Ø Tripperen! skrev:
Det er da skønt, at du har gode erfaringer med politiet Obama, men det er der ikke alle andre der har.
Men on topic igen som du selv siger:
Du siger at han opfører sig som en idiot, hvilket du ikke aner noget om da du ikke var tilstede. Og så er Meskalin kaktusser og halve joints fuldstændig ligegyldigt for din ellers uholdbare konklussion.
Så spis du nu bare den tudekiks i fred, for som du selv siger, laver man lort, er man også stor nok til at æde den, så go for it Obama
Jeg mener bestemt ikke, at det er holdbart at få en bøde for en dårlig attitude. Hvis det var tilfældet, skulle jeg få bøder dagen lang, for min ellers provokerende attitude.
Aargh det var nu ikke min konklusion, men off topic som du ellers selv, så genialt selv refererer til at du godt ved
Og jeg æder gerne alle de tudekiks der er nødvendige når der er noget at tude over. Vi kan vel altid diskutere om det er idiotisk ikke at følge politiets gentagende anvisninger. Mindre klogt er det da i hvert fald hvis man gerne vil undgå bøder.
Jeg er dog ikke helt med på hvilken tudekiks og lort du hentyder til at jeg skal spise og æde? Det må du meget gerne uddybe
Mr. Gone skrev:
Ah, jeg opfatter OPs indlæg anderledes, men det kan godt være jeg læser det med en bestemt attitude overfor politiet, fordi de ved alle mine møder (undtagen et) med dem har været nogle umådelige svin, snakket ned til mig og behandlet mig som et barn. Og jeg har aldrig hverken slået på eller vist anden voldelig adfærd til fester/i byen.
IMO er det stadig ALT for lidt til at give en bøde. For mig handler det om hvordan politimanden lagde ud, for hvis han havde bevaret roen og håndteret situationen som et roligt menneske ville det jo slet ikke være kommet så vidt (efter min opfatning). Men sådan helt basalt passer årsagen til bøden jo egentlig, han fulgte jo ikke politiets anvisninger. Meeen det er langt ude.
Der er masser af dumme dumme betjente, men der findes også masser af dumme medarbejdere i fakta og i kundeservice rundt omkring. Men håber da du støder på nogle af de virkelig fine betjente jeg har mødt på min vej, har selvfølgelig også mødt nogle som hverken var til at prikke eller stikke i. Jovist.. Men igen. Har også mødt en sur kassedame, derfor er alle kassedamer ikke sure.
Og ja, han har jo fået en bøde fordi at han ikke gjorde som politiet anviste. Det skal man nu engang her i landet.
Citat:
Har aldrig mødt en politimand der var bare den mindste smule large omkring ulovlige rusmidler... Er du sikker på det ikke er noget du har drømt?

Jeg er HELT sikker haha

Den gang hvor jeg sad og snakkede med betjenten var det fordi at de en uges tid inden havde mødt mig ved en pusher, og besluttet at tage hjem og tjekke min lejlighed da de følte at jeg havde lige til den gode side på mig. Endte med en bøde på 10.500 inden de gik igen. Så er ret sikker på at det ikke var noget jeg drømte