baldr skrev:
LOL
Du er en stor selvmodsigelse.
Videnskabeligt evidens min bare. Du forstår ikke den videnskabelige metode, når du bruger vendingen på denne måde.
Jeg kan ikke se at det fremgår tydeligt at han ikke ved hvordan et længerevarende cannabis misbrug påvirker hjernen. Du vælger også (højst sandsynligt med fuldt overlæg) ikke at pointere hvorfor det er tydeligt.
Hvor har du de 98% fra? Jeg syntes det er meget mærkeligt at du kan komme med så præcist et tal uden at have hvad jeg formoder er en medicinsk uddannelse og pågældendes patientjournaler.
Alt i alt, har du skrevet en stor omgang BS.
Men..

Baldr, er du selv dum? Så du fortæller mig at jeg er nødt til at lægge videnskabelig evidens på bordet, som påviser at cannabis ikke medfører skizofreni?
http://psychcentral.com/news/2013/12/10 ... 63148.html - værsgo! En videnskabelig undersøgelse fra Harvard (hvis du ved hvad Harvard er?), som fastlægger at der ikke er nogen forbindelse mellem cannabis og skizofreni. Jeg ved udmærket godt at cannabis kan være en katalysator for eventuelle mentale skavanker, men dette betyder ikke at et misbrug af cannabis giver misbrugeren hundrede procent chance for at udvikle skizofreni.
Derudover ved jeg ikke om jeg har overskud til at diskutere begrebet 'hashpsykose' med dig, men du kan jo eventuelt prøve at bruge søgefunktionen på Psychedelia. Svaret vil højst sandsynligvis overraske dig.
Og du mener at du ud fra det jeg har skrevet, kan fortælle mig at jeg ikke ved hvad videnskabelig evidens er? Prøv du selv at slå begrebet op, og du vil finde ud af at begrebet blandt andet dækker over systematisk observation, hvilket f.eks. er hvad den artikel jeg henviste til har benyttet sig af. Så jo, jeg ved godt hvad videnskabelig evidens er, men det ved du vidst selv ikke? Hvad jeg efterspurgte fra Ganjafarmer90, var studier som kunne understøtte det han sagde, men siden han ikke havde studier der kunne understøtte hans påstande, var jeg nødt til at skride ind for at redde OP fra at tro at han var blevet skizofren eller ramt af en hashpsykose.
Og hvor har jeg de 98% fra? Ja, måske er det anden måde at sige at jeg er så godt som sikker på at OP ikke har udviklet skizofreni eller lever i en permanent hashpsykose, men jeg er åbenbart nødt til at skære det ud i pap for dig, for at du kan forstå det.
Alt i alt, har
du skrevet en stor omgang BS.