, hvor man skødesløst smider tabletterne i kæften uden at tænke på, at det kan være potentielt dødeligt, hvis ikke man kender deres sammensætning. Men hvis man går fornuftigt til værks, så kan det høje indhold af MDMA jo sikre HR.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 10:33 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er klart en god udvikling, at pillerne primært indeholder mdma nu. Det er nok også derfor, ecstasy har fået en renæssance (ihvertfald i de kredse jeg færdes). I en del år var ecstasypiller mere eller mindre forsvundet fra markedet, fordi de i en periode efter mdma tørken indeholdt alt muligt andet end mdma.

Men så (det er bare en historie jeg har hørt) tog en hollænder til Kina, hvor en desperat fabrik stod med mange tons mdp2p, som de ikke kunne sælge pga den lovlige status i Vesten. Han købte så mere eller mindre hele fabrikken og fik dem til at omdanne det til mdp2p-glycidat, som ikke var ulovligt på det tidspunkt og sendte hele lortet med skib til Europa. Og markedet blev igen oversvømmet af mdma. Som en sidenote er det interessant, at mdma ofte lugtede af safrol (en anden precursor til mdma) før i tiden. Men det er længe siden, jeg er stødt på noget mdma der lugtede af safrol. Og tilmed er den "nye" rute ikke afhængig af sassafras træerne for safrol, så regnskoven i Cambodia skånes også. Hurra for det :P

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 10:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Tror jeg ville smelte, hvis jeg tog 290 mg MDMA på én gang, lyder ikke specielt rart eller festligt

Imp skrev:
Og tilmed er den "nye" rute ikke afhængig af sassafras træerne for safrol, så regnskoven i Cambodia skånes også. Hurra for det

Mmh, bæredygtigt MDMA

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 14:46 
Vildt! Ja 290mg MDMA på en gang, så er man godt stegt!
Men det MDMA jeg har, dufter af Safrol, og det gjorde det sidste batch jeg havde også. Begge batch er købt i dk. Så det bliver stadig også lavet efter den synteserute.
De piller jeg har set, har ligget på omkring 150mg.


Top
  
 
Indlæg: 13 jan 2017 15:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Forresten det MDMA jeg sidst har set havde en duft der mindede om lakrids, er det safrol der dufter sådan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 17:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Ja


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 17:31 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
http://www.dr.dk/nyheder/indland/politi ... indes-doed

Det var vist bare et sprøgsmål om tid :(

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 17:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det fandeme sørgeligt, det her er grunden til stoffer skal legaliseres, så længe det er ulovligt er der skruppelløse mennesker som skider flot på folks helbred så længe de kan tjene penge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 18:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det her er også en af grundende til at harm reduction skal mere ud til offentligheden! viden først, legalisering bagefter! imo

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 22:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det ser ikke ud til, trenden med de stærke piller ændrer sig foreløbig:
http://www.checkyourdrugs.at/media/chec ... n_0317.pdf

I øvrigt er der de her piller med 3-methylmethcathinon fundet i Schweiz:
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=5233

On the flipside: Stort set alle piller for tiden indeholder kun mdma (i store mængder).

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 13:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg vil råde alle til at begynde med at tage en halv pille. Eller endnu bedre: Købe MDMA som pulver, og selv veje det af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2017 12:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 11:25
Indlæg: 12
På tide der kom nogle ordenlige Ecstasy piller. Så slipper de unge med at øde tyve på en gang!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2017 13:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis de unge føler behov for at tage så mange piller, så er det sikkert fordi de tager Ecstasy alt for ofte. Det er bare ikke OK at tage Ecstasy hver weekend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2023 19:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2023 19:13
Indlæg: 2
GENERELT!!!

Så starter man forfra hver eneste gang. Ment på den måde at man ALDRIG kan vide hvad man har fået fat i, når man får fat i noget nyt. Som i at der kan være meget stor forskel på diverse ting, selvom det går under samme navn.

Så gå til sagen med respekt, hver eneste gang du får noget nyt i hånden.

Prøv det selv inden det gives til andre :)

Pas godt på jer selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team