Farmand skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Også har jeg haft min absolut værste oplevelse nogensinde på 3 piller, hvor jeg efterfølgende ikke faldt i søvn, men begyndte at trippe.
Det skete i Januar, og jeg døjer stadig med de eftereffekter der nu engang er.
Er det noget du kunne lokkes til at fortælle lidt mere om?
Jeg er i hvert fald ret interesseret i at høre nærmere om hvad den ubehagelige oplevelse "bestod af" samt hvordan du oplever at den har påvirket dig efterfølgende?
Mjaa det er jo svært at forklare, men her er tråden jeg oprettede, lige efter at oplevelsen begyndte:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ne#p685487Det lyder måske ikke så tosset når man læser det, men jeg var tydeligvis ikke klar over situationen, på daværende tidspunkt. Og jeg er aldrig kommet ned, fra det trip. Jeg tripper stadig den dag i dag, jeg har bare vænnet mig til det
Men der er ingen tvivl om, for mit vedkommende, at Zopiclone har natskygge effekter, og den process jeg blev smidt ud i på daværende tidspunkt, er en dyb mystisk process, jeg stadig ikke helt har fundet hoved og hale i. Jeg er dog godt på vej, og der er sket ubeskriveligt meget i mit liv siden da
Processen har givet en for mig helt uforståelig indsigt, som jeg ikke vidste kunne lade sig gøre. Men det har fandeme været hårdt, og det er det stadig, bare ikke lige så hårdt, som det var. Jeg vil ikke anbefale andre, at søge indsigt denne vej (det gjorde jeg heller ikke, det var en fejltagelse), da den tiltider har været så ubehagelig, at jeg nogle gange er blevet i tvivl om, om det nu er, det hele værd. Men det bliver det, det kan jeg mærke nu som tiden er gået.
Der har ikke været den mindste logik i mange af mine oplevelser siden da, som har været svært for mig at acceptere, da jeg er meget matematisk orienteret. Men idag har jeg forstået, at man først bliver nødt til at acceptere virkeligheden, for siden bagefter at forstå den. Der er logik i alt, man skal bare lige forstå den, for at kunne se den
Jeg sov sådanset ikke i en uge efter indtagelsen af de Zopiclone, hvor jeg havde stribevis af mine absolut vildeste psychedeliske oplevelser, og jeg husker dem alle kronologisk til punkt og prikke. Det gør jeg selvfølgelig også med alle mine andre psychedeliske oplevelser, selvom jeg har over 150 af dem på bagen. Jeg har også lidt af en autistisk hukommelse.
Noget andet jeg lærte er, at hvis man får et dybt crash i den psychedeliske verden, er der kun en vej ud, og det er igennem den psychedeliske oplevelse. Traditionelle metoder er ikke altid kraftige nok, og det er jeg så igang med
Ved ikke om det på nogen måde var svar på dit spørgsmål, ellers kan du sende en PM.
Btw. så er jeg enig med E.B.E om den klamme matalliske smag, der sidder i munden dagen efter brug af Zopiclone, føj forhelvede mand! Det stof er for klamt til mennesker hehe.
Men dette er bare min personlige oplevelse. Det var måske heller ikke det fornuftigste jeg havde gang i, tilbage i Januar.
Edit: Har lige rettet et par grove stavefejl, var åbenbart lidt træt i går hehe
Vh Ø Tripper