Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du er heldig Ø tripperen. Jeg havde 48 LSD trips og 221 svampetrip bag mig da jeg tog ca 70-80 mg DMT i et sug.Jeg har aldrig i mit lange liv blevet så forskrækket og rædselsslagen som den nat. Min ven klarede det lidt bedre, men vi har ikke prøvet siden( vi hældte resten i lokumet)
Det er 15 år siden og jeg har ikke engang turde tage svampe siden. Er dog ved at hidse mig op til et svampetrip i denne sommer, men er faktisk bange for måske at skulle konfrontere DMT trippet på svampene

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nu er 70 mg måske også lidt i overkanten ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mente osse 60-70 mg.
Vi lavede 8 baner af et halvt gram,og tog en bane i en tjubang Fyldt med cigerat aske og blandede det ned i overfladen.
Allerede på udåndingen vidste jeg det var en ODer.
Haluen kom omgående og efter 2 indåndinger med luft var jeg totalt overvældet af hastigheden af den fulde virkning.
Jeg er forbavset over alle de positive trips folk har haft på DMT, faktisk fik jeg dagen efter da jeg røg lidt pot total LSD lignene nedtur der varede 3 døgn.
Det var ikke sjovt, især fordi jeg var på arbejde den 3 dag.

Psykofreak skrev:
Du er heldig Ø tripperen. Jeg havde 48 LSD trips og 221 svampetrip bag mig da jeg tog ca 70-80 mg DMT i et sug.Jeg har aldrig i mit lange liv blevet så forskrækket og rædselsslagen som den nat. Min ven klarede det lidt bedre, men vi har ikke prøvet siden( vi hældte resten i lokumet)
Det er 15 år siden og jeg har ikke engang turde tage svampe siden. Er dog ved at hidse mig op til et svampetrip i denne sommer, men er faktisk bange for måske at skulle konfrontere DMT trippet på svampene

Skræmmende er det helt sikkert, men i det sekund man magter at give slip, og totalt overvinder sin frygt/angst smelter man bare totalt ind i det hele, og lige pludselig tager farten på trippet af og det føles som om man tripper i flere dage, i denne dimension, hvor man opløses og samles igen så stille og roligt, at man kan mærke hver eneste kropsdel komme og forsvinde . . . :D
Det er vanvittig meditation, på et niveau jeg ikke vidste eksisterede. Til sidst føler jeg simpelten, at jeg sidder i pineal gland, og ser ud igennem mig selv, og afspejlingen af mig selv derude.
Første gang kastede jeg op, da jeg syntes det var så ulækkert/skræmmende, da jeg begyndte at se mig selv . . .

Mht. erfaring så har jeg været igennem ca. 60-65 rejser indtil videre. ca. 40 svampe trip og resten fordelt over forskelligt.
Svampe har altid været min favorit, nu er det dmt:D
Mht. dose så synes jeg ikke at man kan få for meget, man skal bare ryge så meget man kan. Det er svært.

Vh Ø Tripperen!

Mht. indånding og det hurtige onset har du helt ret.
Jeg ryger på en glasspibe en såkaldt crackpibe, jeg synes at den fungerer udmærket til formålet. Det føles som lungerne kolapser, så skal man ryge mere til de kolapser igen, så ryger man mere til piben begynder at se sjov ud, også ryger man til piben begynder at forsvinde og komme tilbage og boom, så er man i hyperspyce!
Det er svært, skræmmende og sjovt:D

Men det lyder som en en kraftig og træls oplevelse du har haft:( Det eneste jeg kan relatere til det, er at jeg syntes heller ikke at det var behageligt da jeg kæmpede imod, særdeles ubehageligt. Men det er mindst lige så behageligt, da man overvinder angsten og kan flyde med. Det er ligesom den ultimative prøve om man tør/kan eller ej :D
Men jeg er helt sikker på at dmt ikke er for alle!

Vh Ø Tripperen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er sikker på at 60-70 mg er topdosis og ikke bør overskrides. Hvis du blander det med aske i en tjubang kan du suge det hele i et hug. Fik du osse de 2 lynfarvede sekskanter på anden indånding med ren luft?.
Samtidig fik jeg en sindsyg høj lyd ala jeg ved ikke hvad, men fandt den senere på en CD.
Pladen hedder Space tribe reilgious experiense og nummeret hedder Dimension shift.
Sendte den på telefonsvareren til min ven og han røg helt tilbage i sofaen.
Det er kun lyden i starten at nummeret der er lyden.
Prøv at finde den på tupen.

Sjovt nok er der andre der påstår at de ryger op til 150mg :D
Jeg mener bare at man ryger til man selv synes det er nok. Jeg ryger simpelten så meget jeg kan. Det er umuligt for mig at ryge mere, da jeg hverken ved hvor jeg er, hvem jeg er, eller om jeg er. Og efter trippet finder jeg piben på gulvet.
Førstegang røg jeg det over 3 omgange, 25mg, 35mg og 50mg. Med meget kort tid imellem.
Sidst røg jeg 2x40mg lige efter hinanden.
2 lynfarvede sekskanter har jeg ikke set, men der var noget der kunne minde om lyn i starten, som kamerablitz muligvis?
Høje ressonance lyde af forskellig slags mærker jeg også, jeg synes faktisk at man kan have en påvirkning/indflydelse på dem:)
Men jeg finder ikke den sang på youtube:-/ Mig der er handicappet:p

Vh Ø !

Medlem
Brugeravatar

Har slet ikke nok synes jeg selv, har ca 8 trips.
Det lyder godt nok helt fantastisk, men jeg har nu heller ikke noget imod at vente lidt længere :-)

Ja det lyder som en rigtig god weekend ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ø-Kan desværre ikke kopiere linket til min gamle mobil- men du skriver bare titlen og nummeret- så trykker du på den første video med Space tripe og scroller ned til du finder dimension shift.

Soft parade
Jeg synes også at man skal vente så længe man kan. Man kan ikke blive voksen nok til dmt, der er bare intet der minder om det. Men på den anden side, så når man først mestrer dmt rusen, kan man lige så godt smide alle andre substancer man har prøvet i lokumet! Alt det andet er bare spild af tid bagefter:D
Men det kan sagtens være jeg skifter mening, jeg har læst om folk der har brugt dmt længe, og pludselig får de et så kraftigt rap over nallerne, at de aldrig rører det igen.

Psykofreak
Jeg prøver igen;)

Vh Ø Tripperen!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg er uenig. Alle de psykedeliske agenter har hver deres facet at vise. Jeg bliver ikke træt af svampe blot fordi jeg har prøvet dmt. Dmt er for det indadvendte trip. Men på svampe og andre lignende kan du være social og inteagerer med folk.
Jeg synes heller ikke at man behøver at have taget 100 trip før man er klar til dmt. Det handler om at være blevet forberedt ordentligt. At vide at man skal give sig hen, og ikke panikke. Når det er sagt, skal det nok ikke være det første trip man prøver ;)

Når jeg ryger, må jeg som regel lægge mig ned, for at få fuldt udbytte af trippet. Dog havde jeg en dejlig oplevelse for nogle måneder siden, hvor jeg sad i meditationsstilling og mærkede mine chackra´s og forbindelsen langs indersiden af rygsøjlen mellem dem, mens jeg røg. Inden jeg røg dmt havde jeg røget noget ren cannabisolie og urtetobak, som var presset sammen som en røgelses-top der kunne brænde under et glas. Glasset samlede røgen, så jeg kunne suge det samlet. Dmtén røg jeg i en Vaporgenie (http://gomoa.net/images/featured64.jpg) .

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad det har at byde på, især efter jeg så DMT - the spirit molecule.

Er det ikke ret intenst at blive skudt sådan afsted, første gang?
Jeg kunne ikke forestille mig at jeg får så svært ved at give slip, det plejer jeg at være god til med andre psychedeliske substanser. Det nytter jo ikke noget at kæmpe imod, det er jo et eller andet sted bare at bekæmpe sig selv :-)

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse fanny :-)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Fanny skrev:
Når jeg ryger, må jeg som regel lægge mig ned, for at få fuldt udbytte af trippet. Dog havde jeg en dejlig oplevelse for nogle måneder siden, hvor jeg sad i meditationsstilling og mærkede mine chackra´s og forbindelsen langs indersiden af rygsøjlen mellem dem, mens jeg røg. Inden jeg røg dmt havde jeg røget noget ren cannabisolie og urtetobak, som var presset sammen som en røgelses-top der kunne brænde under et glas. Glasset samlede røgen, så jeg kunne suge det samlet. Dmtén røg jeg i en Vaporgenie (http://gomoa.net/images/featured64.jpg) .

Hilsen Fanny

Undskyld for at gå off-topic, men jeg vil rigtig gerne spørge dig Fanny - hvad gør du for at bevare jordforbindelsen? :) Når man er spirituelt 'aktiv' og åbner sig selv op ofte, om det er i gennem stoffer eller andet, kan det være noget af en balancegang. Det er i hvert fald min erfaring, at om jeg mediterer, dyrker yoga eller tager psykedeliske stoffer, så har jeg brug for et 'anker' i min hverdag, fordi mine energier vil styre til himmels. Kender du til den problemstilling, og hvordan tackler du det?

Andre må selvfølgelig også gerne byde ind.
Tak :)

Fanny skrev:
Jeg er uenig. Alle de psykedeliske agenter har hver deres facet at vise. Jeg bliver ikke træt af svampe blot fordi jeg har prøvet dmt. Dmt er for det indadvendte trip. Men på svampe og andre lignende kan du være social og inteagerer med folk.
Jeg synes heller ikke at man behøver at have taget 100 trip før man er klar til dmt. Det handler om at være blevet forberedt ordentligt. At vide at man skal give sig hen, og ikke panikke. Når det er sagt, skal det nok ikke være det første trip man prøver ;)

Hilsen Fanny

Det var mere ment som en joke, og for at påpege at for mig er dmt noget helt specielt, og den følelse af fred og opløsning overgår alt andet jeg har prøvet.

Om man skal have lige akkurat over 100 trip, det har jeg ikke givet udtryk for. Og det mener jeg heller ikke. Det har jeg ikke selv.
Mener bare at det er en kraftig substance som skal behandles med respekt, og der ikke er nogen grund til at prøve stoffet, bare fordi at man skal prøve det vildeste med det samme.
Og tilsidst vil jeg bare sige, at dmt for mig er så vildt og vidunderligt, og det får MINE ture med 5-7g tørret SN, og 500-700ug lsd til at ligne en lej i børnehaven for mit vedkommende. For mig er det nogle helt andre værdier, man arbejder med med dmt.
Dette er bare min ellers indtilvidere lille erfaring på området:)

Vh Ø Tripperen!

Medlem

Plejadestjerne skrev:
Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Undskyld for at gå off-topic, men jeg vil rigtig gerne spørge dig Fanny - hvad gør du for at bevare jordforbindelsen? :) Når man er spirituelt 'aktiv' og åbner sig selv op ofte, om det er i gennem stoffer eller andet, kan det være noget af en balancegang. Det er i hvert fald min erfaring, at om jeg mediterer, dyrker yoga eller tager psykedeliske stoffer, så har jeg brug for et 'anker' i min hverdag, fordi mine energier vil styre til himmels. Kender du til den problemstilling, og hvordan tackler du det?

Lige det er faktisk noget jeg selv går og roder meget med. Især efter min første gang på dmt, som bare var en minidose dog af det mest rene jeg kunne opstøve. Det ændrede min indstilling til bevidsthed og størrelsen af "det ydre" univers betydeligt hvilket jeg syntes kan være svært at integrere og interagere med mennesker som jo ultimativt bliver en del af det billede man får skabt sig. Mht yoga, meditation og eksperimenter med psykedeliske stoffer, så vil det ofte munde ud i en vækkelse af det nogle kalder kundalini, andre chi, serpent power, transformationel bevidsthedspotentiale osv. Det vil bevæge sig op langs rygsøjlen og i den process "brænde" den uforløste emotionelle energi af som ligger i hver nervecenter/chakra. Mange som får igangsat denne process en anelse for tidligt mister jordforbindelsen og fordi deres verdensbillede bliver vendt på hovedet har de ofte ikke sproget til at kunne forklare sig over for venner og familie. Derfor bliver en høj procentdel diagnosticeret med skizofreni/manio.deppressiv osv. Jeg har for nyligt skrevet min bachelor som hedder "kundalini, et møde med et begreb eller en verden (en undersøgelse af den spirituelle krise) Formålet med opgaven var at bevise at mange af dem som bliver diagnosticeret i dag faktisk har åbnet øjnene for en bevidsthed som på ingen måde har gavn af at blive sygeliggjort så man flygter fra den og tilsidst fornægter ens oplevelser som produkter af et sygt sind. Jeg har i den forbindelse tilegnet mig den teori at ligesom vi har fysiske muskler med funktioner til bevægelse af kroppen. Ligeledes har vi "metafysiske" muskler. Kirken kalder dem tro håb og kærlighed (hoved, hjerte, krop--frygt, skam, vrede)
Den hinduistiske og taoistiske tradition har bare udpenslet dem yderligere som knudepunkter for vores bioenergi/chi eller mere populært sagt chakraer bare som 7 eller flere og ikke kun 3. Når man begynder at kunne styre/navigere den energi som ligger i de forskellige punkter begynder man at arbejde med manifestation, andre dimensioner og store kvantespring i personlig udvikling. Problemet er bare at det er også her man finder folk som bliver opslugt af at Tv'et taler til dem, åbner for tidligt for telepatisk kontakt (stemmer+frygt) osv. Disse bevidstehedstilstande koster dyrt på de metafysiske muskler især når man ikke har udviklet og opsparet energi eller renset sig selv. Derfor forsøger mange som brænder nalderne på disse "knapper" at lave instinktive ritualer for at genoprette balancen. De faster måske ubevidst, stopper med at tale, deres forfængelighed rykker fra at være ydre betonet til kun at omhandle det indre. Derfor betyder udseende og hygiene ikke meget (når de sparer energi op) Derfor er det vigtigt ikke at overbruge disse evner da det kan dræne en komplet, og hvis man ikke har stor modstandsdygtighed vil andres sandheder veje tungt på en og de vil ende med at tro at de faktisk er sindsyge. Jeg lavede en metode i afslutningen af min opgave som handlede om at man på 5 parametre skulle finde aktiviteter som gavnede og ikke forstærkede de uhensigsmæssige oplevelser. Så hvis nogle eksemlevis får alt for kraftige bevidsthedsændringer af yoga, så kan man lave noget andet for at stadig røre kroppen og få gavn af motion.

 Fysisk aktivitet(motion, yoga, åndedrætsøvelser: generelt kropslig udfoldelse.  Kognitive dicipliner(meditation, mentaleopgaver, læsning: generelt styring af sindet.  Impulskontrol (afholdelse fra måske stoffer, alkohol, udløsning måske faste eller andre afholdelsesteknikker: generelt generobre kontrollen over egen uhensigtsmæssige vaneadfærd.  Redskaber (Terapeuter, (natur)/medicin hvis nødvendigt, kost, gruppeaktiviteter: generelt benytte sig af fordelene ved det allerede manifesterede.  Kreativ udfoldelse (alt af det førnævnte efter eget valg, dans, musik, maleri, skrivning, osv: generelt skabe og kommunikere det man oplever i eget medie.

Skriv endelig en mail hvis du/i vil læse opgaven eller ønsker mere information :)

Site Admin
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Det var mere ment som en joke, og for at påpege at for mig er dmt noget helt specielt, og den følelse af fred og opløsning overgår alt andet jeg har prøvet.

Om man skal have lige akkurat over 100 trip, det har jeg ikke givet udtryk for. Og det mener jeg heller ikke. Det har jeg ikke selv.
Mener bare at det er en kraftig substance som skal behandles med respekt, og der ikke er nogen grund til at prøve stoffet, bare fordi at man skal prøve det vildeste med det samme.
Og tilsidst vil jeg bare sige, at dmt for mig er så vildt og vidunderligt, og det får MINE ture med 5-7g tørret SN, og 500-700ug lsd til at ligne en lej i børnehaven for mit vedkommende. For mig er det nogle helt andre værdier, man arbejder med med dmt.
Dette er bare min ellers indtilvidere lille erfaring på området:)

Vh Ø Tripperen!

Jeg kunne godt læse at det var lidt for sjov at du skrev det. - Og nej, de 100 trip er min overdrivelse ;)
Dog vil jeg sige, at et 5-6 g svampetrip kan nogle helt specielle ting, hvis du går ud af de døre som er åbnet i dit sind. Nogle mennesker bliver inde i "huset", selvom svampene har åbnet alle døre op på vid gab, og påstår at det ikke er noget specielt at tage 5 g. Hvis de dog bevægede sig ud af dørene og "fulgte kaninen ned i hullet" så at sige, ville de hurtigt opdage at der skete vilde ting!

Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:

Jeg tror at jeg af natur er god til at balancerer og have godt fat i mine følelser. Der var engang en som lagde mit horoskop som sagde, at jeg havde lige dele af jord og ild i mig. Og meget af begge dele. Det betyder at jeg kan flamme kraftigt op, og stadig have "brænde" nok til at holde bålet - så at sige ;)
Derudover har jeg altid brugt naturen meget. Går turer og mediterer i skov næsten hver dag. Naturen er det tempel som vi springer fra, og den reparerer os og får vores nervesystem til at svinge i de ældgamle, livgivende takter som korigerer alt liv, og får det til at danse sammen i et intelligent samspil.

Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

John_Malk skrev:
Lige det er faktisk noget jeg selv går og roder meget med. Især efter min første gang på dmt, som bare var en minidose dog af det mest rene jeg kunne opstøve. Det ændrede min indstilling til bevidsthed og størrelsen af "det ydre" univers betydeligt hvilket jeg syntes kan være svært at integrere og interagere med mennesker som jo ultimativt bliver en del af det billede man får skabt sig. Mht yoga, meditation og eksperimenter med psykedeliske stoffer, så vil det ofte munde ud i en vækkelse af det nogle kalder kundalini, andre chi, serpent power, transformationel bevidsthedspotentiale osv. Det vil bevæge sig op langs rygsøjlen og i den process "brænde" den uforløste emotionelle energi af som ligger i hver nervecenter/chakra. Mange som får igangsat denne process en anelse for tidligt mister jordforbindelsen og fordi deres verdensbillede bliver vendt på hovedet har de ofte ikke sproget til at kunne forklare sig over for venner og familie. Derfor bliver en høj procentdel diagnosticeret med skizofreni/manio.deppressiv osv. Jeg har for nyligt skrevet min bachelor som hedder "kundalini, et møde med et begreb eller en verden (en undersøgelse af den spirituelle krise) Formålet med opgaven var at bevise at mange af dem som bliver diagnosticeret i dag faktisk har åbnet øjnene for en bevidsthed som på ingen måde har gavn af at blive sygeliggjort så man flygter fra den og tilsidst fornægter ens oplevelser som produkter af et sygt sind. Jeg har i den forbindelse tilegnet mig den teori at ligesom vi har fysiske muskler med funktioner til bevægelse af kroppen. Ligeledes har vi "metafysiske" muskler. Kirken kalder dem tro håb og kærlighed (hoved, hjerte, krop--frygt, skam, vrede)
Den hinduistiske og taoistiske tradition har bare udpenslet dem yderligere som knudepunkter for vores bioenergi/chi eller mere populært sagt chakraer bare som 7 eller flere og ikke kun 3. Når man begynder at kunne styre/navigere den energi som ligger i de forskellige punkter begynder man at arbejde med manifestation, andre dimensioner og store kvantespring i personlig udvikling. Problemet er bare at det er også her man finder folk som bliver opslugt af at Tv'et taler til dem, åbner for tidligt for telepatisk kontakt (stemmer+frygt) osv. Disse bevidstehedstilstande koster dyrt på de metafysiske muskler især når man ikke har udviklet og opsparet energi eller renset sig selv. Derfor forsøger mange som brænder nalderne på disse "knapper" at lave instinktive ritualer for at genoprette balancen. De faster måske ubevidst, stopper med at tale, deres forfængelighed rykker fra at være ydre betonet til kun at omhandle det indre. Derfor betyder udseende og hygiene ikke meget (når de sparer energi op) Derfor er det vigtigt ikke at overbruge disse evner da det kan dræne en komplet, og hvis man ikke har stor modstandsdygtighed vil andres sandheder veje tungt på en og de vil ende med at tro at de faktisk er sindsyge. Jeg lavede en metode i afslutningen af min opgave som handlede om at man på 5 parametre skulle finde aktiviteter som gavnede og ikke forstærkede de uhensigsmæssige oplevelser. Så hvis nogle eksemlevis får alt for kraftige bevidsthedsændringer af yoga, så kan man lave noget andet for at stadig røre kroppen og få gavn af motion.

 Fysisk aktivitet(motion, yoga, åndedrætsøvelser: generelt kropslig udfoldelse.  Kognitive dicipliner(meditation, mentaleopgaver, læsning: generelt styring af sindet.  Impulskontrol (afholdelse fra måske stoffer, alkohol, udløsning måske faste eller andre afholdelsesteknikker: generelt generobre kontrollen over egen uhensigtsmæssige vaneadfærd.  Redskaber (Terapeuter, (natur)/medicin hvis nødvendigt, kost, gruppeaktiviteter: generelt benytte sig af fordelene ved det allerede manifesterede.  Kreativ udfoldelse (alt af det førnævnte efter eget valg, dans, musik, maleri, skrivning, osv: generelt skabe og kommunikere det man oplever i eget medie.

Skriv endelig en mail hvis du/i vil læse opgaven eller ønsker mere information :)

Fed uddanelse du har taget! Hvad er det for en, hvor man kan skrive om sådan et emne?
Det er en god beskrivelse du kommer med der, af vores chakrasystem. Det forklarer rigtig godt hvad der kan ske for folk som begynder at åbne op for chi/kundalini, og derigennem begynder at forstå verden på en ny måde. Hvis vi havde et samfund som tilgodeså sådan en udvikling i folk, ville det være meget nemmere at gå igennem transformation.. Men som det ser ud, skal man både være åben og sårbar over for transformationen, og samtidig håndterer samfundets fejltolkning af hvad der sker med en (ofte fortæller omverdenen dem, at de er syge/depremerede/skizofrene).
Derfor er det godt at vi kan dele vores oplevelser, så vi kan lave en modvægt til samfundets angst og fejltolkning :D

Hilsen Fanny

Jeg tror at vi er helt enige:)
Jeg har været på solotrip med 6.5g tørret sn, ude i en skov, imens det har været storm og piss regnet ned på mig, mens jeg kun havde t-shirt og short på. Lignende trip har jeg haft mange af, så jeg tror at vi forstår hinanden der:)

Dog har jeg lige været ude i haven og røget 45mg:) Og der er altså intet som dmt!

Jeg kom tilbage efter trippet ca 20m fra hvor jeg røg det. Jeg har kastet piben, mit tæppe og mine sko. Så det bliver ikke prøvet igen!
Jeg husker selvfølgelig alt trippet, det var temmelig fucked up!

Vh Ø !

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Mange tak for svarene. :) Jeg tror det er et meget aktuelt emne for flere her på boardet.
Jeg har gennemgået noget af en forandring i løbet af det sidste stykke tid. Har afholdt mig helt fra stofferne som vej til den spirituelle indsigt i godt og vel 6-7 måneder, men er på det seneste virkelig rykket i min spirituelle udvikling. Efter at have mødt andre med samme indre 'kald', deltaget i cirkelmeditationer og begyndt at benytte mig af kundalini yoga, har jeg fået en meget større indsigt i mit energilegeme, kan mærke energierne bevæge i gennem mig og meditation kan efterhånden tage mig lige så dybt ind i mig selv som et lille svampetrip. Min store udfordring personligt er blot, at min energi hele tiden bevæger sig op af og centrerer sig i bryst-hals-hoved. Det kan være en kende angstprovokerende, fordi man mister fodfæste en smule. Jeg arbejder meget bevidst med at trække energien nedad og holde kontakten til det jordnære.

Bare tæer, lange gåture i skoven og fokus på hverdagsopgaver som at lægge tøj sammen og vaske op er min opskrift indtil videre, men det er stadig en stor opgave for mig at få balance og kræver megen bevidsthed. Samtidig har jeg følelsen af, at jeg ikke kan forlade den proces, der foregår indvendigt - at den har sit eget liv på en måde. Er det genkendeligt? :) Det er faktisk ret frustrerende, lidt en følelse af afmagt. Hvor må det være befriende at være naturligt afbalanceret..

Vil i øvrigt rigtig gerne læse din opgave John_Malk. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]