Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kom til at tænke på om det er muligt at få noget ud af at knuse et valmuehoved og ryge det i pibe?
Har ikke hørt ellers læst om det før, men noget siger mig at det er muligt.

Hvis ingen fraråder mig i at gøre det, ser ingen grund til ikke at prøve det af. :)

Medlem

Tror der findes en masse viden om det hvis du laver en hurtig søgning. Der er mange af folk som bruger poppy-pods til te osv. så de har garanteret prøvet alt fra at ryge det til at stikke dem op der hvor solen ik skinner.

Junior medlem
Brugeravatar

John_Malk skrev:
Tror der findes en masse viden om det hvis du laver en hurtig søgning. Der er mange af folk som bruger poppy-pods til te osv. så de har garanteret prøvet alt fra at ryge det til at stikke dem op der hvor solen ik skinner.

Hahah, ja klart nok.
Der var i hvert fald ikke lige noget viden om det herinde.
Har gjort en del i at lave afkog af hovederne og ryge det indtørrede mælk fra snitsår.

Medlem

Har selv overvejet at enten plante nogle selv eller skaffe dem på anden vis. De havde så vidt jeg har forstået en "guldalder" for et par år siden hvor selv ebay solgte dem, men nu skulle de ikke være så nemme at opstøve. Heldigvis for nogle, for der har været et par dødsfald hvor de var vant til mindre stærke hoveder og så fik nogle potente sataner hjem. Kan anbefale kratom hvis du er til en lille opiat-koger i ny og ny ligesom mig ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Nåh ja, jeg har også før set dem som dekurationer i visse plantecentre.
I år har jeg fået adgang til en have, hvor jeg har valgt at dyrke dem. :) Jeg vil klart forsøge mig med at snitte i dem, men sidst jeg gjorde det, kom der ikke særlig meget ud - klart pga. det er i Danmark. Ellers har jeg faktisk gjort i at ryge blade og stiklinger som havde nogen opiums klatter på sig efter snitsår. Røg faktisk noget af det i går og det virkede forrygende! ;)

Jeg gjorde også noget i Kratom for nogen år siden, før det blev ulovligt i DK.
Lækker chiller, men er nu klart mest til at ryge mig til en opiumskoger! ^^

Medlem

Altså de "rigtige" valmuearter som indeholder nok opium til at kunne blive høj af også? Ja er så træt af kratomforbuddet. Det startede vist i Thailand fordi de ikke længere tjente ligeså meget på at beskatte opium da flok brugte kratom i stedet. Hvis vi havde klimaet til det havde jeg overplantet de danske skove med mitragyne speciosa. Men fedt det virker, vil bestemt prøve at dyrke nogle selv en dag! Har du forresten set den her?

https://www.youtube.com/watch?v=IdYZj9vmfi0

Omkring nogle valmuemarker til industrielt brug som folk malker i stedet :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
pas nu på jer selv venner, og undervuder IKKE valmuer bare fordi de er groet i Dk.
Den har før kostet. Har selv et stort smukt bed i år, men jeg tror bare at jeg lader dem være til pynt for denne gang.

Når i laver snitsår i valmuerne så husk at der skal gå timer derefter før det indsamles

Medlem

Ja har jeg også hørt, men undrer mig lidt over at de afhanske bønder ridser vertikalt hvorimod de fleste andre hjemmedyrkere på youtube ridser horizontalt. Hvad er dine erfaringer? Og ja opiater kan bestemt være en farlig legekammerat, men har også potentiale for at hjælpe en til at astralrejse eller have lucide drømme hvis man passer lidt på og bruger det mere rituelt. Dog kræver det cojones at holde det på det plan :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]