Mr. Gone skrev:
Buttkraken skrev:
hold nu kæft, hvor ville jeg ønske man kunne kombo mxe med mdma, tror det ville være den ultimative blanding til musik
Det kan man da godt, det er bare ikke anbefalet at man gør det. Det kan måske være farligt, men jeg tror altså doserne skal højt op før det er aktuelt. Inde på bluelight snakker de om at man skal tage MXE først og så på comedown skal man tage MDMA. Det skulle give god synergi. Jeg har taget MXE sammen med keta og MDMA en gang, og det var helt fantastisk. Havde nogle meget dybe og meningsfulde samtaler med en ven. Dog ville jeg ikke gå over 100 mg MDMA og 30 mg MXE. Ellers ville jeg meget gerne prøve på mit næste svampetrip at blande MXE ind i, det tror jeg også er alt for fedt. Måske 1,5 - 2,5 g cubensis eller 1 g SN med 25 mg MXE og måske endda en lav dosis ketamin oveni hatten, hvis man føler for det.

Jeg har selv haft en voldsom reaktion på samtlige serotonerge releasers/uppers a la MDMA og MXE - herunder 6- og 5-(M)APB! Og det var i lave doser + voldsom MXE tolerance. Svampe - I don't know. Men lad være med at tage uhensigtsmæssige risici, og hold doserne lige under eller lige over threshold (tærskel)dosis.
Pas på jer selv, og hav en god tur.