Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Tre lærere indlagt: Elever bagte hashkage og delte det ud i skolen
UDLAND | Skrevet af Jesper Larsen den 26. marts 2015 - 7:46

Foto: Shutterstock
Billede

Tre lærere blev indlagt efter at have spist af den euforiserende kage.

To elever ved en skole i den norske by Buskerud var tilsyneladende ekstra søde ved deres lærere i går, da de mødte op i skolen med en kage til dem, men lærene endte på hospitalet, da det viste sig, at der var tale om en hashkage, skriver Dagbladet.
Tre lærere blev indlagt efter at have spist den euforiserende kage, og politiet anholdt i nat de bageglade elever.

- Vi opsøgte kagebagerne ved 3-4-tiden i nat, og de er kendte at stå bag ved 6-tiden i morges, siger Finn Søndre Aas fra Buskerud Politi til Dagbladet.

Ifølge politiet er der endnu ikke klarlagt nogen årsag til, at eleverne serverede hashkage for deres lærere, men de oplyser, at kagebagerne var myndige begge to og at der var tale om en mand og en kvinde, som stod bag.
Politiet blev alarmeret, da lærerne blev syge onsdag aften.

- Det er muligt, at flere elever har spist hash-kagen. Politiet ser alvorligt på det, siger Finn Søndre Aas, der dog endnu ikke kan fortælle, hvordan de to vil blive sigtet i forbindelse med forgiftningen af lærerne, men at de som udgangspunt vil blive sigtet for besiddelse af hash.
KILDE: http://www.dagens.dk/udland/tre-l%C3%A6 ... d-i-skolen

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
psykopat elever! sådan noget gør man fucking bare ikke. udover at det er mega respektløst overfor dine involverede personer, så sætter det fandme også bare hash og rygere i dårligt lys!
Det minder mig dog om en hyggelig triprapport fra en lærer, som blev drugged med et mærke lsd af en elev

Insane psychedelia user!

At det er dårlig stil at give uvidende rusmidler siger sig selv, men forgiftet ligefrem?.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
ragamuffin skrev:
At det er dårlig stil at give uvidende rusmidler siger sig selv, men forgiftet ligefrem?.

Hvis man aldrig har prøvet noget, og bliver ramt med 120 i timen af en hash rus ud af den blå luft, så kan jeg sgu godt forstå man tager det alvorligt :shock:

Medlem
Brugeravatar

Min svigermor havde røget med på en joint med en af hendes døtre. De havde siddet og drukket noget vin hen af aftenen. Hun var overbevidst om at hun skulle dø, og de måtte ringe 112, så de kunne komme og hente hende.

Jeg husker tydeligvis at min kammerat havde bagt en potent hashkage, da vi for en del år tilbage skulle aftjene værnepligt. Jeg skulle lige smage et stykke inden middagsmaden. Da vi sad ovre i kantine og spiste, så blev jeg så skæv at jeg ikke kunne spise min mad færdig. Jeg prøvede at liste tilbage til stuen ubemærket, uden at skulle tale til nogen. Jeg blev nødt til at gå på græsset for at undgå folk.
Så fik jeg den lede fråder på. Jeg sendte min kammerat over i kantinen efter slik, chips og faxe kondi. De andre blev nødt til at putte mig inden kl var 19. Jeg vågnede nogle timer efter blot for at spise nogle chips og slurk faxe, som var placeret på række, klods op af min hovedpude. Dagen efter, der vågnede jeg som den sidste mand (var altid først).

Det er mere voldsomt når man spiser det :)! Specielt hvis man ikke er vant til rusen! Ideen om at give nogen hashkage, uden de ved det, lyder sjovere end det er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]