Røvkussen skrev:
Heroin er på liste A og Psilocin og Psilocybin er på liste B, så nej, strafferammen er ikke ens.
Nå, ja OP. Jeg havde ikke lige fanget at det var dig der ville sælge. Det må du selv rode med.

Hov min fejl angående heroin! Jeg havde glemt at vi er så dejligt politisk korrekt herinde
Psilocybin svampe er dog i samme kategori som: Kokain, Amfetamin, MDMA, Ketamin, Metamfetami og Opium. Som alle er hårde stoffer, hvor du får lidt mere end et rap over nallerne og en betinget dom, hvis de vurderer at det er besiddelse med henblik på videresalg.
Så nej, salg af psilocybin svampe er ikke så uskyldigt set fra lovens side, som mange af jer måske tror.
Så husk at tænke jer om og pas på jer selv, der er ingen andre der gør det for jer
Koalabjørnen skrev:
Så set fra en købers synspunkt er priserne på 50-60kr grammet ved køb af 10g (som jeg selv giver) en SKIDE god pris.
Forstået på den måde at jeg selv giver 50-60 kroner grammet, alt efter hvilken underart det er, når jeg går ud og køber 10g fra min pålidelige svampedealer
Jeg har snakket med kammerater der bor ude på landet, der flere gange har været oppe og give en 100 krone grammet for mexikanske. Alene af den grund at de ikke vidste hvorfra de ellers skulle købe dem. Dette var dog før narkosalg på facebook blev almindeligt. Så man skal også huske at hele "udbud og efterspørgsel" princippet kan gå begge veje.
Big Jake skrev:
Hej, jeg vil gerne høre, hvad folk herinde synes er rimelige priser for tørrede Psilocybe Cubensis. Jeg lægger ud:
80 kr. for 1 g.
600 kr. for 10 g.
4000 for 100 g.
30000 for 1 kg.
Synes I det er rimeligt eller for dyrt eller for billigt?
80kr/g er helt fair hvis kvaliteten er i orden dvs. tørret så er blevet helt sprøde i en tørremaskine, alt gro medie er fjernet, og svampene generelt er store og flotte.
600kr/10 g er meget normalt rent prismæssigt
Hvis folk køber 50g eller over, der skal du ned i lavere prisklasse. Måske 40kr grammet for 50g.
100g skal max koste 3.000kr
1kg skal koste omkring de 10.000kr
Husk at hvis du først oplyser en pris til dine kunder, så kan du ikke bare hæve prisen hen ad vejen. Så er det ikke sikkert at de køber hos dig mere.
Mvh.