Nafets skrev:
Det kan så sandeligt også være en intens oplevelse, selvom man ikke drifter helt ud i hyperspace.
Har aldrig prøvet det med andre, men så snart jeg når et vis punkt føler jeg det som om alt har liv omkring mig, så ville være spændende at se en anden person i den kontekst. Jeg tror dog jeg vil prøve at vende mig så meget jeg nu kan til DMT inden jeg kaster andre ud i samme oplevelse.
Kunne være blæret at opnå nogle at de samme skills som de gamle shamaner havde som efter rygtet, kunne træde ind i andres trip, tolke dem og arbejde sammen med ånderne om at heale dem.
DMT/Changa uden at bryde igennem, er ikke en DMT oplevelse for mig. Som du siger, er det intenst i starten, men alligevel intet i forhold til gennembruddet. Få en tripsitter, og gør så alt hvad du kan, for at bryde igennem med det samme. Ellers bliver det bare sværere senere. Luk så øjnene, og koncentrer dig om dit eget trip, at give slip. At rejse ind i andres trip, kan du lære senere, lær først at trippe selv
Jeg er selv mere glad for freebase, da det er nemmere at bryde igennem for mig. Eneste gang jeg er brudt igennem på Changa var på 240mg 50% Changa. Først røg jeg 60mg på pibe, holdt det så længe jeg kunne, imens en ven fyldte en 1,5L flaske med røg fra 180mg, som jeg derefter inhalerede. Så var jeg skudt igennem

Changa på bong er dog fint på peaket af et andet trip.
Changa på joint, var sjovt at prøve helt sikkert, men ikke særlig brugbart. Det var lidt spøjst at sidde og kigge på hinanden imens, og ikke den rigtige måde at opleve DMT på, for mit vedkommende. Men det vidste vi jo ikke, før vi prøvede hehe
Jeg synes, det er bedst at ryge DMT en af gangen, ellers også hvis begge er mega erfarne, og er parate til at rejse ind i hinandens trip og smelte sammen i et.