Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

De seneste år er der begyndt at dukke halv-lys hash op som dufter kraftigt af skunk. Det ligger i den højere ende prismæssigt.
Nogle gange er konsistensen blød, andre gange lidt hårdere - men aldrig fedtet/"cremet" som det er tilfældet med eksempelvis gode gammeldags numse-æg. Andre gange er det nærmest smattet/fugtigt i konsistensen. Det bobler dog som det skal.
Selv undgår jeg at købe det da jeg har oplevet at finde hvide pulverklumper på størrelse med et tændstikhovede inde i klumpen. Det sælges endda på ellers reputable steder og ikke bare nede hos rocker-johnny.
Er der andre som har gjort erfaringer med denne type 'hash'? Det virker for mig som lidt af et hokus-pokus produkt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja det lyder godt nok mystisk, og desværre bekræfter det min mistanke om at de putter syntetiske cannabinoider i hashen rundt omkring. Næste gang du støder på det må du meget gerne tage et foto' selv om det nok ikke siger så meget igen.

Medlem

Jeg ville nok kontakte din forhandler hvis jeg stod i dit sted, mig bekendt har jeg aldrig stødt på noget "hvidt" pulver i noget af det hash jeg har købt.
Men uheldig kan vi alle jo være.

Medlem
Brugeravatar

Bliver man meget skæv af at ryge det tjald? Altså nu har jeg røget en del syntetisk cannabis. Og hvis man ryger en mængde af det på størrelse med et tændstikhoved, så bliver man voldsomt skæv!

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]