Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2016 23:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Dosering: 26mg DMT

Lige lidt kort info.
Jeg ikke røget meget dmt, men jeg vil mene at jeg har okay erfaring med stoffet og er meget erfaring i diverse stoffer. Jeg har røget dmt i doser fra 10mg - 40mg, men har stortset ikke røget dmt uden at være påvirket af andre rusmidler inden. Har hovedsageligt røget det på ketamin men også mdma. Har især gode erfaringer med dmt + mdma, da det ligesom fjerner den smule angst der skulle være og gøre hele oplevelsen meget mere stimulerende og behagelig, selv i de højere doser også.

Jeg følte i går at jeg ville prøve kræfter med dmt igen, så jeg fordampede de 26mg og sugede al røgen ind, desværre blev det dmt'en lidt brændt til sidst og det gav røgen en meget fæl smag (normalt nyder jeg virkeligt smagen af dmt). Jeg når kun at holde den klamme røg inde i 2 sekunder inden jeg kan mærke at det her bliver en vild tur. Så jeg skynder mig at sætte mig til rette og starte musikken. 10 sekunder senere er jeg skudt afsted, jeg føler at min krop bliver flydende og at jeg nærmest dryppe. Mentalt flyver jeg rundt i en galakse af de smukkeste organiske mønstre, som mindede mig utroligt meget om blomster, der hurtigt bliver mere "boblende" visuals, hvilket nok var pga. af musikken. I løbet af et sekund føler jeg at der bliver zoomet flere 1000 lysår ind på en boble og jeg når lige at få et glimt af at det er mig selv der bliver zoomet ind på, inden "boblen/mig" popper. Det får mig til at åbne øjnene op, hvilket gjorde mig meget forvirret i min meget blæste tilstand. Jeg får kvalme pga. smagen af den brændte røg og kæmper med at få åbnet en flaske og skyldet smagen væk, mens jeg stadig sitre og halvryster. I min forvirrede tilstand rejser jeg mig op for at gå ud på toilettet, men i det jeg rejser mig, opdager jeg bodyloadet og dropper hurtigt idéen igen. I stedet tænder jeg en smøg, lukker øjnene og prøver at flyde med trippet igen inden det er helt slut.

Efter det her kan jeg konkludere, at dmt er langt mere intenst for mig, hvis jeg ikke er en smule påvirket(løsnet op) inden jeg ryger det. Mit næste forsøg bliver med noget andet musik og en lidt mindre dose, da jeg kan mærke jeg lige skal vende mig til dmt comeuppet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2016 09:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Ville det være en fordel at være på mdma første gang man prøver dmt?
Jeg vil vildt gerne prøve det en dag, men har også en kæmpe respekt og måske lidt frygt for det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2016 14:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
For mig hjalp det utroligt meget at være på mdma første gang.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2016 13:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Ok tak, det vil jeg tage med i overvejelserne.
Men om det bliver rygning, eller ayahuasca i Peru første gang ved jeg ikke.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team