Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 aug 2025 01:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey, er der nogen som kender en hjemmeside/sted i Danmark, hvor man kan købe vitaminer til MDMA?

Ligesom RaveKit, bare et produkt man kan købe i Danmark?

http://raveaid.com/shop/raveaid-60-capsules-1-bottle/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg køber mine kosttilskud igennem udenlandske hjemmesider så en dansk forhandler kan jeg ikke hjælpe dig med. Dog vil jeg råde dig til at kikke uden for Danmark, da der er mange penge at spare.

Derudover, så vil jeg råde dig til at købe diverse tilskud i ren form (pulver) så du selv kan bestemme dosen samt dosere på det tidspunkt som er mest optimalt for det pågældende produkt. De piller som du linker til indeholder nogle fornuftige ting, men det er bestemt ikke nogle som jeg ville indtage på samme tid, i denne forbindelse (MDMA HR).

Det smarteste ville i min optik være at købe noget Alpha-Lipoic-acid, Magnesium chelate eller citrate, nogle multivitaminer, ren C-vitamin og evt 5-htp.

Magnesium til inden indtag af MDMA, ALA til inden/under/efter (dog med minimum en time på hver side af MDMA doseringen), Multivitaminer til før og efter, C-vitamin omkring comedown perioden og 5-HTP efter MDMA (jeg venter personligt med 5-HTP til dagen efter for at undgå serotonin relaterede bivirkninger)

Q10 og N-Acetyl-Cystein er også værd at tage et kik på.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

God pointe. Det hedder selvfølgeligt kosttilskud fordi det skal ses som et tilskud til en ellers sund og varieret kost.
Med det værende sagt, så vil det være meget svært at opnå en kraftig beskyttelse imod oxidativt stress i forbindelse med MDMA indtag igennem kosten alene. Så et tilskud i form af potente antioxidanter før/under/efter indtaget vil jeg bestemt mene er fornuftigt. Med hensyn til tryptophan, så hæmmer MDMA det enzym som omdanner tryptophan til 5-HTP og så længe dette enzym er tilstrækkeligt hæmmet så kan man spise lige så meget tryptophan som man har lyst til men serotonin bliver det ikke til. Dette kan man snige sig udenom ved at indtage 5-HTP i stedet.

Junior medlem

Det skal lige siges, at 5-HTP skal indtages sammen med EGCG.

Jeg plejer at købe alle mine supplementer på amazon.co.uk. De har den RIGTIGE form for alfa-lipon-syre, nemlig Na-R-ALA formen, som er væsentlig bedre end den racemiske form man kan købe i Danmark.
Her er den jeg plejer at købe:
https://www.amazon.co.uk/Jarrow-R-Alpha ... cid+jarrow

De fire vigtigste supplementer er Na-R-ALA, C-vitamin, magnesium og grape seed extract. Kan anbefale rollsafe.org - siden giver en god guide til MDMA harm reduction.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]