Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 aug 2001 21:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hvorfor forekommer der stoffer i naturen der gør at man kommer på trip, er det en gave fra guderne, eller er det bare tilfældigt, hvis det er planternes forsvar, så forstår jeg det slet ikke, fx. psilocybin har jo en meget høj LD-50, og da "forgiftningen" kan være ret stimulerende så gir det jo ikke mening.

Og hvad er det der gør at vi tripper, er det det (for at bruge EGO og Nicho's talmetode) med at få 1234567890 til at blive til 90841756234 for at derefter (som regel) at falde på plads igen, at forsvinde så totalt langt væk for at derefter vende tilbage til verden med en utrolig dejlig tilfredstillese i kroppen, nærmest som en kort ferie til en anden dimension eller hvad?! Eller er det bare nysgerrighed, er det noget med kontakten med guderne eller måske ens inderste indre???

Bare nogle vilde tanker fra Jensus

[ 25 2001: Besked ændret af: --+JENSUS+-- ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2001 00:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
Mennesker og beruselse hører sammen. Vi har altid taget forskellige stoffer, af forskellige årsager. Man har taget opkvikkende, bedøvende, berusende og ikke mindst bevidsthedsudvidende stoffer igennem tusinder af år, og vil formentligt blive ved med at gøre det. Dem der har brug for at få deres verden forenklet tager downers, dem der har brug for energi tager uppers, og dem der brug for fordybelse tager psycadelier.

Jeg tror på at mange af de store fremskridt i verden er sket på grund af indsigt fået fra den ’anden side’ – dvs. indsigt fået igennem bevidsthedsudvidende stoffer. F.eks. kan nævnes at ham der gennemskuede DNA’s dobble-helix struktur fik den indsigt på LSD, og eksemplerne er talrige.

Terrence McKenna er inde på at det der gav os springet fra abestadiet til vores nuværende form var mange tusinde års brug af svampe. (Det er dokumteneret at de store primater kender de planter der naturligt indeholder tryptominer, og bruger dem på en helt anden måde end normale spiseplanter.)

Jeg kan godt lidt følge din næsten religiøse forhold til deres oprindelse, og jeg må sige at jeg lidt selv deler dette forhold. Min egen basale tror er at svampene kommer fra rummet (og her menes ikke nødvendigvis at aliens kom flyende med dem) – Hvis du kigger på svampe sporer, og undersøger hvordan botanikkere ville opbevarer dem længst muligt, siger de følgende;

1. Så tæt på absolut vakuum så muligt.
2. En temperatur på omkring –180 grader

Det sjove ved det, er at det er disse forhold der er i det tomme rum imellem planeterne / solsystemerne. Så svampene kan fint ”rejse” i rummet. Tankevækkende.

Da psilocybin / psilocin kemiske struktur er utrolig tæt på i forvejen eksisterende stoffer i hjernen, så er samspillet her også interessant, da det kunne tyde på at den struktur vi har i hjernen måske ikke er så unik her i universet som vi går og tror. Der er rigtigt mange rapporter som ’alien style’ trips, af den ene og anden karakter. Jeg tror på en eller anden måde at vi er linket sammen med andre beings i universet igennem de planer man kommer til på tryptomier.

Interessant emne i øvrigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2001 08:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Fedt svar...faktisk har jeg Terrence McKenna liggende "Food of the gods" men er bare ikke rigtigt begyndt at læse i den, jeg har kun læst om det farlige drug sukker. I en anden bog læste jeg en theori om at på i menneskehedens fødsel var vores hjerner utrolig små men på omkring en million år skete der utrolig udvikling, nogle mener jo at vi stammer fra et eller andet sted i Africa og der vokser der psilocybin svampe og han mente at mennesket begyndte at indtage dem og derfor skete der den udvikling.

Det som du siger med aliens, har du prøvet DMT/Ayahuasca, mange har i deres trip været i kontakt med fremmede livsformer.

Serotonin er meget interessant, jeg mener ud over at det styrer vores følelser så er det jo som regel det stof som hallucinogener påvirker os gennem fordi de har så ens kemisk struktur. Hvorfor har vi sådan et stof der ligner de aktive stoffer (i planter's) struktur, jeg må sige at det er meget wierd! Og for mange mennesker tager sgu afstand fra naturen, vi er en del af den, vi dominerer den fordi vi er bedst udstyret men er vi egentlig det, eller er vi egentlig styret af andre livsformer??? Og egentlig så er vi alle dyr, vi er de værste af alle dyr som aldrig kan udvikle sig nok, som altid skal tænke på hvad de andre i racen nu tænker om en... fuck jeg begynder at komme langt ud.

Jeg synes at det fedeste ville være hvis man turde tage på monstertrip og virkeligt forlade denne verden, personligt har jeg ikke modet af den grund at jeg er bange for ikke at vende tilbage. Men jeg har skam lysten, når bare jeg bliver ældre, hvis jeg ikke er sindsyg til den tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2001 14:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Fed post jeg laver et indlæg til lidt senere !!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2001 18:45 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg kan ligeså godt indrømme, at det er min nysgerrighed der får mig til, at tage svampe.
For et år siden, spiste jeg 2g. Psilocybe Cubensis og fik nogle meget forfærdelige tanker om tilværelsen, døden og i det hele taget meningen med livet. Dengang lovede jeg mig selv, aldrig at ville tage svampe igen. Efter få måneder var trippet ikke glemt, men ihvertfald rykket længere tilbage i hukommelsen. Og omkring jul (jeg tog trippet i slutningen af sommerferien), var jeg begyndt at blive nysgerrig igen. Jeg overvejede mange gange, at tage svampe, men først i begyndelsen af sommerferien, besluttede jeg mig til, at give de små fætre, en chance til. Omkring slutningen (ca. et år efter, den sidste gang) spiste jeg ca. 1g. Amazon. Det var fedt nok, selvom jeg i starten mærkede ubehagelige tanker komme op i mig. Jeg ved, at jeg skal passe på, bla. fordi jeg sikkert ikke er særlig stabil rent psykisk og fordi jeg ikke er fyldt 18 endnu. Svampe kan fandeme være en syg oplevelse og med hensyn til det helt store out of space trip, tror jeg hellere jeg må lade være. Jeg vil nok altid holde mig, til små hyggelige trips...Hvor vidt svampene er en gave fra gud, kan jeg kun svare at jeg ikke er religiøs, overhovedt...

mvh. Psyko

"I take a couple uppers
I down a couple downers
But nothing compares
To these blue and yellow purple pills
I been to mushroom mountain
Once or twice but who's countin'
But nothing compares
To these blue and yellow purple pills"
-Eminem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2001 19:07 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg tripper selv mest pga. nysgerighed/oplevelser.

Men har da også prøvet 1 gang at få et virkeligt seriøst bad trip hvor jeg også sagde til mig selv "aldrig mere", men efter ca. 6 måneder fik min nysgerighed overtaget og jeg tog 1-1,5 gram mexicanske til Roskilde Festival (fed koncert med Neil Young), og så i juli tog jeg et halvt frimærke, som virkeligt gav mig et kanon fedt trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2001 10:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Hej...

Det så ud til at være et sjovt indlæg det her, så jeg vil komme med lidt "forsvar" til de ikke alien-troende. Dette er ikke ment som uhøfligt over for nogen, men snarere lidt stof til eftertanke. Det kan jo også være at det bliver en interessant diskussion i sidste ende. Here goes:

>F.eks. kan nævnes at ham der gennemskuede DNA’s dobble-helix struktur fik den indsigt på LSD, og eksemplerne er talrige.

Hvem var det der gennemskuede denne, og hvad fandt han præcist ud af?

>Terrence McKenna er inde på at det der gav os springet fra abestadiet til vores nuværende form var mange tusinde års brug af svampe. (Det er dokumteneret at de store primater kender de planter der naturligt indeholder tryptominer, og bruger dem på en helt anden måde end normale spiseplanter.)

Kan muligvis være sandt, men der har aldrig været den helt store psychedeliske kultur i Europa. Det har mere været "stive vikinger". Hvis det virkeligt var det der havde givet overgangen, havde det nok være ganske meget mere udbredt.

>"Min egen basale tror er at svampene kommer fra rummet (og her menes ikke nødvendigvis at aliens kom flyende med dem) – Hvis du kigger på svampe sporer, og undersøger hvordan botanikkere ville opbevarer dem længst muligt, siger de følgende;

1. Så tæt på absolut vakuum så muligt.
2. En temperatur på omkring –180 grader

Det sjove ved det, er at det er disse forhold der er i det tomme rum imellem planeterne / solsystemerne. Så svampene kan fint ”rejse” i rummet. Tankevækkende."

Tjaaa... Det er måske en lige lovlig søgt forklaring. Der er flere problemstillinger ved det, der desværre vælter din teori:

1: Hvis en svampespore skulle ankomme på en meteorit, ville den ikke have en chance for at komme gennem atmosfæren levende. De dør ved få 100 grader og en sten i re entry, bliver varmet vel op til smeltepunktet. Tilsvarende kræver det en kataklysmisk episode at få sten slynget ud i rummet. Dette kan de sikkert heller ikke overleve. For at det skulle kunne lade sig gøre, vil det kræve at dine "aliens" placerer dem på jorden.

2: Ja, det er rigtige data du nævner, men der er lige en vital forskel fra forskernes måde at opbevare på til rummet. Rummet omkring planeter er ikke et rart sted at opholde sig. Sporer er meget følsomme overfor stråling og det er der IHVERTFALD nok af ude for atmosfæren, så det er ikke mange nanosekunder de ville overleve. Igen kræver det at ET kapsler dem inde i et eller andet...

>"Da psilocybin / psilocin kemiske struktur er utrolig tæt på i forvejen eksisterende stoffer i hjernen, så er samspillet her også interessant, da det kunne tyde på at den struktur vi har i hjernen måske ikke er så unik her i universet som vi går og tror. Der er rigtigt mange rapporter som ’alien style’ trips, af den ene og anden karakter. Jeg tror på en eller anden måde at vi er linket sammen med andre beings i universet igennem de planer man kommer til på tryptomier."

Det skulle da være lidt underligt hvis stoffer der i den grad påvirker vores nervebaner, så totalt forskelligt ud fra vores egne signalstoffer. Der er da de færrste stoffer, der ser helt spacey ud iforhold til hvad "man kunne regne med".

Jeg kunne da også forestille mig at der i sidste ende er noget dybere ved psychedeliske stoffer(ellers føler jeg mig ret røvrendt), men derfor vil jeg stadigt forbeholde mig retten til at være kritisk overfor "conspiracy theories"...

MVH
Bandil


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2001 11:43 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
I har set for meget sci-fi! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2001 22:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
>Bandil

Personen du leder efter med LSD og DNA er Francis Crick, Ph.D, som modtog nobels pris i kemi i 1962. Læs mere på http://www.williamjames.com/transcripts/crick2.htm f.eks, eller søg på hans navn – der er bunker af info på nettet.

Mht. menneskets udvikling og svampe, så er det jeg snakker om overgangen fra aber til mennsker, dvs. en udvikling der ligger fra omkring 1.000.000 år siden til for omkring 100.000 år siden, så det er længe siden. Vikinger har ikke så meget at skulle ha’ sagt her...

Jeg mener ikke at vide noget konkret omkring svampes opståen. Jeg forholder mig til ting som jeg finder interessant, og prøver at lave sammenkædninger hvor jeg kan. Data omkring svampesporers liv og forholdende i rummet finder jeg interessant, ikke fordi jeg mener at det er sket sådan, men fordi det åbner en masse nye spændende muligheder, som er anderledes end de gængse teorier.

Om det holder vand er på til mennesker der er bedre til biologi end mig, det vigtige er at kunne se nogen paralleller. Og da svampes oprindelse er noget af det mest spændende jeg umiddelbart kan tænke på, så opfordre det til at gøre sig tanker.

Cutting-edge videnskab snakker om at rummet er fuldt af liv – ikke som vi normalt forstiller os liv – men kæmpe områder der er fyldt op med mikroskopisk liv. Der er så mange data, der går i alle mulige retninger, at vi skal passe på med at udelukke noget som helst, bare fordi vi mener det ikke praktisk kan lade sig gøre.

Det er rart at se at der er så mange seje personligheder, (berømte & dekorerede) som står frem og taler om ”tabuemner” som drugs & alternative indgange til hvordan verden er skruet sammen.

Jeg mener ikke at det her på nogen måde kommer i nærheden af conspiracy teorier – det er videnskab. Conspiracy ville være hvis vi snakkede om at aliensne havde overtaget regeringen og var ude på at slå menneskeligheden ihjel.

Take care,

-patch

[ 29 2001: Besked ændret af: patch ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2001 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
>F.eks. kan nævnes at ham der gennemskuede DNA’s dobble-helix struktur fik den indsigt på LSD, og eksemplerne er talrige.
>Hvem var det der gennemskuede denne, og hvad fandt han præcist ud af?

Ja, jeg ved heller ikke hvor oplyste Crick og Watson var. Det var vist Kary Mullins der var på LSD da han fandt på polymerase chain reaction.


> Kan muligvis være sandt, men der har aldrig været den helt store psychedeliske kultur i Europa. Det har mere været "stive vikinger". Hvis det virkeligt var det der havde givet overgangen, havde det nok være ganske meget mere udbredt.

Hvem ved hvad nordens folk brugte af urter og ting? Måske skrev de bare ikke ned? I Indien har de røget hash og opium og alt muligt i årtusinder, og alligevel tror jeg stadig man diskuterer hvad "soma" og sådan noget egentlig var.


>1: Hvis en svampespore skulle ankomme på en meteorit, ville den ikke have en chance for at komme gennem atmosfæren levende. De dør ved få 100 grader og en sten i re entry, bliver varmet vel op til smeltepunktet.

Det er måske mere sandsynligt at mikrober kunne "komme ind" i en klippe, og overleve opvarmning, end at en svampespore kunne gøre det.

> Jeg kunne da også forestille mig at der i sidste ende er noget dybere ved psychedeliske stoffer(ellers føler jeg mig ret røvrendt), men derfor vil jeg stadigt forbeholde mig retten til at være kritisk overfor "conspiracy theories"...

Der er altså en hel masse conspiracies for at holde stoffer ulovlige, og for at holde de fattige, fattige, de rige, rige, etc.

[ 29 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2001 00:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Originalt postet af --+JENSUS+--:

>Hvorfor forekommer der stoffer i naturen der gør at man kommer på trip, er det en gave fra guderne, eller er det bare tilfældigt, hvis det er planternes forsvar, så forstår jeg det slet ikke, fx. psilocybin har jo en meget høj LD-50, og da "forgiftningen" kan være ret stimulerende så gir det jo ikke mening.

Måske bruger svampen psilocybin til noget. Måske er det et gammelt genetisk levn fra noget svampen ikke længere har brug for. Der er også svampe der producerer f.eks. serotonin. Det minder kemisk om psilocybin, men har ingen virking på psyken, i hvert fald peroralt.


> Og hvad er det der gør at vi tripper, er det det (for at bruge EGO og Nicho's talmetode) med at få 1234567890 til at blive til 90841756234 for at derefter (som regel) at falde på plads igen, at forsvinde så totalt langt væk for at derefter vende tilbage til verden med en utrolig dejlig tilfredstillese i kroppen, nærmest som en kort ferie til en anden dimension eller hvad?! Eller er det bare nysgerrighed, er det noget med kontakten med guderne eller måske ens inderste indre???

Jeg tror man kan have mange forskellige personlige årsager til at tage et trip. Om det så også altid har noget at gøre med det der rent faktisk sker på ens trip er jeg mindre sikker på.

Men den grundlæggende drivkraft tror jeg er at den psykedeliske oplevelse er mindre falsk end den normalt stive man er vandt til.

Jeg synes Arthur Kleps siger det bedre end jeg kan:
-----------------------------

Psychedelianism has already become the actual, living religion of the West. That most of its practitioners don't call it that only demonstrates its power. They don't need to.

The time is not far off when we will achieve victory over horseshit in these parts. We do not need force to do it because psychedelic experience and the religious philosophy which logically follows from it reduce and sometimes abolish the fear of death. Nothing that does this can be resisted for long.

[ 29 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2001 10:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af patch:
>Bandil
Cutting-edge videnskab snakker om at rummet er fuldt af liv – ikke som vi normalt forstiller os liv – men kæmpe områder der er fyldt op med mikroskopisk liv. Der er så mange data, der går i alle mulige retninger, at vi skal passe på med at udelukke noget som helst, bare fordi vi mener det ikke praktisk kan lade sig gøre.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jah, det kan du have ret i. Det kan godt være det ryge en smule off topic, men jeg kan ikke lade være:

Der er tendens til at mennesker generelt gør dig kloge på ET liv. Nu skal det ikke forstås sådan at folk ved hvordan de ser ud etc. Det er efterhånden bare blevet alment at tro at fremmed liv, hvis ikke humanoid udseende, så ihvertfald en eller anden organisk forbindelse, med samme sammensætning som os. DVS DNA - aminosyrer - proteiner etc, hvilket gør dem meget lig os. Hvem siger at liv behøver at være sådan? Kunne man ikke forestille sig feks silicium baseret liv? Silicium kan, på samme måde som carbon, danne lange kæder. Godt nok ikke så stabile som carbon forbindelser, men muligheden er der bestemt. Hvis man bare fører denne ide lidt videre, er det jo pludseligt svært at definere liv. Sådan liv vil jo næppe være "kompatibelt" med vores type mht psykoaktive sager... Selv hvis det var organisk liv, ville sansynligheden (formodenligt, jeg skal ikke gøre mig klog på noget jeg ikke ved noget om) for at de var kompatible i den forstand, være ret minimal. De var jo i sidste ende, så nødt til at følge samme evulotions mønster som os, for at få samme neurale struktur.

Håber ikke det var en alt for spooky teori!

MVH
Bandil


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2001 11:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Damn bandil, der er virkelig gang i din hjerne, hvornår begynder du at lave drugs selv ?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2001 11:53 
Meningen med trip - well, ser i, for at rumvæsnerne skal kunne komme og hente os og tage os med til det store disko up in space - well - så skal vi være mindst ligeså mystiske som dem, hvilket man kun kan blive ved at gufle nok dope - det er faktisk grunden til at vi tripper fordi deroppe på disko up in space findes der ingen stoffer fordi der eksisterer det mentale skjold som der er her på jorden ikke - dermed kan vi se den verden som diverse stoffer får os til at se, faktisk er de to verdener samlet i en deroppe det er derfor alle syntes det er så fedt, at der så er nogle andre mennesker, de der magtsyge typer der ikke kender denne sandhed prøver på at formindske vores muligheder for at opnå udødelighed er bare noget pis.....


Top
  
 
Indlæg: 04 sep 2001 00:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Bandil >
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> De var jo i sidste ende, så nødt til at følge samme evulotions mønster som os, for at få samme neurale struktur.
<HR></BLOCKQUOTE>
Da andet liv jo vil komme fra en anden klode end jorden vil der være vidt forskellige betingelser for hvordan livet udvikler sig der.

Om rum mænd bliver ristede af de samme stoffer som os kommer an på hvor vi stammer fra. Hvis livet er opstået har på jorden for mange milioner år siden ved en tilfældighed, vil der ikke være noget der ligner os noget som helst andet sted i rummet. Det kan jo også være at vi stammer fra rummet. Ikke at os mennesker stammer fra rummet men de mikro organismer alt liv stammer fra. hvis livet her på jorden er kommet fra rummet kunne man godt forestille sig at aliens ville blive ristede at de samme ting som os. Det gælder så kun de aliens der er opbygget på samme måde som os mennesker med DNA strenge som arveanlæg, og bruger de samme transmitter stoffer som os.
Jensus>
Vi har lige haft om emnet i Biologi på højniveau. Det der sker når man tripper er at stoffet hvad enten det er syre svampe, eller et andet bevidsthedsudvidende stof, sætter sig på de presynaptiske nerveceller oppe i hjernen. Det bevirker så at der bliver frigivet større mængder serotonin. Det gør at de elektirske signaler oppe i hovedet har lettere ved at pasere fra celle til celle. Og da ens tanker egentlig er de elektriske signaler betyder det at der kommer flere tanker rundt i hovedet på en. Det belaster ens psyke og realitets sans så meget at man ikke kan holde styr på hvad der er virkeligt og hvad der bare er tanker.

grunden til at jeg tager bevidshedsudvidende stoffer er at jeg syntes det er fedt at komme totalt langt væk fra hverdagen, samtidig med at der ikke er nogle tømmermænd =). Det er også fedt at prøve på at regne ud hvorfor man ser de ting man gør. Samtidig syntes jeg også man lærer sig selv bedre at kende, da man kan tænke over sit liv på en helt anden måde når man er ristet.
Venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2001 20:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Selvom svampe så brugte psilocybin til et eller andet er det da alligevel sært at det giver os en fed oplevelse, hvorfor slår det os ikke bare ihjel? Hvorfor får du halluer?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2001 17:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
jeg tripper for at få det fedt.
ha det sjovt mens man er ung.


lidt ander faver på hverdagen.


man bliver sq træt af at stå op gå på job gå hjem igen og sove hele ugen igennem intil det bliver weekeend hvor man så drikker til man falder om og så sidder man søndag helt smadret og prøver på at overskue hvor ens måndets løn forsvant hen i ens branderet


ahh har ikke mere tid sidder på biblotekket
hygge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2001 22:06 
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
jeg tripper for at få det fedt.
ha det sjovt mens man er ung.


lidt ander faver på hverdagen.

<HR></BLOCKQUOTE>

Manden har squ ret..

Jeg er helt enig med ham...

Man tripper for at have det skægt - alt andet man får ud af det er bare bonus


Top
  
 
Indlæg: 06 sep 2001 22:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
Jeg tripper for at finde nye dybder i mit liv, for at komme tætter på sandheden, for at blive et med den spirituelle-gud, for at opnå indsigt, for at blive bedre rustet til virkeligheden, for at udfordre mig selv, for at have det sjovt, for at undersøge verden, for at finde meningen med livet, for at blive bedre til at trippe, for at få mening med livet, for at opsøge spiritualitet, for at slippe for at mediterer.

Og af 1000 andre grunde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2001 11:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det tænkte jeg nok E(lven)R(aver)...synes i slet ikke at det lærer jer noget???


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team