Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ren kokain
Indlæg: 25 nov 2015 21:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 nov 2015 21:07
Indlæg: 3
Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får vasket mit kokain for cuts og for at få et ren produkt frem..

er træt af alt det der levimasole der smadre næsen nemlig hehe

og af ikke at kunne falde i søvn


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2015 22:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
http://lmgtfy.com/?q=clean+cocaine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2015 23:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
En af problemerne med levamisol er, at det er stort set umuligt at fjerne fra kokain, da de omtrent har de samme fysiske og kemiske egenskaber.

Tror ikke så meget det er levamisol, der er dit problem ifht næsen - kokain i sig selv er ret hårdt ved slimhinderne, da det er en vasokonstriktor (bla derfor man kan opleve kold næse). Tager du coke i længere perioder, kan du opleve nogle pænt harske følgevirkninger som f.eks. sårskorper i de øvre dele af næsehulen samt irreversible "ætse"skader i brusk/bløddele.

On topic: Der ligger en fin guide til omkrystallisering af kokain her på siden men den er svjh ret omstændelig - du kan altid prøve med klassikeren -> den vask med iskold tørret acetone.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2015 09:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
"klassikeren -> den vask med iskold tørret acetone."

Dette vil ikke hjælpe i forhold til søvnen :) så han bliver nok nød til at gå den lange vej med omkrystaliseringen, som jeg formoder vil fjerne eventuel amfetamin og lign?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2015 23:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Mig bekendt er det ikke nogen stor trend at blande amfetamin i kokain.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2015 03:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2015 17:13
Indlæg: 17
Beklager min uvidenhed, men skal det ikke bare koges med bagepulver, til et krystal og ryges, for det tog jeg da et par hits af, for mange år siden.
Så hørte man 112 i det ene øre, og p3 i det andet.
Kan på ingen måde anbefale det, da det efter sigende skulle virke som at fixe ren coke, og det har jeg ikke prøvet..
Det giver nogle abstinenser, der dog mest er psykiske, men næsten umulige at slippe af med, og det tog mig 7 år, før jeg ikke havde drømme om det, men røg også et par kg, over en årrække.
Er sgu ikke stolt af det. Hvis det havde været i DK, var jeg blevet 10 gange så ruineret..

Kan kun sige, that she dont lie..

Hygge til jer alle, og pas på jer selv.
Beklager hvis mine snørebånd snublede i kommateringen.

Hilsen fra det anonyme Lys..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2015 13:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
lys: Det var dog et forfærdeligt dårligt råd... Desuden fjerner man ikke levamisol ved at free-base.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2015 14:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Nu er jeg kommet en del år i misbrugsmijøer. Både nåleparken og i Istedgade. Og jeg har aldrig oplevet så tåbelige mennesker som efter freebase blev populært.

Der findes simpelthen intet stof som gør folk mere hjernedøde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2015 19:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 nov 2015 21:07
Indlæg: 3
Nogen fremgangsmåde med iskold acetone? Har kendt til mange slags Coke men aldrig vasket det :)

Tjekker links og så


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2015 14:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2015 17:13
Indlæg: 17
noname skrev:
lys: Det var dog et forfærdeligt dårligt råd... Desuden fjerner man ikke levamisol ved at free-base.


Takker for rettelsen, som sagt er jeg heller ikke en ørn på det felt, men det var blot hvad mine venner gjorde i slutfirserne.
Jeg var på den i udlandet, hvor pris og kvali nok var bedre, men det var osse 25 år siden.

Hygge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2015 20:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 nov 2015 21:07
Indlæg: 3
men hvis der er en der vil hjælpe mig med det så ville jeg blive glad :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2015 21:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
en metode jeg har brugt et par gange er et shots glas eller lign, en pimpette eller sprøjte og et kaffe filter

først putter jeg noget acetone i glasset, derefter coken, så får det lov at stå 15-30 min hvor jeg jævnligt rører godt rundt i det, når det er gjort skulle coken meget gerne ligge sig i bunden af glasset, så suger jeg acetonen op uden at suge coken med, herfra kan jeg så gentage processen indtil jeg synes det har fået nok og så hælder jeg bundfaldet over i et kaffefilter og skyller det nogen gange med sprøjten og så skal det bare ligge et lunt sted og tørre

det er ikke den bedste metode, men det er dejlig nemt og det giver gode resultater hvis det er noget skod coke man bruger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2015 19:07 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Der er 1 simpel måde at fjerne en del af urenhederne i dit kokain:

Acetonevask


ACETONEVASK:
Denne teknik går primært ind og fjerner overskydende kemikalier fra fremstillings processen af kokain. Svovlsyre og saltsyre er hårde ved næsen.

Du skal bruge:
Epsom salt (kan købes i helsebutikker)
1 liter acetone (f.eks. Harald Nyborg)
Kaffefilter (helst ubleget skålfilter, men alm kan også bruges) For optimalt resultat bruges et medium flow laboratorie filter.
Tragt
Ildfast fad
En rulle søvlpapir

-Beklæd indersiden af dit ildfaste fad med 2/3 lag sølvpapir. Fyld fadet med Epsom salt. Varmes i 3 timer i ovnen på 200 grader.

-Nu har dit epsom salt skiftet farve fra gennemsigtigt til hvidt. Tag ca. 30g og put i din acetone flaske. Omrystes i 5min. Skal stå i 24 timer.

-Tag en tragt med et kaffefilter i, og put ca. 20g tørret epsom salt i filteret. Hav en ren og tør flaske klar(skal være 100% tør!). Sæt tragten op i flasken og hæld dit acetone op i filteret, så det bliver filtreret igennem det tørrede epsom salt. I din flaske har du nu anyhdrous (tør) acetone. Sørg for at åbne flaske i så kort tid ad gangen som muligt, da tør acetone absorberer vand fra luften.

-Knus dit kokain så fint som muligt. Op i et glas med det. Tilsæt en sjat tør acetone, og rør rundt med en gaffel i 1min. Toppen af glasset dækkes til med husholdningsfilm. Lad det stå i 10min.

-Forbered din tragt med en rent kaffefilter. Placeres i et stort glas.

-Hæld acetonen fra dit glas med kokain op i filteret. Prøv så vidt muligt ikke at få dit kokain til at blive i glasset.

-Fyld nu endnu en sjat tør acetone ned i glasset med kokain, og rør rundt.

-Alt indeholdet i glasset med kokain og acetone, hældes nu over i tragten.

-Fyld noget mere acetone i glasset og snur glasset rundt, for at få det sidste kokain oppe ad kanterne med. Hæld det ned i tragten.

-Når det er drænet af, tages filteret op og presses imellem noget køkkenrulle, for at absorbere så meget acetone som muligt.

-Lad dit kokain blive i filteret, og ligges til tørring i 48 timer. Hvis man har travlt kan det tages ud med det samme, hakkes ud, spredes ud på et spejl og tørres i 1 time. Men 48 anbefales for optimal smag.

ACETONEVASK SLUT

Har fjernet vandvask fra mit indlæg, da jeg efter adskillige forsøg har konstateret at Vandvask er overvuderet, og giver kun mening hvis en basificering også udføres.


Senest rettet af Koalabjørnen 18 feb 2016 16:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2016 03:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Koalabjørnen skrev:
Der er 2 simple måder at fjerne en del af urenhederne i dit kokain:

Acetonevask og vandvask


ACETONEVASK:
Denne teknik går primært ind og fjerner overskydende kemikalier fra fremstillings processen af kokain. Svovlsyre og saltsyre er hårde ved næsen.

Du skal bruge:
Epsom salt (kan købes i helsebutikker)
1 liter acetone (f.eks. Harald Nyborg)
Kaffefilter (helst ubleget skålfilter, men alm kan også bruges) For optimalt resultat bruges et medium flow laboratorie filter.
Tragt
Ildfast fad
En rulle søvlpapir

-Beklæd indersiden af dit ildfaste fad med 2/3 lag sølvpapir. Fyld fadet med Epsom salt. Varmes i 3 timer i ovnen på 200 grader.

-Nu har dit epsom salt skiftet farve fra gennemsigtigt til hvidt. Tag ca. 30g og put i din acetone flaske. Omrystes i 5min. Skal stå i 24 timer.

-Tag en tragt med et kaffefilter i, og put ca. 20g tørret epsom salt i filteret. Hav en ren og tør flaske klar(skal være 100% tør!). Sæt tragten op i flasken og hæld dit acetone op i filteret, så det bliver filtreret igennem det tørrede epsom salt. I din flaske har du nu anyhdrous (tør) acetone. Sørg for at åbne flaske i så kort tid ad gangen som muligt, da tør acetone absorberer vand fra luften.

-Knus dit kokain så fint som muligt. Op i et glas med det. Tilsæt en sjat tør acetone, og rør rundt med en gaffel i 1min. Toppen af glasset dækkes til med husholdningsfilm. Lad det stå i 10min.

-Forbered din tragt med en rent kaffefilter. Placeres i et stort glas.

-Hæld acetonen fra dit glas med kokain op i filteret. Prøv så vidt muligt ikke at få dit kokain til at blive i glasset.

-Fyld nu endnu en sjat tør acetone ned i glasset med kokain, og rør rundt.

-Alt indeholdet i glasset med kokain og acetone, hældes nu over i tragten.

-Fyld noget mere acetone i glasset og snur glasset rundt, for at få det sidste kokain oppe ad kanterne med. Hæld det ned i tragten.

-Når det er drænet af, tages filteret op og presses imellem noget køkkenrulle, for at absorbere så meget acetone som muligt.

-Lad dit kokain blive i filteret, og ligges til tørring i 48 timer. Hvis man har travlt kan det tages ud med det samme, hakkes ud, spredes ud på et spejl og tørres i 1 time. Men 48 anbefales for optimal smag.

ACETONEVASK SLUT


Hvis du vil rense dit kokain yderligere kan du lave en vand vask:
Denne vask tillader dig at filtrere uønskede upcut midler væk, der ikke er vandopløselige. Kokain HCl er 100% vandopløseligt.

Du skal bruge:
1 liter demineraliseret vand (f.eks. Harald Nyborg)
Tragt
Kaffefilter (helst ubleget skålfilter, men alm. kan også bruges) For optimalt resultat bruges et medium flow laboratorie filter.
1 vatrondel

-Dit nyligt acetonevaskede kokain hakkes fint ud. Op i et glas med det.

-Tilsæt 100ml demineraliseret vand. Rør rundt med en gaffel.

-Tag din tragt og mas en foldet vatrondel ned i hullet oppefra, og sæt dit kaffe filter ned i tragten. (Dette kaldes et ghetto filter, og gøres for at sænke gennemstrømningshastigheden, for at undgå at større partikler bliver "trukket" igennem filteret). Tragten placeres i et glas.

-Hæld dit kokainholdige vand op igennem filteret. Dette burde tage ca. 10 min at dræne igennem tragten.

-Hæld mere demineraliseret vand i dit glas, snur vandet op af kanterne for at få eventuelle rester af kokain med. Hældes op i tragten. Det vand der er løbet igennem tragten indeholder nu dit kokain + andre vandopløselige upcut midler. Alt der ikke kan opløses i vand bliver i filteret.

-Tag det vand der indeholder dit kokain og hæld ud i et ildfast fad. Smid det i ovnen ved 50 grader med ovndøren åben indtil alt vandet er fordampet.

-Skrab dit kokain sammen med et barberblad. Værsgo :D

Mvh.


Hvordan kan der være HCl eller H2SO4 i et tørt produkt?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2016 13:55 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Narkopolo skrev:
Hvordan kan der være HCl eller H2SO4 i et tørt produkt?


Tillad mig at citere direkte fra "Cocaine Handbook" af David Lee, side 147:

"The Acetone Wash
When cocaine burns the nose, the problem may be that it has not been washed properly and the end of the manufacturing process. Most of the illicit cocaine consumed in the United States comes complete with excess hydrochloric acid and an overabundance of oily organic material like hygrine. This extra acid was added in order to speed up the crystallization process and force the oil out of an ether solution with the cocaine. The oil, which may make up as much as 50% of the hydrochloride weight, might otherwise remain in the ether. Once the crystallization is complete, the cocaine, plus oils, plus excess acid are collected by filtration. The ether will pass through the filter and the solids will remain. Much of the extra acid and some of the impurities could be removed at this point if fresh solvent was poured over the cocaine and allowed to pass through the filter: this is called a “wash”. Since most suppliers of illicit cocaine desire a maximum yield, the wash is often deleted. To further complicate matters, the filtered cocaine is rarely dried completely. This adds a small amount of weight in the form of solvent residue.
The dangers of snorting cocaine which contains even small amounts of hydrochloric acid and/or ether residue should be quite obvious. These chemicals will not only sting the nose on contact but may well cause deterioration of the nasal membrane. In addition, they are likely to cause headaches with repeated use. Hygrine acts as a local irritant on the nasal membranes. While this is particularly the acid which it contains, hygrine is poorly absorbed in the nose and will remain long after the cocaine has dissolved. If the nose is not properly cleaned, membrane damage may be the result."


Svovlsyre... My bad. Skrev lortet i stresset tilstand. Jeg mente selvfølgelig hygrine.


Bare fyr løs, hvis der er mere du gerne vil vide :wink: :D

Mvh.


Senest rettet af Koalabjørnen 25 jan 2016 17:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2016 14:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Kan godt se meningen med det nu ;)

Tror jeg var lidt omtåget da jeg spurgte. Tænkte ikke lige over, at de tilførede for meget syre, så det udfællede salt ikke var neutralt. Hehe man kan jo glemme de logiske ting af og til :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 01:41 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Narkopolo skrev:
Kan godt se meningen med det nu ;)

Tror jeg var lidt omtåget da jeg spurgte. Tænkte ikke lige over, at de tilførede for meget syre, så det udfællede salt ikke var neutralt. Hehe man kan jo glemme de logiske ting af og til :)



Det kender jeg alt for godt fra mig selv :P



For lige at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål

Sjufi skrev:
Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får vasket mit kokain for cuts og for at få et ren produkt frem..

er træt af alt det der levimasole der smadre næsen nemlig hehe

og af ikke at kunne falde i søvn



Den letteste måde at fjerne Levamisol, for os almindelige mennesker der ikke har adgang til et laboratorie, er at lave en syre/base ekstraktion. Det er dog IKKE Levamisol der ødelægger din næse.

RETTELSE: En syre/base ekstraktion fjerner IKKE Levamisol, men den fjerner ALT andet :D For at fjerne Levamisol skal der udføres en anden oprensning med Hexane: https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets ... re/cjup3cs
Det skal siges at jeg ikke har nogen personlige erfaringer med denne teknik.

Har selv i mange år ligget time efter time uden at kunne sove, og røget den ene pind efter den anden for at "slukke systemet". Men jeg har fundet ud af at det mest effektive, med færrest bivirkninger, er at spise 2styk 10mg valium piller. Så går du omkuld inden for 45min :wink:


Senest rettet af Koalabjørnen 03 mar 2016 17:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 22:05 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
En syre/base ekstraktion fjerner ikke levamisol. Du skal ihvertfald være meget heldig at indstille pH værdien rigtigt ihvertfald, da pka for kokain kun er omkring 1 væk fra levamisol. Så dvs de begge er protonerede (og vandopløselige) i en sur opløsning.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 22:19 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Imp skrev:
En syre/base ekstraktion fjerner ikke levamisol. Du skal ihvertfald være meget heldig at indstille pH værdien rigtigt ihvertfald, da pka for kokain kun er omkring 1 væk fra levamisol. Så dvs de begge er protonerede (og vandopløselige) i en sur opløsning.



Jo, en syre/base ekstraktion fjerner Levamisol, da Levamisol ikke krystaliserer ved tilsætning af saltsyre og derved bliver filtreret fra sammen med æteren og den tørre acetone :wink:


Havde også mine tvivl de første par gange, så har efterfølgende testet med dette test kit: https://www.eztest.com/product/ez-test- ... -efedrine/

Og den er god nok. Intet udslag på hverken levamisol, eller andre tilsætningsstoffer

Rettelse:En syre/base ekstraktion er en meget usikker og svær måde at fjerne Levamisol på. En syre/base ekstraktion fjerner som udgangspunkt ALT andet end Kokain HCl og Levamisol HCl. Det meste kokain herhjemme indeholder Levamisol, og når en syre/base ekstraktion er udført sidder du tilbage med et resultat på omtrent 90-95% ren kokain + 5-10% Levamisol, alt efter hvilket batch du køber fra. En anderledes oprensning kan forertages bagefter for at fjerne alt Levamisol. Var selv bare så heldig de gange jeg lavede syre/base oprensning, og testede for Levamisol efterfølgende, at have fået fat på et (efterhånden sjældent) Levamisol-frit produkt fra start af.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Senest rettet af Koalabjørnen 26 feb 2016 12:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 22:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Okay, det vidste jeg ikke. Men det er da utroligt heldigt, at levamisol HCl er opløseligt i acetone/æter :)
Det ville jeg ikke have regnet med. Er det noget, du har opdaget ved et tilfælde - eller er det beskrevet man kan skille dem på den måde? Så vidt jeg kan læse mig frem til, er levamisol HCl uopløseligt i acetone. Så det er rimelig overraskende, at det skulle være opløseligt i en blanding af ether og acetone.

Tjekkede du det for levamisol inden du oprensede det?

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team