Ø Tripperen! skrev:
Hej igen Spotten.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til din situation, da jeg selv ikke har været i nærheden af det du beskriver.
Men du siger, at når du er i syreland, tænker du at nu er du blevet sindsyg, og kommer sikkert aldrig tilbage. Men det er i hvertfald ikke de tanker der strømmer igennem mit hoved, når jeg er på lsd. Jeg nyder det fuldtud hver evig eneste gang, uden at tanker som "at nu er jeg blevet sindsyg osv" rammer mig. At være på lsd har intet med at være sindsyg at gøre.
Jeg kender ingen med diagnosen skizofreni, men jeg kender folk der har haft forbigående psykoser, og det er ihvertfald ikke det samme, som at være i syreland. At lsd så kan trigge psykoser, er der ingen tvivl om.
Men jeg synes godt nok at det er slemt, hvis du virkelig er blevet fejldiagnosticeret så groft, og ikke at få lov til at prøve dig frem uden, eller i hvert fald nedtrapning af medicinen.
Uanset hvad så håber jeg, at du finder en vedvarende løsning som fungerer for dig, og ønsker dig alt det bedste.
Vh Ø Tripperen!
Måske lidt forkert formuleret! Jeg tænker meget og har altid gjort det, men efter mit første LSD trip tænkte jeg (Tror det var tilfældigt) at hvis jeg var sindsyg som de jo siger jeg er, så ved jeg i hvert fald hvordan det føles efter mit første LSD trip der jo tog røven på mig lidt da jeg blev for kåd og fik indtaget for meget og oplevede egodøden som jeg fandt ret intens, og i det øjeblik tænkte jeg at jeg var blevet sindsyg og aldrig ville komme tilbage, FORDI, disse tanker har jeg haft før jeg prøvede LSD da jeg jo i mange år er blevet behandlet som en sindsyg, så hvis folk vil lære mig at kende plejer jeg at fortælle jeg er sindsyg for at forenkle tingene, ikke at jeg mener jeg ER sindsyg, det er bare nemmere at rende rundt med en label så man ikke behøves at forklare for meget og gå for dybt ind i alt.
Nu efter jeg ikke er på LSD, tænker jeg at hvis sindsyge findes, så må det være ca sådan det føles, og jeg følte intet ubehag udover at jeg troede jeg fysisk skulle dø, så panikkede som forklaret og tog noget anti-LSD medicin, nemlig rivotril. Men efter min tripsitter (min mor) kom ned fordi jeg troede jo jeg skulle sige farvel da jeg skulle dø nu, så fik hun forklaret mig jeg bare skulle slappe af og lade mig flyde med, hvilket jeg gjorde og der følte jeg intet ubehag, det hele var super smukt og intenst, det var som om HELE min trop stortuede mens jeg samtidig var flad af grin, de klassiske LSD symptomer så vidt jeg har forstået, og det klingede så hurtigt af igen pga. den "modgift" jeg valgte at tage da jeg ville have trippet "slappede" lidt af. Det har jeg så efterfølgende fundet ud af er farligt og jeg ville aldrig gøre det igen, ikke engang selvom jeg får et badtrip en dag, så vil jeg stadig bare prøve at lade mig flyde med så meget som overhovedet muligt da jeg HAR lært man ikke kan kæmpe imod når Lucy først har taget ens hånd og før en over på den anden side.
Jeg har lagt min triprapport op herinde hvis det har interesse.
viewtopic.php?f=42&t=50368Jeg har nu dags dato taget LSD i alt 4-5 gange, første gang 216ug og 1 måned senere der tog jeg 62.5ug for at se hvor meget der egentlig skulle til da jeg jo blev lidt overrasket første gang jeg prøvede LSD, da det ikke virkede så voldsomt besluttede jeg mig ugen efter at tage 72ug af det samme LSD igen, og der fik jeg da lidt ud af det, ikke noget voldsomt som Albert Hoffmans første trip, men det var stadig fedt, OG en anden ting jeg måske har fået forklaret forkert, jeg har altid følt mig TOTALT hjemme på LSD, det føles SÅ meget som noget for mig, og jeg har i hele mit liv vidst en masse ting jeg ikke kunne få bekræftet, som jeg føler jeg har fået bekræftet efter mit første møde med Lucy.
2 dage senere beslutter jeg mig for at prøve igen med 125ug, stadig samme LSD kvalitet, og det virker også helt fint, jeg får en oplevelse af det kilder i kroppen lige når det begynder at kunne mærkes, når det så begynder får jeg altid totalt griner på og kan næsten ikke stoppe med at grine igen, så bliver det hele pludselig ulogisk og logiske ting bliver tæt på uforståelige i mit hoved, jeg plejer at være derhjemme og høre en tripliste der består af Infected Mushroom som jeg er helt vild med, og det er som om jeg på et tidspunkt når det peaker, bare ligger mig på sofaen og kobler fra, og så flyder jeg rundt i en slags trancetilstand hvor jeg føler musikken styre det hele eller også er det mit trip der styre musikken, det er svært at forklare, men jeg har det helt vidunderligt når jeg er på LSD, de gange jeg er blevet konfronteret med døden eller andre mørke ting, der har jeg næsten bare smågrinet hånligt af det, jeg har aldrig set noget direkte ubehageligt, kun fornemmet at der var noget i mørket der lurede, men da jeg fik disse tanker følte jeg mig langt mere skræmmende end nogen af alle dem der lurede i mørkets kroge, så jeg var på ingen måde bange, tænkte bare "LAD DEM KOMME", og grinede fjoget af mig selv da jeg jo godt vidste det slet ikke var nogen i mørkets kroge!

Knapt 2 uger senere beslutter jeg mig igen for at trippe, har ellers læst man ikke kan blive afhængig af LSD, måske jeg blot har haft det pænt kedeligt i de sidste 5år i min hjerne, og nu begynder den at holde fest og have det sjovt for første gang i mange mange år, jeg tager denne gang 160ug samme LSD som jeg plejer, og det bliver ret voldsomt på en måde, men på dette tidspunkt føler jeg mig urørlig, jeg føler jeg er en stor farlig drage så intet kan egentlig skræmme mig, ellers har jeg bare ikke oplevet et badtrip endnu, fordi når man høre folk forklare om disse, så lyder det jo helt forfærdeligt!
NÅ ja, en anden vigtig faktor, medicinen jeg får har bivirkninger (DOH!!), i form af jeg har haft samme mareridt i de sidste 5år på denne medicin, det handler stort set altid om det samme selvom jeg ikke kan huske det i detaljer, så kan jeg huske nok til det er nogle ret voldsomme og ubehagelige drømme, drømme der slet ikke giver mening i min vågne tilstand, det er bare kaos død og ødelæggelse, og jeg har faktisk vænnet mig til det, uhyggeligt nok, jeg nyder næsten at sove så jeg kan komme væk fra min ret så kedelige hverdag, min mormor sagde ellers altid at intelligente mennesker aldrig keder sig, men måske intelligente mennesker heller ikke burde være på medicin da det sløver deres kreative evner/sider.
Efter mit første LSD trip er disse mareridt forvandlet til direkte sød søvn, jeg har ALDRIG sovet så godt som efter mit første LSD trip, det skal lige siges det tog mig næsten 24 timer at komme ned igen efter trippet, det var en voldsom men fed oplevelse (gentagelse).
Nå, det var egentlig lige bare for at få det hele med hvis der er noget i stadig ikke forstår eller vil spørge om, så bare spørg løs!

Jeg har efter mit første møde med Lucy fået vendt helt om på mit liv, jeg føler mig mere levende end nogensinde før, som om Lucy arbejdede 5års medicin ud den første gang jeg mødte hende, det var en voldsom men fed oplevelse, følte mig på en måde sindsyg som forklaret tidligere, men på en god måde, jeg tænkte "Hvis dette er at være sindsyg, så har jeg aldrig nogensinde været sindsyg"

De siger ellers, You have to go out of the mind to use your head, når jeg siger sindsyg, så aner jeg jo reelt ikke hvordan det vil sige at være sindsyg da jeg nok aldrig har været det, jeg har maksimalt været psykotisk i gerningsøjeblikket, men det er så også alt.
Jeg ryger mine fede, tager min 450mg depot seroquel og så lidt LSD engang imellem når jeg skal hygge mig lidt og tænke lidt større end normalt!

Jeg påskønner virkelig den følelse i givet mig når i skriver, fordi jeg kan se i mener det hele godt, og det skal i have mange tak for!

Jeg vil ikke bare være blæst fordi jeg keder mig, jeg vil vide mere end jeg allerede ved, jeg vil lære om ting jeg endnu ikke kan forstå!

Jeg vil kort sagt fordybe mig en smule mere i selve livet og glemme alt det overfladiske lidt da det ikke siger mig en krone!

Hvis der er mere må i endelig spørge, ingen spørgsmål er dumme!