Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jul 2001 22:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
Jeg har pt. et mål jeg arbejder henimod når jeg tripper på svampe alene. (Når man er med andre, er det nogen andre sociale ting der sker...)

Når jeg tager store doser (evt sammen med MDMA - som booster) når jeg et punkt, hvor jeg lidt efter lidt giver slip på min krop og hjerne. Jeg har en følelse af at jeg skridt for skridt forsvinder ud af min fysiske krop. Jeg husker mig selv tænke ”Shit – Hvordan skal jeg nogen sinde pakke denneher tilstand ned i den krop igen” – Det er en for grineren oplevelse.

Men – lidt efter lidt har jeg arbejdet mig tættere og tættere på at give helt slip på kroppen – Den sidste overvinding er at give slip på min puls....

Jeg er self. klar over at kroppen nok skal holde skansen til jeg er mentalt tilbage – Men oplever aligevel at mangle nosser til at tage skridet fuldt ud – og kaste mig ind i den anden virklighed. Jeg har brugt mine sidste trips på at komme tættere og tættere på – Og håber snart at jeg kan give slip – For jeg glæder mig til at se / opleve den anden side.

Hvis jeg tripper rigtigt hårdt – Så er den gode gamle ”carrier-wave” der også – en high-pitch tinitus – der trækker mig i dens retning – og det er ud af kroppen.

Hvor er i henne? Er den overgang jeg snakker om baremad for jer, eller aner i ikke hvad jeg taler om?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2001 23:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 sep 2000 01:01
Indlæg: 1339
know what you mean man og har det til tider også derhenad. men nyd nu bare det du kan få og forvent ikke for meget af tripsene. i sidste ende skal du nok få hvad du fortjener [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

fed ide med det her forum iøvrigt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2001 01:36 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Kender det, kender det, kender det... de eneste gange jeg har været næsten ovre på den anden side, har været ved ubevidst høje doser syre eller svampe... men jeg ku' godt tænke mig at ta' skridtet fuldt ud.

Jeg tror løsningen vil være at træne godt igennem i nogle måneder, uden for mange stoffer, så man føler sig fysisk sikker og ved godt helbred... jeg starter til efteråret! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2001 18:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
Det er rart at høre at man ikke er alene... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Efter at have brugt en del tid begravet i Terrence McKenna og hans trosfælder, så glæder jeg mig gevaldigt til at ”Speak with the moushroom”......

Tror der er spændende på den anden side – Har været med på nogle amerikanske boards for nogle år tilbage – der var de _hardcore_ – Det var stilen med at mødes bag Venus inden de rejste til Sirius sammen – for efter et par dage at diskuttere turen på boardet...

Drug-induced Astral Travel Rules!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2001 17:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2000 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: København
LOL det lyder sygt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2001 20:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
been there done that =). Jeg har også altid ønsket at komme helt over på den anden side, og det skete for mig 100% her for et par måneder siden. Jeg gumlede 4½g-5g amazon af hidtil uset høj kval. Det var som om alt forsvant. Også mig selv der var helt tomt absolut ingenting, Så var det som om jeg var hele universet på en gang. Det var ret spacy, når man nu er vant til at være et menneske. Jeg fik en ide om jeg var guden i hele universet. Så begyndte jeg at lave hele verdenen igen i mit hovedet. Jeg havde 100%kontrol med alt, jeg kunne lave tidsrejser som jeg havde lyst til, desuden kunne min bevidsthed springe fra krop til krop, eller bare flyve rundt som jeg havde lyst til. Det var for overdrevet fedt, jeg fløj nogle år tilbage i tiden, og prøvede at være min lillesøster lidt, Samtidig blev jeg i nutiden og var 2 af mine venner samtidig=). Så rejste jeg frem i tiden for at se hvordan mon mit liv blev, der så jeg mig selv med kone og børn, ret tripped. Så brugte jeg lidt tid til at tænke over hvordan verden er bygget sammen ned til mindste elektron. Tanken om at hele universet var et støvkorn i et kæmpe univers opstod, og straks var det eneste jeg så noget der minder om det sidste minut af MIB hvor kameraet zoomer ud på uendelig. Jeg fant ud af at svampe fungerer som et slags forstørrelses glas på ens tanker, så man kan se dem tydeligere og lettere. Bortset fra at man som regel kun kan se en lille del af en ting med et forstørelses glas, med svampe kan man stadig se det hele bare meget tydeligere.
Det er kun en meget lille del af mit trip jeg har beskrevet her, jeg lavede en hel del flere tids rejser osv.
Venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2001 22:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
.....har planer om ting & sager i næste uge...

man glæder sig en del.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Det lyder for godt - og meget i line med hvad jeg har hørt rundt omkring...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2001 23:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Men det kræver stadig at du ikke bliver bange for den intense rejse...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2001 23:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: oven
Klart....

det er altid en forudsætning for at gøre den slags ting...

Jeg føler mig rigtigt godt tilpas i the mushroom world - har dog som sagt endnu ikke taget det sidste/næste skridt..

Men - det er ligesom det de sidste mange års intense forberedelser har bygget op til... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 30 Juli 2001: Besked ændret af: patch ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2001 22:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 mar 2001 01:01
Indlæg: 117
Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Det lyder vildt, har faktisk aldrig prøvet at trippe alene, det kunne være at man skulle prøve.
Tænkte lige på om det ikke var sådan lidt farligt, jeg mener tror i ikke man ville få lige få lidt nøjeren på bagefter??
Og tænk hvis man slet ikke havde lyst til at komme tilbage så at man på en eller anden måde fik evighedstrip, så man bare sad og savlede i en kørestol.

Nej det var nok bare lige min vilde fantasi der løb af med mig der, men kan det lade sig at gøre at man virkelig brænder efter at blive der, så man fik en slags evighedstrip, har vist nok får hørt om nogle der brændte så inderligt efetr noget, så kroppen selv troede på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2001 23:52 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det lyder fucked up, rusen forsvinder jo før eller siden, medmindre den trigger en psykose du i forvejen har haft liggende og ulme i baghovedet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2001 00:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Fråder: Fed forklaring den med forstørrelsesglasset! Jeg oplever det også sådan.

Når jeg tripper hårdt (ofte) så oplever jeg tit at jeg træder ind i "den anden verden", men jeg vågner altid efter omkring 30 sekunder. Jeg har ført en samtale med 2 gode venner i over 2 timer under et massivt svampe/coke trip, hvor jeg hver ½ minut vågnede op og var overrasket over jeg i virkeligheden var alene!
Jeg havde fornemmelsen af at jeg var inde i mine venner - uden at jeg i virkeligheden styrede samtalen!
Jeg vil ikke komme ind på hvad vi snakkede om, men jeg kunne huske det bagefter og den havde for mig en positiv effekt.

Jeg tror at alle psykonauter på et eller andet tidspunkt, bliver bevidste om at der er noget på den anden side - uden rigtigt at kunne definere det. Jeg tror dog at det er vigtigt at man hele tiden forsøger at definere "den anden side" for sig selv, så man er forberedt på hvad det er man træder ind i.
Hvis man ikke analysere alle sine trips efterfølgende og prøver at forstå hvordan den "den anden side - måske underbevidstheden" fungerer- så tror jeg at man kan få nogle grimmme oplevelser med i baggagen...
Jeg er ikke selv parat til at tage det fulde skridt, men det kommer vel nok en dag.

(RygerSmiley)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team