Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 20:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Changa joint
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havelåge.

Jeg har ca. 210 mg changa, bestående af 15% DMT, kongelys, passionsblomst og yage/b.caapi, som jeg overvejer at ryge i en joint. Som substrat tænker jeg at bruge en nær impotent befrugtet pot, som jeg af en kammerat i sin tid fik. Jeg er dog i tvivl om hvorvidt det ville være meningsfuldt at ryge så lav en dose, da vi er minimum to der skal ryge. Jeg har omkring 100 mg freebase DMT tilbage, som jeg overvejer at krydre den med.

Så min tvivl går på om den nuværende blanding er tilstrækkelig?

Blandingen indeholder derfor på nuværende tidspunkt i omegnen af 30 mg DMT, hvor den ved tilsætningen af 20 mg vil nå 21%.
Som jeg har kunnet læse mig til har været tilstrækkeligt. Men da har mængden været større.
Jeg overvejer derfor at tilsætte 100 de mg hvoraf den vil ramme 42%
Da 130/310*100 ≈ 42%

Til fremtidens psykonautaspiranter
Eftersom der ingen svar kom på tråden, opdaterer jeg indlægget, og afrunder erfaringen;
Blandingen var tilstrækkelig.
Vi startede med en MAOI blanding og røg derefter changaen, der også indeholdte MAOI.
Come up var hurtigt. Nærmest øjeblikkeligt.
Peaket varede en ti minutters tid, og vi var ved baseline cirka 20 minutter efter.
Begge var vi lidt forundrede over forskellen i virkningen og anvendelsen af DMT, sammenlignet med den brug vi begge er mest befærdede i. Hovedsageligt fordi det sociale aspekt der opstår i delingen af en joint var nyt på DMT.
:peace:

Dedikeret medlem

Lyder interessant, også vildt at i har formået at have nogen form for social interaktion når det kommer op.
Syntes også det er svært at sammenligne det med noget, men har endnu ikke taget høje nok doser til at skyde helt af. Det er simpelthen for angstprovokerende selv i de små doser jeg tog for lige at "dyppe foden" men arbejder på at tage større doser lige så småt heldigvis. Er det noget dig og din kammerat ville prøve igen med den metode?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har måske fået betonet udfaldet af oplevelsen forkert - for ingen af os brød igennem (i så fald meget svagt), men var begge helt klart påvirkede.
Jeg tror ikke, at jeg igen vil forsøge mig med joints, det skal dog ikke udelukkes, men vi blev enige i at det eneste formål med DMT var at bryde igennem. Så i fremtiden vil jeg eksperimentere med det i hhv. pibe & vaporizer.
Det er dog noget helt specielt at ryge DMT sammen med andre - og det vil jeg med sikkerhed gøre igen :hjerte:

Har du haft røget alene de gange du har forsøgt dig?
- Det kan mange gange lindre angsten forinden - men også hvad end angst der kan fremkomme af trippet efterfølgende - at have en tripsitter eller på andenvis kontakt med verdenen. :)

Dedikeret medlem

Det kan så sandeligt også være en intens oplevelse, selvom man ikke drifter helt ud i hyperspace.
Har aldrig prøvet det med andre, men så snart jeg når et vis punkt føler jeg det som om alt har liv omkring mig, så ville være spændende at se en anden person i den kontekst. Jeg tror dog jeg vil prøve at vende mig så meget jeg nu kan til DMT inden jeg kaster andre ud i samme oplevelse.
Kunne være blæret at opnå nogle at de samme skills som de gamle shamaner havde som efter rygtet, kunne træde ind i andres trip, tolke dem og arbejde sammen med ånderne om at heale dem.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Alf'n skrev:
Jeg har måske fået betonet udfaldet af oplevelsen forkert - for ingen af os brød igennem (i så fald meget svagt), men var begge helt klart påvirkede.
Jeg tror ikke, at jeg igen vil forsøge mig med joints, det skal dog ikke udelukkes, men vi blev enige i at det eneste formål med DMT var at bryde igennem. Så i fremtiden vil jeg eksperimentere med det i hhv. pibe & vaporizer.

Da jeg røg change brød vi hellere ikke igennem, det var intenst.
Det mindede mig dog om følelsen af da jeg røg dmt freebase, kroplen summede på samme måde, man zonede sådan lidt ud, mine venner lukkede også øjnene og oplevede CEV's, men man blev ikke skudt derud.
Men syntes stadigvæk at changa var en oplevelse tæt pà freebase!

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nafets skrev:
Det kan så sandeligt også være en intens oplevelse, selvom man ikke drifter helt ud i hyperspace.
Har aldrig prøvet det med andre, men så snart jeg når et vis punkt føler jeg det som om alt har liv omkring mig, så ville være spændende at se en anden person i den kontekst. Jeg tror dog jeg vil prøve at vende mig så meget jeg nu kan til DMT inden jeg kaster andre ud i samme oplevelse.
Kunne være blæret at opnå nogle at de samme skills som de gamle shamaner havde som efter rygtet, kunne træde ind i andres trip, tolke dem og arbejde sammen med ånderne om at heale dem.

DMT/Changa uden at bryde igennem, er ikke en DMT oplevelse for mig. Som du siger, er det intenst i starten, men alligevel intet i forhold til gennembruddet. Få en tripsitter, og gør så alt hvad du kan, for at bryde igennem med det samme. Ellers bliver det bare sværere senere. Luk så øjnene, og koncentrer dig om dit eget trip, at give slip. At rejse ind i andres trip, kan du lære senere, lær først at trippe selv :)

Jeg er selv mere glad for freebase, da det er nemmere at bryde igennem for mig. Eneste gang jeg er brudt igennem på Changa var på 240mg 50% Changa. Først røg jeg 60mg på pibe, holdt det så længe jeg kunne, imens en ven fyldte en 1,5L flaske med røg fra 180mg, som jeg derefter inhalerede. Så var jeg skudt igennem :D Changa på bong er dog fint på peaket af et andet trip.

Changa på joint, var sjovt at prøve helt sikkert, men ikke særlig brugbart. Det var lidt spøjst at sidde og kigge på hinanden imens, og ikke den rigtige måde at opleve DMT på, for mit vedkommende. Men det vidste vi jo ikke, før vi prøvede hehe :P

Jeg synes, det er bedst at ryge DMT en af gangen, ellers også hvis begge er mega erfarne, og er parate til at rejse ind i hinandens trip og smelte sammen i et.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alcapwn skrev:

Andet ville heller ikke give mening - Changa består oftest af N,N-DMT og en MAOI. MAOI deaktiverer et enzym der katalyserer oxidationen af monoaminer. DMTs struktur bevares derfor i længere tid, hvorfor det altså forlænger virkningstiden.
Hvordan røg i changaen?

Jeg havde skrevet mere, men kom til at ramme den forkerte knap på min mus og kom derfor bort fra siden.

Jeg er fuldt ud enig med Ø! :D
Det handler om at give slip og være hengiven i nuet for at opnå den indsigt og forståelse der driver os.

Dedikeret medlem

Ø Tripperen! skrev:
DMT/Changa uden at bryde igennem, er ikke en DMT oplevelse for mig. Som du siger, er det intenst i starten, men alligevel intet i forhold til gennembruddet. Få en tripsitter, og gør så alt hvad du kan, for at bryde igennem med det samme. Ellers bliver det bare sværere senere. Luk så øjnene, og koncentrer dig om dit eget trip, at give slip. At rejse ind i andres trip, kan du lære senere, lær først at trippe selv :)

Jeg er selv mere glad for freebase, da det er nemmere at bryde igennem for mig. Eneste gang jeg er brudt igennem på Changa var på 240mg 50% Changa. Først røg jeg 60mg på pibe, holdt det så længe jeg kunne, imens en ven fyldte en 1,5L flaske med røg fra 180mg, som jeg derefter inhalerede. Så var jeg skudt igennem :D Changa på bong er dog fint på peaket af et andet trip.

Changa på joint, var sjovt at prøve helt sikkert, men ikke særlig brugbart. Det var lidt spøjst at sidde og kigge på hinanden imens, og ikke den rigtige måde at opleve DMT på, for mit vedkommende. Men det vidste vi jo ikke, før vi prøvede hehe :P

Jeg synes, det er bedst at ryge DMT en af gangen, ellers også hvis begge er mega erfarne, og er parate til at rejse ind i hinandens trip og smelte sammen i et.

Jeg tror ikke jeg kommer til at tage en fullblown "break through" dose, lige i foreløbigt. Jeg har hørt historier om folk som er gået i limbo derinde og oplevet at sidde fast i hvad som svarer til utallige livstider. Der er også mange som har en mere receptiv hukommelse som faktisk hiver mere med tilbage end andre, så de ender med at have svært ved at få integreret alle oplevelserne i deres daglige liv. For nogle er det bare en rutsjetur med sjove mønstre, for andre er det direkte skrækscenarier med mindfuck af den anden verden. Tror også nogle er heldige at have "hjælpere" på den anden side som kan beskytte dem, og dem som ikke har, ender med at blive kastet for løverne/jaguaren mildest talt. Men bare my two cents. Den ide med at det bare er en selv kan du jo ikke bruge til noget som helst hvis du skal kunne leve normalt i verden efterfølgende. At alt bare er dig, er én af flere perspektiver, men ikke den ene sandhed selvom mange vælger at bruge den i stedet for at acceptere at det ligesom i naturen, også findes en slags fødekæde i den åndelige verden.

Junior medlem
Brugeravatar

Alf'n skrev:
Alcapwn skrev:

Andet ville heller ikke give mening - Changa består oftest af N,N-DMT og en MAOI. MAOI deaktiverer et enzym der katalyserer oxidationen af monoaminer. DMTs struktur bevares derfor i længere tid, hvorfor det altså forlænger virkningstiden.
Hvordan røg i changaen?

Nej men forstå mig nu ret, der er MEGET stor forskel på at ryge changa i en joint, fra at ryge 50 mg freebase dmt, fordampet perfekt i en The Machine/Genie.
Changa'en virker blidere, og i længere tid begrund af MAO-hæmmer, og at det er fordelt over længere tid i en joint.
Det er en meget mere afslappet måde at indtage dmt på, også en god måde at lære dmt at kende. -Det minder lidt om at soppe i vandkanten.
Nu prøvede jeg dog kun at ryge changa på joint 3 gange, fordelt over 2 dage, og fik omtrent det samme ud af det alle 3 gange.
Du kan godt bryde igennem på en stærk changa joint, ved at starte med store dybe hvæs, men intet sammmenlignet med at ryge dmt freebase korrekt i en vaporizer.

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alcapwn skrev:
Nej men forstå mig nu ret, der er MEGET stor forskel på at ryge changa i en joint, fra at ryge 50 mg freebase dmt, fordampet perfekt i en The Machine/Genie.
Changa'en virker blidere, og i længere tid begrund af MAO-hæmmer, og at det er fordelt over længere tid i en joint.
Det er en meget mere afslappet måde at indtage dmt på, også en god måde at lære dmt at kende. -Det minder lidt om at soppe i vandkanten.
Nu prøvede jeg dog kun at ryge changa på joint 3 gange, fordelt over 2 dage, og fik omtrent det samme ud af det alle 3 gange.
Du kan godt bryde igennem på en stærk changa joint, ved at starte med store dybe hvæs, men intet sammmenlignet med at ryge dmt freebase korrekt i en vaporizer.

Fedt - Så forstår jeg dig korrekt - for det med administrationsruten kom jeg ind på i mit ikke eksisterende indlæg (selvom administrationsruten ikke forandres da de omtalte metoder figurer i inhaleringen af substansen)
Tilføjelse af glemte kerne faktorer i min forståelse er at koncentrations forskellen er forskellig med udgangspunkt i indtagsformen

Du har helt ret :hjerte:

Junior medlem
Brugeravatar

Alf'n skrev:
Alcapwn skrev:

Fedt - Så forstår jeg dig korrekt - for det med administrationsruten kom jeg ind på i mit ikke eksisterende indlæg (selvom administrationsruten ikke forandres da de omtalte metoder figurer i inhaleringen af substansen)
Tilføjelse af glemte kerne faktorer i min forståelse er at koncentrations forskellen er forskellig med udgangspunkt i indtagsformen

Du har helt ret :hjerte:

Ahhh, i see, læste faktisk godt at dit indlæg gik lidt galt, men dårlig timing hehe :roll:
Men enig, skulle bare lige formulere mig lidt bedre, og var lidt frustreret over at jeg skrev lidt skævt!

Men ja, er også enig med Ø også.
DMT skal virkelig oplevelses ved et "bryde igennem", det giver den fulde magi som DMT nu besidder.
Den viden man får, den forståelse af dig selv, og hvor DU stammer fra, er nok dmt'ens alle smukkeste egenskab.
Men husk, du finder ikke DMT, DMT finder dig :)

Nafets skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Jeg tror ikke jeg kommer til at tage en fullblown "break through" dose, lige i foreløbigt. Jeg har hørt historier om folk som er gået i limbo derinde og oplevet at sidde fast i hvad som svarer til utallige livstider. Der er også mange som har en mere receptiv hukommelse som faktisk hiver mere med tilbage end andre, så de ender med at have svært ved at få integreret alle oplevelserne i deres daglige liv. For nogle er det bare en rutsjetur med sjove mønstre, for andre er det direkte skrækscenarier med mindfuck af den anden verden. Tror også nogle er heldige at have "hjælpere" på den anden side som kan beskytte dem, og dem som ikke har, ender med at blive kastet for løverne/jaguaren mildest talt. Men bare my two cents. Den ide med at det bare er en selv kan du jo ikke bruge til noget som helst hvis du skal kunne leve normalt i verden efterfølgende. At alt bare er dig, er én af flere perspektiver, men ikke den ene sandhed selvom mange vælger at bruge den i stedet for at acceptere at det ligesom i naturen, også findes en slags fødekæde i den åndelige verden.

Det skal du heller ikke, hvis ikke du føler for det. Selv kender jeg ingen, der har fået en dårlig oplevelse, når man er kommet over på den anden side. Noget andet er så, at man bliver tortureret på vej der over, og specielt hvis ikke man formår at komme over på den anden side, men lander i grænselandet. Dog ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre. Men nok om det :)

Forstår ikke hvad du mener med god og dårlig hukommelse, rutsjebaneture med sjove mønstre, skrækscenarier med mindfuck, at blive kastet for løverne eller at alt er mig selv. Men hvis ikke du har lyst til at specificere det yderligere, accepterer jeg det fuldt ud :)

Jeg anbefalede bare, hvordan jeg synes, man får mest ud af DMT oplevelsen. Jeg har rejst i hyperspace, og kender godt de faktorer der spiller ind der inde. Har nærmest gjort det, på ugentligt basis, i et godt stykke tid :hjerte:
Jeg synes ikke, det giver mening at snakke om DMT oplevelsen som varende i flere livstider, eller i et sekund. Der er ingen tid der inde, det er en del af oplevelsen. Nogle gange husker jeg ikke så meget, men føler mig renset, andre gange får jeg en hel livs historie med tilbage.

Gør selvfølgelig, hvad du selv synes er bedst. God rejse :hjerte:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]