Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 aug 2025 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Ja, det er nok bedst at være forsigtig. Faktisk vil jeg helst helt undgå al elektronisk kommunikation. Så er man på den sikre side, i hvert fald mht. overvågning. Mange tak for respons!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I" gamle" dage inden forbudet den 1-7-2001 solgte de SN på staden for ca 80 kr for 1 gram.

Omregnet med inflation og forbehold for at de er ulovlige nu er 80 kr vel rimeligt for et gram Cubensis.

Desuden synes jeg at eftersom svampe ikke er en konsumvare, men kun er noget der er begrænset til et vist antal indtag i et menneskes liv, betyder pengene vel ikke det store i den sammenhæng.
Personligt ville jeg ikke blinke med øjnene ved at betale 2-300 kr for en kraftig psykedelisk oplevelse.

Medlem
Brugeravatar

Sådan har jeg også altid haft det, men efter Staden lukkede dens marked ned, vidste jeg ikke hvor jeg kunne købe nogle, så derfor begyndte jeg selv at dyrke.

Insane psychedelia user!

Jeg synes det 11bud burde være: "Du bør ikke kapitalisere på psykedelika."

Obligatorisk svampetrip i 20års gave har jeg altid ment kunne gavne verden.

Der forhandles stadig svampe på staden. Det handler bare om at snakke med menneskene derinde.

Jeg ville også gerne slippe 2-300kr for en psychedelisk oplevelse hvis det var nødvendigt, men når man nu kan slippe for en 50er gider jeg sgu ikke at betale 300kr.

Sidst synes jeg at det er en menneskeret at have psychedeliske oplevelser, derfor skal det helst være så billigt, at alle kan være med;)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Psykofreak skrev:
I" gamle" dage inden forbudet den 1-7-2001 solgte de SN på staden for ca 80 kr for 1 gram.

Omregnet med inflation og forbehold for at de er ulovlige nu er 80 kr vel rimeligt for et gram Cubensis.

Desuden synes jeg at eftersom svampe ikke er en konsumvare, men kun er noget der er begrænset til et vist antal indtag i et menneskes liv, betyder pengene vel ikke det store i den sammenhæng.
Personligt ville jeg ikke blinke med øjnene ved at betale 2-300 kr for en kraftig psykedelisk oplevelse.

Ja, de tider nåede jeg også at opleve. Men forudsætningerne for at gro sine egne svampe er også helt anderledes end dengang. Viden spredes langt mere fleksibelt og samtidig er psilocybin plus et utal af andre mere eller mindre eksotiske entheogener tilgængelige via internettet til langt billigere penge, så de faktorer skal også medregnes, når man skal prissætte. Jeg har ingen anelse om, hvad niveauet for Big Jakes lokale markedspris bør være, men om ikke andet vil jeg som entusiast slå et slag for, at det ikke skal være for dyrt at tilgå en psykedelisk oplevelse :)

Insane psychedelia user!

Nu fik i mig på den der svampevogn.

Jeg har i øvrigt ikke betalt mere end én Royal Export for 3g.

:mrgreen:

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Røvkussen skrev:
Heroin er på liste A og Psilocin og Psilocybin er på liste B, så nej, strafferammen er ikke ens.

Nå, ja OP. Jeg havde ikke lige fanget at det var dig der ville sælge. Det må du selv rode med. :)

Hov min fejl angående heroin! Jeg havde glemt at vi er så dejligt politisk korrekt herinde :wink:

Psilocybin svampe er dog i samme kategori som: Kokain, Amfetamin, MDMA, Ketamin, Metamfetami og Opium. Som alle er hårde stoffer, hvor du får lidt mere end et rap over nallerne og en betinget dom, hvis de vurderer at det er besiddelse med henblik på videresalg.

Så nej, salg af psilocybin svampe er ikke så uskyldigt set fra lovens side, som mange af jer måske tror.

Så husk at tænke jer om og pas på jer selv, der er ingen andre der gør det for jer :mrgreen:

Koalabjørnen skrev:
Så set fra en købers synspunkt er priserne på 50-60kr grammet ved køb af 10g (som jeg selv giver) en SKIDE god pris.

Forstået på den måde at jeg selv giver 50-60 kroner grammet, alt efter hvilken underart det er, når jeg går ud og køber 10g fra min pålidelige svampedealer 8)

Jeg har snakket med kammerater der bor ude på landet, der flere gange har været oppe og give en 100 krone grammet for mexikanske. Alene af den grund at de ikke vidste hvorfra de ellers skulle købe dem. Dette var dog før narkosalg på facebook blev almindeligt. Så man skal også huske at hele "udbud og efterspørgsel" princippet kan gå begge veje.

Big Jake skrev:
Hej, jeg vil gerne høre, hvad folk herinde synes er rimelige priser for tørrede Psilocybe Cubensis. Jeg lægger ud:

80 kr. for 1 g.

600 kr. for 10 g.

4000 for 100 g.

30000 for 1 kg.

Synes I det er rimeligt eller for dyrt eller for billigt?

80kr/g er helt fair hvis kvaliteten er i orden dvs. tørret så er blevet helt sprøde i en tørremaskine, alt gro medie er fjernet, og svampene generelt er store og flotte.

600kr/10 g er meget normalt rent prismæssigt

Hvis folk køber 50g eller over, der skal du ned i lavere prisklasse. Måske 40kr grammet for 50g.
100g skal max koste 3.000kr
1kg skal koste omkring de 10.000kr

Husk at hvis du først oplyser en pris til dine kunder, så kan du ikke bare hæve prisen hen ad vejen. Så er det ikke sikkert at de køber hos dig mere.

:peace:
Mvh.

Insane psychedelia user!

Der er så også bare den fordel ved svampe, og andre palter, fremfor coke og diverse andre 'hårde' stoffer. Du kan langt nemmere overtale e betjent til at kaste lortet i rendestenen. Det oplevede jeg selv for 1mdr siden. De nakkede kun det dope jeg havde på mig, ~10g tjald, og 2g opium fik jeg lov at beholde. Ikke nogen b'de for hverken dope eller andet. ;)

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det kan du have ret i! Gud ske tak og lov for betjente der godt kan se at lovgivningen er latterligt stram på nogle punkter. Højest sandsynligt mennesker der selv har prøvet lidt sjov og ballade i deres unge dage :wink:
Dog er opium i min optik også i kategorien af hårde stoffer, da det er fysisk afhængigheds skabende. Men hver mand sin lyst, jeg er ikke her for at dømme nogen :mrgreen:

Er aldrig selv blevet taget med noget, så den fornøjelse har jeg ikke haft endnu. Men hvis det kommer så vidt, må man jo krydse fingre og håbe at det er en af de fornuftige pansere :lol:

Medlem
Brugeravatar

Andrusha skrev:
Psykofreak skrev:

Ja, de tider nåede jeg også at opleve. Men forudsætningerne for at gro sine egne svampe er også helt anderledes end dengang. Viden spredes langt mere fleksibelt og samtidig er psilocybin plus et utal af andre mere eller mindre eksotiske entheogener tilgængelige via internettet til langt billigere penge, så de faktorer skal også medregnes, når man skal prissætte. Jeg har ingen anelse om, hvad niveauet for Big Jakes lokale markedspris bør være, men om ikke andet vil jeg som entusiast slå et slag for, at det ikke skal være for dyrt at tilgå en psykedelisk oplevelse :)

Det kan du have ret i, men jeg tror, jeg har fået øje på et par dry spots. Når det er sagt, skal det dog også siges, at jeg også vil give mange væk (til mine venner). Jeg vil bare kompenseres lidt for mit besvær.

Medlem

Kan ikke mindes at have givet penge for svampe. De er jo overalt.

Medlem

Røvkussen skrev:
Nu fik i mig på den der svampevogn.

Jeg har i øvrigt ikke betalt mere end én Royal Export for 3g.

:mrgreen:

WinWin

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det her er den underligste tråd jeg nogensinde har læst på psychedelia. Altså fordi den ikke er låst ved 3. post. Det er i sandhed nye tider.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Bubber skrev:
Det her er den underligste tråd jeg nogensinde har læst på psychedelia. Altså fordi den ikke er låst ved 3. post. Det er i sandhed nye tider.

Synes jeg også, derfor at jeg jokede lidt med, om jeg fik rabat hvis jeg købte 2 kg.

Men det er åbenbart helt fint, i forhold til de nye regler :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Blev selv også overrasket, fagre nye verden(/board)

Junior medlem

jeg giver hos min "Pusher"
75kr =1g
500 = 10g
1000 = 25-30g

Insane psychedelia user!

På min mark plejer det og koste en gåtur og lidt kravlen rundt :D

Medlem
Brugeravatar

Ja ja, det er jo meget godt, men ikke hvad jeg spurgte om. Hvor mange penge ville du give for hvor mange svampe, hvis du nu boede i en betonørken?

Insane psychedelia user!

Jeg har aldrig taget over 50 for sn ligegyldig mængde og tid på året.
En af mine venner kendte en hippie som boede i beton, han gav rask væk 2000 for ti g, men det er os det vildeste jeg har hørt.
Så som det er med alt handler det om udbud og efterspørgsel.
Hvad jeg selv ville give hvis jeg boede i en ørken er for hypotetisk for mig i og med der er mange ukendte faktorer som spiller ind.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]