Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.
Jeg er en dreng der er blevet lidt interesseret i at gro sit eget pot.
Hertil har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på:

-Hvilke frø kan i anbefale? Har hørt meget godt om Apollo 13
-Hvor meget koster pot frø cirka?
-Hvornår skal man plante frøene og hvor lang tid går der før man kan høste?
-Er det en dum idé at plante dem i en skov hvis man nu helst ikke vil opdages af forældre eller naboer?

På forhånd, tak

Junior medlem

Efter hvad jeg har hørt så er det bedre med skunk, da det er stærkere, så du får mere ud af hver plante.

Men du skal have fat i nogle auto frø, da de så ikke er afhængige af hvor meget sol de får pr. dag. feminized ville også være at foretrække, især når du vil lave gorilla grow (som er når du dyrker i det fri)

Det er ved at være for sent for i år at plante, jeg har selv lige sat sidste hold over, og jeg skal være ekstra opmærksom på mug fordi det er så sent i sæsonen. men jeg har dem så også i haven, så kigger til dem flere gange i løbet af sådan en dag. :)

Det lyder ikke til at du kan forspire hjemme da det så vil blive opdaget? men hvis du skal have et gorilla grow så skal du finde et spot med jord der ikke er for sur, hvor der kommer godt med lys og hvor der ikke kommer andre mennesker som kan opdage dit grow. Jeg mener at kunne huske at granskove har en alt for sur bund ?

Men der er rigtig mange ting at overleje! prøv at søge her inde på gorillagrow eller læs på http://dcfonline.dk/cf/, det er en super god guide som besvare rigtig mange spørgsmål!

En anden mulighed for dig, kunne også være at prøve med et minigrow, hvor du bruger et computer kabinet hvor du installere noget luft og lys, og så laver meget små planter, tænker det er nemt at holde sådan en maskine gemt ;-)

Junior medlem

Ja, ked af det buddy men du er alt for sent ude i år, medmindre du kan skaffe nogen hurtige autoer, så kan du måske godt få lidt ud af det... måske...
Men vil anbefale dig og finde et godt sted til næste år, bag en fabriks bygning, eller noget forladt halløj, en lysning i en skov eller sådan,

Og så lav dine huller og evt. gød dem, eller bland jorden op med nogen plantesække noget tid i forvejen (det er næsten det største arb. udover høst)
vær dog forberedt på dræbersnegle, særligt i skov-områder, de kan dog stoppes med kraver rundt om planterne, salt, eller sneglegift ..
Også rådyr kan være et problem da pisset klør deres horn op af planterne, og så er det RIP. plante, dem kan du dog kun holde ude med et lille hegn, andre anbefaler du spreder hunde/menneskelort ud eller pisser der ofte ;)

Jeg har selv haft gode erfaringer med at plante dem på stedet hvor de skal stå, istedet for at forspirre dem (men har også mange frø).. (det kan kun betale sig og forspirre hvis du starter meget tidligt)

Junior medlem

Ved nærmere eftertanke kan du måske godt nå en håndfuld autoflowers til sidst i september, særligt hvis du skynder dig rigtig meget, og fortsætter sommeren som den har gjort indtil nu skal det nok blive godt..
Har selv fået noget rigtig lækkert skunk af autoflowers, de giver bare så satans lidt :)
Men vel ryger til et stykke tid hvis du planter 10-15 styks feminiserede..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]