Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 dec 2016 21:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2016 21:54
Indlæg: 0
hej jeg har lige et spørgsmål. Jeg havde sex med en fyr som lagde kokain i mine kønsdele, og han kom op i mig. Han var på kokain. Jeg skal lægge urinprøve imorgen og den skal være ren da jeg ellers står i store problemer. Er det muligt jeg slår ud på kokain når det har rørt mine nedre dele og der er kokain i hans sperm? :?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 01:18 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Flyttet til generel stofanvendelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 11:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Med mit, relativt beskedne, kendskab til fysiologi, tror jeg ikke det er noget problem, at han kom i dig når han selv var på coke. Spørgsmålet er hvad der skete med det coke han lagde på dig. Sniffede han fra dine skamlæber eller venusbjerg? Eller var kokainen simpelthen oppe i dig?
Umiddelbart tror jeg ikke du skal være bekymret, men det er svært at sige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 12:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
Da skeden og urinrøret ikke er lokaliseret samme sted, så tror jeg ikke du skal være bekymret. Der kommer jo ingen sæd op i blæren og han har vel næppe fyret kokain op i dit urinrør, så jeg tror ikke man vil kunne spore det :) men selvfølgelig er jeg ikke 100% sikker


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 14:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Jeg kan da sagtens forestille mig at du kan have optaget noget igennem slimhinderne.
Men har altid undret mig over at nogen smører et lokalbedøvende stof på kønsdelene- medmindre man er Palle 12 år :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Psykofreak skrev:
...
Men har altid undret mig over at nogen smører et lokalbedøvende stof på kønsdelene- medmindre man er Palle 12 år :rocking:

Præcis min tanke også. Hvis ikke han havde tænkt sig at slikke det af, så ser jeg ingen idé i det (medmindre idéen var at få sneget coke i dig, eller bare at virke cool). Men nu har jeg aldrig prøvet kokain, så hvad ved jeg egentlig om det :).
Men jeg har dyrket en del oralsex gennem tiden, og det har da fungeret fint uden coke. Men måske jeg går glip af noget :lol:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 15:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Det er sgu sødt når to voksne mænd kommer med sådanne kommentarer. Hvordan kan man have levet så længe og ikke finde ud af logikken ved at nogle mennesker bruger lokalbedøvende midler på kønsdelene?


Katten88: Umiddelbart kan du jo sagtens optage Kokain igennem slimhinderne i skeden, så du har højst sansynligt haft kokain i blodet.
Alt efter hvornår sexakten har foregået, så burde det være ude af systemet.

Ud over det, kan det kokain man køber i Danmark være blandet med nogle ting som kan irritere slimhinderne meget voldsomt og det er ikke noget jeg vil anbefale at bruge til indvortes brug.
Hvis det er nødvendigt, burde et rent lidocainprodukt være markant bedre, men jeg har desværre kun teoretisk information om dette.

Husk nu at holde dig fra narkotika, hvis du har en vigtig test i den kommende fremtid :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 16:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Bare for at de-raile tråden fuldstændigt, så kan jeg oplyse at jeg faktisk har prøvet lidocain mod for tidlig klimaks. Der er dog den udfordring, at det nemt påvirker modparten, så denne også bliver mindre følsom. Så det er vist en balancegang. Droppede hurtigt projektet igen. Og nu er man jo også blevet liiidt ældre :).

Så, værsgo'. Tråden slået halvt ihjel, og jeg har ikke engang bidraget med noget som helst fornuftigt :oops:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team