Efter hvad jeg har hørt så er det bedre med skunk, da det er stærkere, så du får mere ud af hver plante.
Men du skal have fat i nogle auto frø, da de så ikke er afhængige af hvor meget sol de får pr. dag. feminized ville også være at foretrække, især når du vil lave gorilla grow (som er når du dyrker i det fri)
Det er ved at være for sent for i år at plante, jeg har selv lige sat sidste hold over, og jeg skal være ekstra opmærksom på mug fordi det er så sent i sæsonen. men jeg har dem så også i haven, så kigger til dem flere gange i løbet af sådan en dag.
Det lyder ikke til at du kan forspire hjemme da det så vil blive opdaget? men hvis du skal have et gorilla grow så skal du finde et spot med jord der ikke er for sur, hvor der kommer godt med lys og hvor der ikke kommer andre mennesker som kan opdage dit grow. Jeg mener at kunne huske at granskove har en alt for sur bund ?
Men der er rigtig mange ting at overleje! prøv at søge her inde på gorillagrow eller læs på
http://dcfonline.dk/cf/, det er en super god guide som besvare rigtig mange spørgsmål!
En anden mulighed for dig, kunne også være at prøve med et minigrow, hvor du bruger et computer kabinet hvor du installere noget luft og lys, og så laver meget små planter, tænker det er nemt at holde sådan en maskine gemt