Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 nov 2016 12:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Okay jeg har nogle stykker. I mange af mine historier der har jeg slet ikke behøvet at indtage noget.

Da jeg var 12-13 år der købte min far en gummibåd med 10 hk. Den lå jeg og drønede rundt i den hele sommeren. I starten der kendte jeg ikke motoren så godt. En dag efter skole så kom 4-5 skole kammerater med ned for at se båden. Jeg havde det med at give gas så båden kunne stejle. På et tidspunkt hvor mine kammerater står inde på broen og jeg sidder i båden, der kommer jeg til at give den gas i frigear. Jeg bliver forskrækket da den begynder at larme og vibrerer helt vildt. De andre råber "LAD VÆR MED AT SÆTTE DEN I GEAR". Jeg går i panik og kan ikke få den ned i omdrejninger. Jeg sætter den i gear, båden stejler, og den sejler op på broen hvor min kammerat står og han kæmper for at holde båden væk fra ham og broen. En halv time efter gentager jeg stuntet.

Da jeg var 14-15 år der var jeg vild med alt hvad der havde noget med ild og fyrværkeri at gøre. Jeg var så glad for fyrværkeri at det var det eneste jeg ønskede mig til jul, og jeg brugte alle mine penge på det. Om sommeren var der intet krudt, men der var ild.
Den lille by jeg kommer fra, havde en bålplads, der samlede byens unge sig. Nogle gange var der op til 100 børn og unge. Vi havde det med at købe benzin og fyre det på bålet. Det var sommerferie, og vi drak øl/technobajere dagligt, men ikke at vi var stive hver dag. Der skulle gang i bålet, og jeg havde ikke noget at fylde benzin op i på tanken. Jeg valgte så at købe en flaske husholdningssprit og en flaske rensebenzin da jeg ikke vidste hvad der var bedst. Der er kommet gang i bålet og jeg har mine nye hvide nylon Nike bukser på. Jeg beslutter mig at der skal mere gang i bålet. Jeg skruer lågene af flaskerne og begynder at hælde det på bålet imens jeg hoppe og danser rundt om bålet i sådan halvmanisk sindsstemning. Jeg har ikke overvejet at det blæser og når jeg så når halvvejs rundt, så har jeg modvind. Jeg får ramt mine bukser med nogle brandfarlige dråber og får antændt mine bukser som smelter sammen og ind i mine ben. Av av av, heldigvis var det kun nærmest alle mine venner der så det.

Inden for samme periode af mit liv der er jeg med min klasse på viking museum i Roskilde. Jeg husker det som at være utrolig koldt og kedeligt. Men til sidst på turen kommer der endeligt noget spændende. Der er nogle små sten i en stor kurv og nogle plader man kan ramme for enden af banen. Stenenes diameter er vel på størrelse med en tokrone eller en femmer, men jeg får øje på en kæmpe sten nede i kurven. Jeg kan lige nøjagtig holde om den. Der skal fart på den her sten, så jeg læner min hånd godt bagover, og får højst sandsynlig ikke kigget mig ordentlig for. I det samme jeg slipper stenen der ser jeg en skikkelse foran mig. En tysk mand rejser sig direkte op foran mig. Det er for sent, jeg har sluppet stenen. Den rammer tyskeren direkte i baghovedet hvor den slår hul i hans hovedet. Han råber op og skælder mig ud på tysk og jeg siger undskyld til ham. Min lærer går over og snakker med ham. De fleste fra min klasse så den uheldige hændelse.

I tysk der var jeg den mest hadede elev af min lærer. Jeg hadede tysk, og havde sværere og sværere ved at følge med og indtog rollen som klassens klovn og var stolt af at jeg var den der var blevet smidt ud på kortest tid, 17 sek. Jeg var god til computer, og jeg fandt ud af man kunne oversætte på nettet. Jeg tog mig selv rigtig seriøst sikkert pga. jeg blev mobbet (blandet etnicitet som kvalificerede mig til oplagt mobbeoffer). Det resulterede i at folk grinte af mig og jeg ikke vidste hvorfor. Vi skulle fremlægge et valgfri emne. Min makker og jeg havde valgt at fremlægge om tysklands seværdigheder. Vi har fået denne glimrende ide om finde en top 20 liste med seværdigheder på dansk, som vi havde oversat til tysk via nettet. Vi begyndte at remse op fra nr. 20, så nr 19 og så videre. De andre begyndte at flække af grin og jeg kan ikke huske hvilke nr vi var nået til, men læreren sendte os ned på vores pladser før vi fik lov til færdiggøre det.

13 år efter er jeg stadig den fra min folkeskoleklasse der er flest i historier om. Én bestemt fra min gamle klasse holder flittigt historierne i live.


Jeg har igennem tiden være rimelig aktiv på dating sider, specielt fordi jeg ikke havde været single det meste af mit liv . Jeg har vel været 23-24 år og en aften skrev jeg lidt med en pige. Min aften var fri, og pigen jeg skrev med så ret godt ud, hun havde krøller og havde blondt hår men der var et eller andet mystisk ved hende. Jeg så ikke nogen på dette tidspunk og jeg var liderlig. Det var fredag og hun havde været til kollegiefest og hun kedede sig efterfølgende. Jeg får hendes nr og ringer til hende. Hun spørger om jeg har lyst til at komme forbi og jeg kan høre at hun er tændt da hun begynder at snakke lidt frækt. Jeg kommer op i gear og nøjes med at drikke én øl, jeg får smidt lidt strøm på min tlf, da den er ved at løbe tør. Jeg får lov til at låne min roomie's bil. Det skal gå hurtigt så jeg har ikke nået at få særlig meget strøm på min telefon, men jeg havde tilgengæld taget min oplader med.

Jeg får slået adressen på kollegie ind på min telefons gps. Jeg får lige smidt på 150 kroner benzin på da tanken er ved at være tør og som tak for lån af bilen. Jeg er ret dårlig til at finde vej, og min stedsans er meget begrænset. Jeg ser at telefonen er helt nede i det røde felt og jeg er virkelig spændt på om jeg nå over til hende, inden den dør for strøm.
Jeg bliver stoppet af panserne og imens de tjekker mit kørekort er der anden bil der henvender sig til betjentene som holder bagi mig. Der er nogen der har forsøgt at overfalde de andre i den anden bil. Jeg har trip på, for telefonen er tættere på at gå ud i de minutter betjentene har stjålet fra mig. Betjentene afleverer mit kørekort og jeg får lov til at køre videre. Jeg når lige præcis at komme ud til adressen og ind på hendes værelse inden min telefon går ud.

Hun ser godt ud men er lidt blegere og medtaget end hvad jeg havde troet selvom hun er i starten af tyverne som mig. Stemningen er lidt mærkelig, jeg kender hende jo ikke og jeg er tæt på komplet ædru. Hun beder mig at sidde ned i hendes seng. Jeg sætter mig ned. Jeg har det som mellemting, en blanding af mit første og eneste besøg på et bordel og at være til lægen, jeg ved ikke om er uvisheden eller den tunge vulgære parfume der gør det. Hun sætter noget progressive trance på og skruer op på anlægget. Hun sætter sig op på mig og begynder at kysse mig, hendes mund er tør. Vi får taget tøjet af og jeg kan se hun bliver rigtig tændt. Jeg har svært ved at vurderer hvad hun har taget, jeg tror det er MDMA. Hun ligger sig ned og vrider sig i sengen, hendes ryg svajer og hun siger dyriske lyde. Vi begynder at have sex, og vi følges ikke ad. Hun begynder at bore sine negle ind i min ryg, og det er virkelig ubehageligt. Det tænder mig helt af. "Nej" er på dette tidspunkt i mit liv et ord jeg bruger for sjældent. Hun ter sig fuldstændig vildt og stønner helt overdrevet, der kommer lyde ud fra hendes mund jeg aldrig har hørt før, i hvert fald ikke i virkeligheden. Vi kommer begge to. Jeg spørger om at det er i orden at jeg låner hendes oplader og sætter opladeren i stikkontakten. Jeg bliver nødt til at have strøm på min tlf for ellers finder jeg aldrig hjem. Hun rejser sig og smutter på toilettet. Jeg ligger ned i hendes seng alene. Jeg undrer mig over hvad fanden jeg laver her. Hun ligger sig ned og kigger begejstret på mig. Jeg deler ikke samme begejstring hun fejler et eller andet. Hun er sød, men det er på den der crazy måde, der er et eller andet der ulmer under overfladen, og jeg kan mærke at hun er en kvinde med temperament. "Nååårrh, det var én ud af fem gange" siger hun og kigger lystigt på mig. Jeg kigger på hende undrende og spørgende og siger "Én ud af fem gange?". "Ja vi har aftalt at vi skulle have sex fem gange". "Det har vi slet ikke talt om". "Orh det må være noget jeg har drømt så" svarer hun. Jeg må lave mig en plan, hvad fanden skal jeg gøre tænker jeg. Jeg går ud på hendes toilet og låner lidt tid. På vej tilbage går jeg forbi min telefon som ligger i opladeren. Kontakten har jeg glemt at tænde så telefonen er slet ladet op! "Fuck!!" tænker jeg. Jeg bliver nødt til at ligge lidt med hende og trække tiden lidt ud. Det er ulideligt, jeg kan ikke være der mere. Hun skræmmer mig for vid og sans. Hun må fejle et eller andet. Efter lidt tid går det op for mig, jeg må finde på en undskyldning, det skal være nu. Aha, jeg sætter min telefon til at spille en ringetone, og lader som om at der er nogen der ringer. "Ja hello, hej hvad så?... Oh er det rigtigt, jamen jeg skal nok komme". "Jeg blir desværre nødt til at smutte her om lidt, min kammerat skal bruge min hjælp, det er vigtigt" fortæller jeg hende. Hun kigger skuffende på mig. Jeg begynder at tage mit tøj på, jeg tror at jeg ikke har tænkt på at jeg skulle gasse lidt ned, jeg skynder mig, og hun kigger mistroisk på mig "Hvorfor har du så travlt?" og jeg får fremstammet "Øøhh har jeg travlt, nååe nej det er ikke fordi jeg har så travlt". Jeg får pakket mine ting sammen. Jeg fornemmer at hendes energi er rigtig mørk og hendes toneleje er skiftet. Det føltes som at hun kunne slå mig ihjel jeg føler mig utryg, hvilket på en eller anden måde er helt latterligt når jeg er en ung mand der kan dødløfte 200kg. Vi nærmer os hoveddøren til kollegiet, endelig frisk luft, jeg på vej væk. "Heey! du har lige fået sex giver du så ikke et knus?" kommer der bagfra min ryg. Jeg vender mig om og tager et par skridt "Eehhm jo selvfølgelig" siger jeg og giver hende et knus.


Efterfølgende har jeg nogle voldsomme rivemærker på ryggen, som rivemærker som i aldrig før. Nogle uger senere i byen. Så er der er en pige der forsøger at få min opmærksomhed. På dansegulvet går hun lige foran mig så jeg ikke kan undgå at se hende. Ååååh nej det er hende tænker jeg! Hun kigger på mig et bearbejdende psykotisk blik imens hun danser underligt og dette gentager hun nogle gange på aftenen.

Edit: Beklager jeg troede egentlig at tråden var i "Fuck hvor er jeg blæst" og så hvis den er alt for OT så må en moderator slette den.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 14 nov 2016 14:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
MrPlanter skrev:
Jeg har igennem tiden være rimelig aktiv på dating sider, specielt fordi jeg ikke havde været single det meste af mit liv . Jeg har vel været 23-24 år og en aften skrev jeg lidt med en pige. Min aften var fri, og pigen jeg skrev med så ret godt ud, hun havde krøller og havde blondt hår men der var et eller andet mystisk ved hende. Jeg så ikke nogen på dette tidspunk og jeg var liderlig. Det var fredag og hun havde været til kollegiefest og hun kedede sig efterfølgende. Jeg får hendes nr og ringer til hende. Hun spørger om jeg har lyst til at komme forbi og jeg kan høre at hun er tændt da hun begynder at snakke lidt frækt. Jeg kommer op i gear og nøjes med at drikke én øl, jeg får smidt lidt strøm på min tlf, da den er ved at løbe tør. Jeg får lov til at låne min roomie's bil. Det skal gå hurtigt så jeg har ikke nået at få særlig meget strøm på min telefon, men jeg havde tilgengæld taget min oplader med.

Jeg får slået adressen på kollegie ind på min telefons gps. Jeg får lige smidt på 150 kroner benzin på da tanken er ved at være tør og som tak for lån af bilen. Jeg er ret dårlig til at finde vej, og min stedsans er meget begrænset. Jeg ser at telefonen er helt nede i det røde felt og jeg er virkelig spændt på om jeg nå over til hende, inden den dør for strøm.
Jeg bliver stoppet af panserne og imens de tjekker mit kørekort er der anden bil der henvender sig til betjentene som holder bagi mig. Der er nogen der har forsøgt at overfalde de andre i den anden bil. Jeg har trip på, for telefonen er tættere på at gå ud i de minutter betjentene har stjålet fra mig. Betjentene afleverer mit kørekort og jeg får lov til at køre videre. Jeg når lige præcis at komme ud til adressen og ind på hendes værelse inden min telefon går ud.

Hun ser godt ud men er lidt blegere og medtaget end hvad jeg havde troet selvom hun er i starten af tyverne som mig. Stemningen er lidt mærkelig, jeg kender hende jo ikke og jeg er tæt på komplet ædru. Hun beder mig at sidde ned i hendes seng. Jeg sætter mig ned. Jeg har det som mellemting, en blanding af mit første og eneste besøg på et bordel og at være til lægen, jeg ved ikke om er uvisheden eller den tunge vulgære parfume der gør det. Hun sætter noget progressive trance på og skruer op på anlægget. Hun sætter sig op på mig og begynder at kysse mig, hendes mund er tør. Vi får taget tøjet af og jeg kan se hun bliver rigtig tændt. Jeg har svært ved at vurderer hvad hun har taget, jeg tror det er MDMA. Hun ligger sig ned og vrider sig i sengen, hendes ryg svajer og hun siger dyriske lyde. Vi begynder at have sex, og vi følges ikke ad. Hun begynder at bore sine negle ind i min ryg, og det er virkelig ubehageligt. Det tænder mig helt af. "Nej" er på dette tidspunkt i mit liv et ord jeg bruger for sjældent. Hun ter sig fuldstændig vildt og stønner helt overdrevet, der kommer lyde ud fra hendes mund jeg aldrig har hørt før, i hvert fald ikke i virkeligheden. Vi kommer begge to. Jeg spørger om at det er i orden at jeg låner hendes oplader og sætter opladeren i stikkontakten. Jeg bliver nødt til at have strøm på min tlf for ellers finder jeg aldrig hjem. Hun rejser sig og smutter på toilettet. Jeg ligger ned i hendes seng alene. Jeg undrer mig over hvad fanden jeg laver her. Hun ligger sig ned og kigger begejstret på mig. Jeg deler ikke samme begejstring hun fejler et eller andet. Hun er sød, men det er på den der crazy måde, der er et eller andet der ulmer under overfladen, og jeg kan mærke at hun er en kvinde med temperament. "Nååårrh, det var én ud af fem gange" siger hun og kigger lystigt på mig. Jeg kigger på hende undrende og spørgende og siger "Én ud af fem gange?". "Ja vi har aftalt at vi skulle have sex fem gange". "Det har vi slet ikke talt om". "Orh det må være noget jeg har drømt så" svarer hun. Jeg må lave mig en plan, hvad fanden skal jeg gøre tænker jeg. Jeg går ud på hendes toilet og låner lidt tid. På vej tilbage går jeg forbi min telefon som ligger i opladeren. Kontakten har jeg glemt at tænde så telefonen er slet ladet op! "Fuck!!" tænker jeg. Jeg bliver nødt til at ligge lidt med hende og trække tiden lidt ud. Det er ulideligt, jeg kan ikke være der mere. Hun skræmmer mig for vid og sans. Hun må fejle et eller andet. Efter lidt tid går det op for mig, jeg må finde på en undskyldning, det skal være nu. Aha, jeg sætter min telefon til at spille en ringetone, og lader som om at der er nogen der ringer. "Ja hello, hej hvad så?... Oh er det rigtigt, jamen jeg skal nok komme". "Jeg blir desværre nødt til at smutte her om lidt, min kammerat skal bruge min hjælp, det er vigtigt" fortæller jeg hende. Hun kigger skuffende på mig. Jeg begynder at tage mit tøj på, jeg tror at jeg ikke har tænkt på at jeg skulle gasse lidt ned, jeg skynder mig, og hun kigger mistroisk på mig "Hvorfor har du så travlt?" og jeg får fremstammet "Øøhh har jeg travlt, nååe nej det er ikke fordi jeg har så travlt". Jeg får pakket mine ting sammen. Jeg fornemmer at hendes energi er rigtig mørk og hendes toneleje er skiftet. Det føltes som at hun kunne slå mig ihjel jeg føler mig utryg, hvilket på en eller anden måde er helt latterligt når jeg er en ung mand der kan dødløfte 200kg. Vi nærmer os hoveddøren til kollegiet, endelig frisk luft, jeg på vej væk. "Heey! du har lige fået sex giver du så ikke et knus?" kommer der bagfra min ryg. Jeg vender mig om og tager et par skridt "Eehhm jo selvfølgelig" siger jeg og giver hende et knus.


Efterfølgende har jeg nogle voldsomme rivemærker på ryggen, som rivemærker som i aldrig før. Nogle uger senere i byen. Så er der er en pige der forsøger at få min opmærksomhed. På dansegulvet går hun lige foran mig så jeg ikke kan undgå at se hende. Ååååh nej det er hende tænker jeg! Hun kigger på mig et bearbejdende psykotisk blik imens hun danser underligt og dette gentager hun nogle gange på aftenen.



Hahaha, fuck hun lyder vild og nice!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 nov 2016 00:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2016 23:21
Indlæg: 19
Nu har jeg været on/off lurker i et par år herinde, men det er sgu grinern at læse hvad folk har lavet af fuck ups, så bliver sgu nød til at oprette en bruger og fortælle min egen.

Det startede med jeg skulle til Val Thorens på skiferie med Gymnasiet sammen med alle vennerne, vi skulle afsted ca kl 16:00 om fredagen så mig og 2 kammerater (Jesper og Martin) havde pjækket for skole fordi vi skulle på øen og hente noget lækkert skunk på staden til turen. Da vi kommer ind til staden er der bare politi OVERALT omkring staden med hund osv. Vi tænkte at nu er vi kørt hele vejen herind, så vi gør det da bare alligevel så Martin løb ind på øen og hentet ca 25-30g skunk som virkelig 'stank' meget. Vi vælger så at tage en omvej for at undgå politiet, men når at kører 300m før vi er fanget og bare venter på at blive tjekket, mirakuløst nok sender de os videre ud af razziaen, perfekt. Vi skulle da også lige havde noget coke blev vi enige om på motorvejen og satte gps'en til Istergade (vi vidste ikke bedre haha). Vi får så endelig skaffet 2g efter at meget besvær.
Nu sætter vi så endelig kurs mod Frankrig, og så får vi den gode ide vi skal da lige havde en ordentlig jay klar til færgen, så jeg hiver straks skunken og det hele op ad tasken. Jeg tror der går 2 minutter før jeg kan høre min vens lillesøster nærmest skrige "eeeeeeeej der lugter af hash", allerede der ved hele bussen hvem de ansvarlige er... Jeg pakket det straks ned igen, og prøvet at lavet den færdig 10 min efter, og det blev igen råbt er der stank af "hash"...
Jeg falder så i søvn senere, og bliver vækket af min Jesper nærmest desperat der siger jeg skal vågne, vi holder ved grænsen i Schweiz og vores guide siger i højtalerne, at der kommer en hund ind og tjekker bussen. Vi kigget bare alle 3 på hinanden og tænkte nu er vi fucked og RIP skiferie, jeg havde selvfølgelig colaen på mig. Vi holder der en halv time imens de tjekker vores bagage ud med hunden, mit hjerte banker løs fordi jeg aner virkelig ikke hvad der kommer til at ske lige om lidt, de ender så med de aldrig tjekket passagerne og har aldrig følt mig så lettet før da vi kørte over grænsen.
Så havde vi ellers en fed uge, men så sidste aften i byen før vi skulle hjem om morgen var jeg tæt på at blive bustet igen, jeg er sammen med en pige som var med fra gymnasiet og jeg er hammer stiv/blæst, hun skal på toilettet og mens jeg står og venter, ser jeg Jesper og tænker vi lige skal tage en streg på toilettet sammen, toiletterne er der selvfølgelig ingen lås på, så Jesper sad og holdt døren mens jeg linede op. Når jeg er igang med at tage mit, er der bare en der smadre ind på døren, og prøver at komme ind. Jesper råber "I'm shitting, I'm shitting!" og lige det jeg når og tage min, så kommer der en sort dørvagt ind som er 2m høj og 2m bred som tager os direkte på fersk gerning.
Jesper er overbevist af en eller anden grund, at vi lige har taget det sidste så han siger hurtigt til vagten at kan bare kan tjekke os fordi vi har ikke mere. Jeg tænker bare fuck du er en spasser Jesper, men kan ikke gøre så meget. Så tager han os begge 2 i kraven, en i hver arm og hiver os gennem midt igennem dansegulvet (virkelig pinligt). De begynder så at visitere os, og dørvagten spørg "When are you going home?", så siger vi at skal afsted imorgen tidlig, så svare han mens han nærmest griner "you're not going home tommorow". Så hiver dørvagten min pung op og tænker nu er det slut, og til min store forventning ligger det der ikke. Jeg tænker at jeg har måske tabt det et sted da han slæbte os hen ad danse gulvet, han tjekker mig så videre og lige pludselig ser jeg at det ligger nede i den lille lomme man har på jeans ved forlommen, og tænker bare oh fuck nu finder han det.... Så kører han sin fede finger nede i den lomme og mærke ikke den lille pose.. Efter 10 minutter hvor de stadig ikke finder noget, losser de os bare ud på isen og siger vi skal skride. Det gjorde jeg så prompte og så gik vi ud og tog det sidste før vi tog hjem :D

Undskyld den dårlige formulering, men jeg ikke så god til at skrive lange tekster - men det er intet bullshit, jeg var bare lige nød til at dele den her :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 12 feb 2018 23:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2017 23:17
Indlæg: 27
.


Senest rettet af von Nordatlanten 31 jul 2020 00:19, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 feb 2018 09:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
von Nordatlanten skrev:
Der er mange vilde beretninger herinde! :O

Følgende historie fandt sted for ca. 9 år siden.

Jeg drak (whisky og øl) sammen med nogle venner (privat), da en af mine daværende venner foreslog, at vi burde tage over til hans mor, som dengang "festede" meget.
Vi ankommer, og der bliver virkelig drukket igennem. Min daværende ven går under efter nogle timers intensiv druk. Nogle tager løbende hjem, andre vil videre i byen.

Moren havde flirtet lidt med mig, efter sønnen var faldet i søvn.
Vi sidder til sidst alene inde i stuen, og vi ender med at have sex derinde.

I en rus af alkohol og liderlighed var årvågenheden gået i midlertidig dvale.
Jeg kunne fornemme, da hun red mig i sofaen, at et eller andet var galt...

... En meter til halvanden fra os står hendes yngste (og hjemmeboende) søn (min vens lillebror), idet jeg ser ham bliver jeg så chokeret, at jeg skubber hende (moren) væk.
Eftersom hendes balance var meget svækket grundet føromtalte udskejelser, ligger hun nu nøgen på gulvet lige foran ham, og prøver ihærdigt at finde balancen samt få tøj på, imens jeg med stiv pik vælter rundt efter mit tøj. Han er delvist forstenet og efterfølgende febrilsk...
Jeg kommer i tøj, og tager hurtigt afsted.

Min gamle ven får selvfølgelig historien videreformidlet. Han bliver (selvfølgelig?) meget foraget, arrig og frustreret.
Vi er stødt på hinanden få gange siden (alle årene taget i betragtning) offentligt. Dog har vi absolut ingen kontakt til hinanden.

:shock:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 feb 2018 11:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
frisk mor :shock:
hahaha

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 feb 2018 13:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Vi er stødt på hinanden få gange siden (alle årene taget i betragtning) offentligt. Dog har vi absolut ingen kontakt til hinanden.


:0?!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 14 feb 2018 12:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^Mmmmh Stiflers mom :)

Da jeg var en ung og dummere knægt, fik mig og min ven huset for os selv i en hel weekend! da forældrene skulle ha en soloferie.. vi var max klar til at være selv i hytten såå vi ventede lige nøjagtigt en time før vi satte os til at nyde de frie rammer.. først var det en joint, så en jordhugga i baghaven.. senere fik vi osse en skarp eller to fra fars barskab, og hold da op hvor vi nød det.. bare at sidde og sumpe sammen.. det var her omkring det slog mig at jeg jo havde 5 rohypnoler fra sidste weekend i min stashboks. finder dem frem og min makker ser glad på mig- nu skulle vi hygge så vi tog en hver, og i vores iver delte vi osse resten.. det blev nærmest cozy med det samme, det passede jo perfekt til vores dag og opkørte stemning.. vi chillede og gjorde ting man bør gøre som blæst knægt.. vi fyrede den skam godt af med alkohol og musik. så naboen spurgte om vi godt måtte det, jeg fyldte ham med venlige løgne og han smuttede igen.. det var nu aften og vi skulle da grille noget kød.. mere hash og en kold øl til, mere mere mere og til sidst gik vi kolde i stuen..
Næste dag havde jeg ondt i skallen og maling på det ene ben? og et sår på hånden..
-pyt hovedpinen tog rohypnol nok, men der var ikk flere? vi hentede 20stk og lørdagen fløj afsted på hash og piller, jeg kan kun huske små glimt.. bla 20stk mere blev hentet i en taxa.. min makker tog hjem og vi skulle snakkes ved næste dag og rydde op .. men vi sov begge hele søndagen væk.. -jeg vågnede op i stuen mandagmorgen tidligt, og huset lignede i dagslys en kampplads med skrald, dåser halve joints og brandmærker i gulv og på møbler mm.. i samme øjeblik som jeg vågnede kom de gamle kørende ind i indkørslen!.. fuck en 3rde grads skideballe jeg fik, imens jeg sad der blå om munden med rest-rusen af den komadose i kroppen og prøvede at fatte hvor søndagen var blevet af.. :)
undskyld . ,

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 16 jun 2020 23:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2017 23:17
Indlæg: 27
.


Senest rettet af von Nordatlanten 31 jul 2020 00:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2020 06:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:D velskrevet jeg fik mig lige dagens første griner


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 18 jun 2020 09:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 16 nov 2020 14:42, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 16 nov 2020 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Nytår 2018.

Jeg åd 1,5 g svampe og trippede lidt om formiddagen, så begyndte vi ellers bare at hælde vodka ned på vores comedown af svampene. Da vi så er okay stive, så liner vi op inden alle gæsterne kommer, så mig og min bedste ven er fucked på sne og vodka, så vi gør det jo til en scorekonkurrence og jeg inviterer bare alverdens damer over som jeg havde kontakt med, jeg bliver mere og mere stiv og fucked på Coke, at jeg til sidst ender med at invitere min grimme eks over, og jeg så gennemknepper hende på værelset, i køkkenet og på toilettet. Havde heldigvis ik narkopik, men var fucked nok til at jeg bare kunne blive ved og ved, skulle selvfølgelig lige ud og have en streg en gang imellem, men til sidst så begyndte jeg at få det fysisk dårligt pga for meget vodka og sne, at jeg brækker mig udover hende imens vi er i missionær stilling, jeg syntes jo åbenbart det var vældig morsomt, så jeg fortalte da bare gæsterne at det var fordi hun var så grim.. selvom jeg ikke kan huske det hele 100%, så tror jeg nu bare det var fordi jeg havde drukket Way too much og suget Way too much

I får lige en til med helt gratis.
2019 marts.
Jeg tjente rigtig mange penge lige på det tidspunkt, så i en hel uge, hvor vennerne og jeg sugede Emma, Coke, røg hash og skunk og tog lsd, så skulle det lige afsluttes med en kæmpe pose svampe. Jeg købte vist nok 15 gram tørret svampe. Så der var nok til 5 mennesker eller sådan, men jeg vælger så (fordi jeg var dum, ung og modig) at æde 12 gram alene. Først 6 g, så efter en halv time røg de andre 6 g ned, jeg var ude i byen på det tidspunkt, og da det hele rammer mig, så føles det som om jeg var på en anden planet, men direkte som om at planeten bare efterlignede jorden i design, da jeg så står foran min lejlighed, begynder væggene at smelte sammen, så døren ikke var der nærmest, så jeg tænkte bare hvordan fuck skal jeg gå igennem væggen. Jeg leder efter mine nøgler som er i bukselommen, og det var det eneste der var i den lomme, men fordi jeg ikke kunne se ned i min lomme føltes det bare som om at jeg skulle finde en nål i en høstak, der gik lang tid hvor jeg stod der og var helt forvirret, men da jeg så kom hjem, så smed jeg dynen over mig (hvilket føles som om at dynen fysisk holdte mig fast, så blev ordentlig klaustrofobisk, men bed det i mig, for vidste jeg bare trippede) og så begyndte jeg ellers bare at se decideret sortehuller i væggene, samt alle farver. Og så inden jeg faldt helt i søvn, så så jeg Stewie fra family guy, den lille baby med et amerikansk fodbold hovede bare stirre på mig, han var heldigvis 2dimensionel og var på væggen, så det var ikke så uhyggeligt, men bare fucking intens trip.

Der er sikkert ingen der læser dette, men fuck det er godt at få det ud, der er ikke mange som ved det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 16 nov 2020 07:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Stakkels x hun kommer kun fordi hun stadig har følelser for dig :(
Nogle gange er vi sku ret så onde når vi er fucked up, men det handler også om kulturen vi lever i, hvor alt skal vurderes på udseende og det er pineligt med en grim x.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 19 nov 2020 03:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Fso skrev:
Stakkels x hun kommer kun fordi hun stadig har følelser for dig :(
Nogle gange er vi sku ret så onde når vi er fucked up, men det handler også om kulturen vi lever i, hvor alt skal vurderes på udseende og det er pineligt med en grim x.



Hvis det var til min historie, angående nytårsfesten der, så ja! Mega synd for hende, jeg havde også dårlig smag i munden dagene efter over at have sagt det. Især fordi hun var sgu sød nok, selvom hun ikke var den kønneste. :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 dec 2020 15:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
For 10-12 år siden holdt jeg nytår hos min søster og svoger. Min søster og jeg havde bagt hashkage, og jeg havde forberedt et lille LSA trip. Vores mor, stedfar, onkel og tante kiggede forbi inden maden, for at sige godt nytår og jeg troede jeg havde timet mit indtag af morning glory frø, så effekten af LSA først indtrådte når de ældrefamiliemedlemmer var taget videre. Desværre havde jeg fejlkalkuleret, så jeg begyndte så småt at trippe, mens vi havde besøg af mor, stedfar, onkel og tante. Jeg formåede dog at skjule min tiltagende psykedeliske tilstand, men pludselig så jeg min (lidt konservative, men kageglade) stedfar, række ud efter fadet med hashkage.... Hvorfor fanden vi havde stillet den på bordet, inden de gamle var taget hjem, ved jeg virkelig ikke. Jeg nåede ikke, at sige noget, før han havde guffet et stykke kage, og det eneste jeg kunne fremstamme i min nu fremskredne psykedeliske tilstand var: "Øhh, den kage skal du ikke spise, det er voksenkage!" Min stedfar fattede ikke noget, og var allerede i gang med næste stykke kage, da min mor hviskede: "Du skal ikke spise den kage, han har puttet noget i !" Min stedfar syntes tydeligvis IKKE det var sjovt, men jeg så min tante sidde og småfnise over fejltagelsen. Vi har aldrig talt om det siden......


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 dec 2020 19:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Voksenkage! Tak for dagens grin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 dec 2020 20:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Fuck ups? Jeg er et fuck up. Jeg har indenfor 1 år mistet min kæreste, min bedste ven, mit job, mit kørekort, min lejlighed, ufatteligt mange penge og tillid fra mine venner og familie. Det føles som om jeg har ødelagt mit liv pga mit heroin misbrug. Det er frygteligt hårdt og ensomt at være narkoman, mit liv føles totalt håbløst. Jeg er dødtræt af narko, kriminalitet, økonomiske problemer og problemer med politiet. Kort sagt hader jeg mit liv.

Jo mere lort der rammer mig, jo sværere er det at komme ud af mit misbrug. Føler ikke jeg har en skid at komme tilbage til, har mistet så meget mand... Jeg savner min eks så forfærdeligt meget, jeg kunne virkelig godt bruge et kærligt kram fra hende:( men på den anden side er jeg glad for at jeg er ude af hendes liv, så hun kan komme videre og få et sundt og lykkeligt liv, uden at hun skulle opleve hvordan mit liv falder totalt fra hinanden - det var ærligt for det bedste at hun forlod mig.


Så ja....Jeg er et kæmpe fuck up... Pas på derude hvis I skal eksperimentere med opioider, det kan hurtigt ende med at ødelægge alt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 dec 2020 20:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Døgnbehandling er værd og give et skud <3
Ingen har fortjent det liv du beskriver!
Sender noget varme og tanker din vej, jeg har selv siddet i saksen og har nu et godt liv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 09 dec 2020 02:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Fso skrev:
Voksenkage! Tak for dagens grin.


Min søster og jeg griner stadig af det. Jeg spurgte senere min mor, om ikke min stedfar havde været påvirket af kagen, men det påstod han, at han ikke var. Jeg spiste selv et enkelt stykke af kagen nogle dage senere (i ikke LSA-påvirket tilstand) og var pænt ramt, så det tænker jeg også han var... Han arbejdede dengang i kriminalforsorgen, og havde nogle lidt uinformerede og konservative holdninger til illegale stoffer, så hele affæren har nok været lidt problematisk i hans optik.....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 09 dec 2020 10:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ja det gør det så ikke mindre morsomt :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team